Túto kapitolu venujem mojej vernej comentatorke NorikaK4 .Ďakujem za tvoje comenty povzbudzujú ma ďalej písať.
Preto je aj časť tak skoro.Zobudila som sa zo sna ,ktorý sa mi nezdal byť pekný.Moje oči zaregistrovali nadomnou biele svetlo ,ktoré bolo až tak silné ,že mi bilo do očí .Vadilo mi.Porozhliadala som sa okolo seba a na gauči ležali všetci traja.Justin a Jason sedeli a hlavy mali nabok a na ich nohách ležala Tina.
"Au"syknem od bolesti.Mam bolesti v ruke.Neviem prečo ,ale keď som sa pozrela spomenula som si na všetko.Chcela som sa zabiť ,ale nevyšlo mi to.Moje slzy opustili oči a pomaly stekajú po mojej tvári.Chyba mi .Chyba mi Max.
"Pomaly nehyb z rukou"zrazu sa predomnou objavi Tina .Chytila ma za ruku a zavolala doktora ,ktorý mi povedal môj stav.Poradil aj psychiatriu ,ale ja som odmietla .
"Pán doktor"poviem a on zdvihne pohľad na mňa."Dieťa je v poriadku?"spýtam sa a chytím sa za brucho.
"Bohužiaľ ,ste potratili"začala sa mi krútiť hlava a pocítila som únavu.
***
Práve som prišla domov z nemocnice a Tina musela ísť s Jasonom domov.Jason sa jej priznal ,že jej pokazil práčku a ona mu poriadku vynadala .So mnou zostane Justin.
"Justin pomôžeš mi"spýtam sa ho ,keď vyjdem z auta.Citim sa taká slabá .On hneď pribehol ku mňa a ruku mi dal na chrbát a s ďalšou ma chytil za jednu ruku.Bez neho by som tu už nebola asi.Zabila by som sa hneď.
"Sľúbiš mi niečo? Nie len pre mňa ,ale aj pre Maxa?"otočí sa ku mne a jeho pohľad nájde moje oči.Prikyvnem a nepoviem nič.Cakam čo on povie,čo mu mám sľúbiť.
"Sľub ,že takú blbosť akú si včera urobila už neurobíš"prikývnem a objimem ho.Moja hlava sa usalasi na jeho ramene.
"Vies čo mi bude chýbať? Okrem Maxa."poviem a on pokyvne hlavou na znak nesúhlasu.
"Moje bábo ,tak som sa nanho tešila.Len tú radosť mi zničil Max.Zničil ma celú.To nemal.Vies co urobím? Zabudnem na neho tak ako zabudol na mňa ,tak ako má tu nechal samu"poviem a on mi chytí tvár a drží ju v jednej svojej ruke.
"On ti vysvetlí prečo odišiel .Odišiel od teba ,len preto ,aby si nezomrela ,neprežil by to.A ty? Tá čo ho miluje a on teba a ty ho necháš? Nemyslíš ,že to bude od teba kruté?"povedal dosť hlasno ,aby som to všetko počula a pochopila.
"Ja viem ,ale nikdy nezabudnem ako sa ku mne správal na začiatku.Milujem ho a on mňa.Ale miluje ma vôbec ,keď ma nechal s dieťaťom samu? Ty si to neuvedmujes konečne ,keď som mu povedala čo cítim tak odíde.Pochop aj mňa."vyjde mi slza.
"Chápem ťa dosť jasne .Ide po ňom najväčší mafián a čo mal podľa teba urobiť? Nechať ťa zabiť ? Miluje ťa natoľko ,že radšej sa vzdal teba na chvíľu"teraz povedal ten dôvod ,ale mohol mi to povedať.
"Aspoň viem dôvod ,ale mohol mi to aspoň povedať"ale začula som kroky a obidvaja sme na toho neznámeho sa otočili.
"Čo to tu máme"hrubý hlas sa ozve a pred nami stojí nejaký chlap v rokoch ako Max .Justin sa hneď predomnou postavil.
"Justin ,kto to je"spýtam sa a chytím sa jeho pleca.
" To je on najväčší mafián"vypulim na neho oči.Mlady a najväčší mafián?Začal ma naháňať strach čo ak nám niečo urobí.
"Chcem si ju len požičať"povie neznámy.
"No to určite požičať"povie sarkastickt Justin.
"Keď to nejde po dobrom tak to pôjde po zlom"povie a o chvíľu cítim tvrdú zem a chlad.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.