KAPITOLA 44

2.1K 106 2
                                    

Blizime sa ku koncu a tak budú o čosi kratšie časti .

Prajem príjemné čítanie

Elizabeth

Odišla som od Lindy a pocítila som miernu bolesť v hlave a v krku.Nevedela som z čoho to je ,ale myslela som si ,že to prejde ,že to nie je nič hrozné.Sadla som si do auta za volant a prudko som sa nadýchla.
Pomaly som išla domov ,aby som nenaburala a zaparkovala pred domom.

"Max som doma"ozvem sa ,ale nikto sa neozýval .Asi je ešte v práci.Dosla som do kuchyne a napila som sa poriadne vody .Zatočila sa mi hlava a ja som sa pobrala ľahnúť do postele.
Nevládzem sa ani pohnúť..

"Ethan"ozvem sa do telefónu.

"Ano?" Ozval sa on.

"Tvoja sestra ťa chce vidieť"poviem mu.

"Ja nie " povedal a zrušil.

Ľahla som si do postele a zase som bola smädná.Nedokazala som sa ani pohnúť tak som sa rozhodla zavolať Tine.

"Tina?" Ozvem sa zase ja prvá.

"Čo Beth"povie.

"Príď prosím ku mne.Je mi zle"poviem jej.

"Nemôžem som mimo " povie mi smutné.

"Tak nevadí .Uži si tam"poviem.

Vybrala som si ešte ďalšiu možnosť.Lindu.

"Linda? Príď prosím je mi zle ,pošlem ti správou adresu"hneď vyklopím do telefónu.

"Dobre" zrušim a pošlem jej moju adresu.

Linda

Keď mi zavolala Beth ,že je jej zle a mám prísť bola som rada ,že mi to tak vychádza . Obliekla som si kabát a zavolala si taxík.

"Ahoj Beth"pozdravim ju hneď ako vojdem do jej spálne.

"Ahoj Linda ,môžeš prosím ťa mi doniesť vodu?"prikývnem a poberiem sa do kuchyne.

Tam som jej napustila a zobrala dve tabletky a rozmýšľala ako ich mám rozdrviť.Nic tu na to nemá.Tak jej to dám ako liek normálny .

"Tu máš na hlavu "poviem a ona prikývne.Podakuje a užije to.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now