Bola by som rada aj za ten nejaký názor do comentu.Príjemné čítanie.
***
Beth
Obliekla som sa teda tak ako mi to nachystala Tina a spoločne sme vyšli von. Budeme tam Tina,Justin, Jason , Ethan a ja.Ich maly Christian bude pri opatrovateľke ,ktorej zavolali ,aby prišla na dnes a zajtra.
"Star bar"prečítam si názov sama pre seba ,lebo som tu už bola ,ale strašne dávno.Sadli sme si do zadného boxu a objednali si prvé kolečko vodky na rozbeh. Šupla som si ten pohárom rýchlo a zatvárila sa kyslo.
Po pár ma Tina vytiahla na parket ,kde sme obidve začali tancovať a po chvíle sa ku mne pridal aj Ethan. Ako naschvál začal hrať slaďák a on ma chytil za pád a potiahol k sebe blížšie. Boli sme na sebe natlačený s pomaly sme sa hýbali do rytmu.
"Si neuveriteľné krásna"zasepka mi do ucha a pobozká mi pod . Určite som bola červená a snažila som sa to nenápadne zamaskovať.
"Ďakujem Tina vyberala"odpoviem úprimne a on sa na mňa usmial.
Zdal sa mi akokeby sa zastavili čas.
V jeho očiach boli veľa citov a hlavne som tam uvidela lásku, radosť , nehu.
Približoval sa ku mne a ja som sa ani nepohla.Po chvíle som jeho pery cítila na mojich a zavrela oči.Nechala som sa unášať ,ale potom si vedľa nás niekto odkasklal a obidvaja sme sa hneď od seba odtrhli .Stal tam Justin.
" Môžem?"spýtal sa Ethana a on iba prikývol.Ocitla som sa v Justinovych rukách a tancovala s ním .Potom sme sa rozhodli si dať kolečko a vrátiť sa na parket. Vypila som ho a keď som sa otočila a poobzerala po klube zazrela som osobu ,ktorú som veľmi dobre poznala.
Totiž nechcela som ju tak skoro stretnúť kvôli citom.
Ale bohužiaľ osud mi nehral do kariet.
Sedel tam Max s nejakým chlapom ,ktorý mi bol neznámy.Asi jeho nový kamarát a k tomu kamarátka,ktorá sedela vedľa neznámeho . Po chvíli tam prišla aj Kristína a tá sa usmievala jak slniečko na hnoji.Zrazu si ma všimol aj Max a skamenel,keď ma uvidel.Ja som nebola ďaleko tiež od toho .Díval sa nepretržite na mňa a ja ns neho. Neznamy ho buchol ,lebo asi nedával pozor ,keď mu niečo hovoril.
Až keď sa otočil tam ,kde sa díva asi pochopil. Potom sa aj Kristína otočila a jej usvem zmizol z tváre .Ja som sa radšej otočila a vrátila k nášmu stolu.
Bola som myšlienkami úplne mimo a dúfala som ,že tento večer rýchlo prejde a už nič sa nestane .Ale osud mi zas neprial.Totiz ,keď som vychádzala z WC ,niekto ma chytil za lakeť a keď som sa otočila bol to Karol.Chcela som rýchlo od neho odíst,ale nechcel ma pustiť.Drzak ma až príliš silno,aby som mu ušla.
"Beth ja....sa chcem ospravedlniť za to čo som ti urobil . Ja som bol vtedy nadrogovaný , kamaráti mi dali niečo do pitia a ja som sa neovládol .Naozaj prepáč"povedal a tváril sa smutne.
"A teraz si myslíš ,že ti to odpustim? Prepáč ,ale síce už prešiel čas a dosť ho veľa ja som nezabudla na to a misky ani nezabudnem na to ako si ma znásilnil!"vykričila som mu to do tváre a bolo mi to práve jedno ,že to bude každý počuť.
"Ale ja to myslím vážne. Prepáč"sklopil pohľad a ja som radšej bola ticho a odišla od neho ku nášmu stolu.
"Idem domov"poviem a odídem bez vysvetlenie.
Nič horšieho už sa dnes nemôže stať.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.