Po dlhej dobe sa hlasim.
Ano konecne mi to ide na mobile a tak som tu s novou castou.
Hadam sa paci.:)
****
Beth
Kým on zmizol ja som nestihla zareagovať a z miesta som sa pohla až po nejakých minútach. Poviem Vám ,nechcelo sa mi . Ešte som mala aj výčitky proti Ethanovi ,lebo som sa nechala pobozkať od Maxa a sľúbila som mu,že mu niečo ku mne nedovolím. Ale ja som to už viac krát porušila.
Pomaly som kráčala po schodoch .Vôbec som sa nenáhlila.Musela som sa dať do normálu ,aby na mne nič nespozoroval. Nechcem v jeho vyvolať nejakú neistotu ,že som mu neverná aj keď by som sa ihla ohradiť tým ,že nie sme spolu ,ale len sme veľmi dobrí kamaráti ,ktorí sa navzájom pomáhajú."Zlatko som doma" oznámim hneď z chodby ako to robievam. Nikto sa neozýval iba som počula cudne zvuky zo spálne . Pomaly som ich pootvorila a to čo som videla má trochu zarazilo ,ale potom som si uvedomila ,že to nie je moja vec. Práve si to tam rozdaval s nejakou štetkou.
Potichu som ich zavrela a isla som do obyvacky sadnut,ze si pockam dovtedy kym nevyjdu .
Napila som sa cistej vody a sadla si. Zacala som uvažovat mad vecami co sa stáli odvtedy ako som vonkh z väzenia. Musim si,ale priznat , ze este stale milujem Maxa a asi to ani nezmenim. Pozrela som sa na hodiny a bolo 10. Rozhodla som sa ,ze napisem z nudy Tine.Beth:
Ahoj .
Tina:
Ahoj Beth
Beth:
Ako sa mas?
Tina:
Dobre a ty?
Beth:
Ale dobre akurat som nacapala Ethana s nejakou stetkou
Tina:
Uz ho riesis?
Beth:
Nie ved je to jeho zivot nemam nic spolu
Tina:
Dobre musim ist zajtra sa stretneme
Beth:
Jasne o 3 u tebaAkurat sok si dopisala s Tinou a pocula som smiech. Pri dverach som videla obidvoch ako sa lucia a ked Ethan zatvoril dvere a otocil da mojim smerom zamrzol v pohybe. Nemyslel si urcite ,ze pridem tak skoro a to ze ho este ak uvidim.
"Uz si doma?" Spytal sa ma a ja som na jeho otazku prikyvla "kolko?" Dodal este nakoniec.
"Asi pol hodinu"poviem mu priblizne a on sa tvaril strašne nervozne a tomu nasledovalo au to ,ze dal jeho ruku za krk a poskrabal sa.
"Pocuj nebudem sa starat do tvojho zivota hej? Idem spat di druhej izby dobru" povedala som mu a postavila sa.
" beth ," povedal a zachytil ma za moj laket.
"Prajes si nieco?" Spytala som sa ho.
" Ja som to nechcel ,ale ked-" skocila som mu do reci.
"Chapem ta ,potrebujes svoje chutky nejako aj uspokojit . Nemam pravo sa ti montovat do zivota ,ale mohol si mi aj nieco povedat . Ako by zareagovala keby sa dozvedela ,ze spime v jednej posteli?hmm Radsej budem v druhej izbe a bez problemov"povedala som ku vsetko co som mala na jazyku a odisla.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.