MaxDnes prišiel ku mne môj brat. Dave mi oznámil ,že zajtra prídu už všetci a že dnes už má svoj byt kúpený.Bol som strašne rád.Aspon budem mať pri sebe niekoho blízkeho ,komu sa môžem vyrozprávať.
"Max? Čo keby sme dnes skočili do nejakého baru sa trochu odviazať "spýtal sa ma .Sedeli sme len tak pri telke a nudili sa.
"To je dobrý nápad ,nemusíme furt len sedieť"uznam mu za pravdu a dnu práve vojde Kristína.
"Oo Ahoj Dave čo ty tu?"pretvarovala sa na milú . Usmievala sa a Dave síce tomu neverí ,že je taká milá,ale normálne jej odpovedal.Len škoda ,že nezaklamal a nepovedal pravdu.
" No idem dnes vytiahnuť Maxa trocha von"odpovie jej a nútené sa na ňu aj usmeje.
"To je super. Pripravím sa a môžeme ísť"otočí sa na päte a ja som sa nahnevané pozrel na neho
"Musel si jej povedať pravdu?"spýtal som sa ho a on urobil psie oči.Ja som sa postavil a išiel do kuchyne. Potreboval som sa napiť čistej vody.
"Prepáč,nevedel som ,že nechceš aby išla.Mal si ma buchnúť a mozno by som to pochopil.Ved ten jeden večer to vydržíš a možno budeš rád ,že išla s nami."povie mi .
"Rád? To určite nie.Uz mi ide na nervy a čakám na to ,kým už bude mat koniec liečby.Mal byť koniec pred dvoma týždňami ,ale že vraj ju nechal doktor ešte na 2mesiace doma. O chvíľu sú Vianoce a ja s ňu? No to isté nie" poviem .
"Neklame ťa? Veď choď za jej doktorom a spýtaj sa ho ako je na Tom. A Vianoce ? Môžeš byť s nami.
Ale mal by si vedieť ,že nebudeme samí.Pride k nám taký jeden pár ,lebo Anabela je s ním rodina a pozvala ho ,keďže sa tu sťahujeme."prikývnem a bratský ho objímem."Dobre poďme sa už obliecť"poviem a zasmejeme sa spolu.Toto mi chýbalo.
"Kristína pod "zakričal som na ňu a po chvíľke sa ocitla vedľa mňa. Usmievala sa a chytila ma za ruku.Nechal som to tak ,len preto ,že to je len kúsok od auta.
Vošli sme do baru a sadli sme si. Objednali sme si jedno kolečko a napili sme sa všetci spolu.Otocil som sa na parket,aby som si obzrel tancujúcich ľudí a zrak sa mi zasekne na jednej žene.Na Beth.
Dívame sa navzájom do očí a zrazu do mňa buchol Dave a Beth rýchlo odvrátila zrak a odišla niekde preč ,kde som ju už nevidel.
"Kto to bol?"spýtal sa ma Dave a má Kristíne bol už vidno hnev.Nechcela ,aby som ju videl. Nechcel som o Tom hovoriť.
"Jeho bývalá manželka"znechutene mu odpovedala Kristína. Dave zapískal.
"Poriadna kosť ,bratku. Pasujete k sebe možno si ešte nájdete k sebe cestu"povie mi a ja pokyvem hlavou.
" To nie"odpoviem mu a odpijem si
"Nikdy nehovor nie na takétk veci ,lebo sa stanú "
Jeho slová sa mi stále opakovali v hlave.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.