KAPITOLA 25

3.5K 147 5
                                    

Od :Karola

Pre: Beth

Ahoj,viem ,že dlho sme sa nevideli ,ale aj tak ťa pozývam.Viem čo sa ti stalo a je mi to ľúto.Usporiadavam dnes večer párty u mňa doma.O 20:00 začína,budem rád ,keď prídeš.
Kľudne si zober aj svojho milého

Tvoj zabudnutý Karol.

Prišla mi správa na mobil.Neviem či mám tam ísť .Po takom dlhom čase čo som ho nevidela.Zamyslene som sa a divála sa do mobile.Vobec som nezaregistrovala ,že do izby práve prišiel Max.

"Čo robíš?"spýtal sa ma a sadol si vedľa mňa.Hladkal ma po chrbte a ja som mu ukázala mobil.On si ho zobral do ruky a začal čítať.

"Dobré pôjdeme tam a spýtaj sa Tíny či ide"prikývnem a začnem mu odpisovať.Nad odpoveďou som sedela ďalších 10 minút.Nakoniec som napísala a poslala.

Od: Beth

Pre: Karola

Ahoj Karol.Pravda ,že sme sa dlho nevideli .Áno s radosťou prídeme a môžem sa opýtať otázočku?

Zatiaľ som zišla dole ,kde sa díval na televízor Max.Sadla som si k nemu a hlavu mu položila na rameno.

"Vybavené?"spýtal sa a ja som prikývla.Rozmyslala som ,že mi dlho neprišla sms-ka od neznámeho čísla.Mozno sa konečne rozhodol mi dať pokoj.

Pipol mi mobil a ja som si ho zapla.Myslela som si ,že mi napísal Karol  ,ale mýlila som sa ,bolo to neznáme číslo.

Neznáme číslo: Daj ruky od neho preč.Neopieraj sa oňho!Je môj ako bol aj predtým.

Je môj ako bol ak predtým.Vravim si stále dookola túto vetu.Rozmyslam ,kto by to mohol byť.Kristina,to musí byť.Ved ona chodila s ním a on sa s ňou aj rozišiel.

Od: Beth

Pre: Neznáme číslo

Ale Kristínka vyťahuje pazuriky? Zabudni!

Vypla som mobil a celá nervózna som sa okolo seba obzerala.Max bol zažraty na film ,ktorý pozeral a ja som stále rozmýšľala.

Od: Karola

Pre: Beth

Áno , môžeš.

Usmiala som sa nad mobilom.

Od ; Beth

Pre: Karola

Ide aj Tina?

Poslala som mu to a pozerala s Maxom film.Zrazu sa Maxova hlava otočila ku mne a pobozkala ma.
Bozkával ma dravo a zároveň vášnivo.

"Čo si dostal chúťky?"zasmejem sa ,keď odtrhne svoje pery do mojich.
Prikývol a obidvaja sme sa ocitli nahý.Vrazil do mňa a pohyboval sa.Po minute mu začala zvoniť mobil.Schytil si ho do ruky a telefonoval.Ja som sa snažila potichu vzdychať.

"Moji rodičia čakajú pred našou bránou"povie a ja sa preberiem .Rýchlo navliekam na seba oblečenie a upratujem obývačku.Max sa pripravil a išiel im otvoriť bránu.

"Dobrý deň pan Calton a pani Caltonova"pozdravím ich milo a ono prikývnu hlavou.Ukazem im smer obývačka a oni sa tam poberu.

"Čo si dáte ? Kávu,čaj."spýtam sa ich ,keď sa usadia na gauči na ktorom sme pred chvíľou robili nejaké veci o ktorých by určite nechceli počuť.

"Ja si poprosím kavu s mliekom "odvetil s úsmevom pán Calton a pani Caltonova ho doplnila"ja ovocný čaj"prikývnem a poberiem sa do kuchyne.

"Počuli sme čo sa stalo ,ale boli sme mimo štátu tak sme nemohli prísť"povedala pani hneď ako som prišla späť.

"Už je to za nami"odvetim jej a ona si odchlupne z čaju.

"No jasné ,veď dovolenka vám je presnejšia jak vlastné decko"povie Max a prekruti očami.Pani Caltonova vyvali oči a pan Caltin sa postaví.

"Ako si to dovoľujes? Takto sa rozprávať s mamou"povie nahnevane pán Calton.

"Normálne"odvrkne Max a odomna dostane jeden úder do brucha s lakťom.

"Au"chytí sa zaň.Otocim sa naňho a pozriem sa do jeho očí.Naznačim mu ,že to nehodí takto sa správať k jeho rodičom.

"Aj ty si na ich strane? Choďte všetci niekde"povie a nahnevane odkraca preč.Ja si dám tvár do rúk a slzy sa snažím zastaviť ,ale márne.

"To bude dobré"povie mi pani Caltonova.Ja pokyvem hlavou.

"Takýto je už dlho "poviem a smrknem.Pano Caltonova sa postaví a zmizne.V obývačke sa ocitnem ja a pán Calton.

Neznáme číslo: Len plač.To ti pomôže

Ja: Buď ticho Kristína

Neznáme číslo: Už si zistila kto som . Nemyslela som si ,že to zistíš tak rýchlo.

Viac som jej neodpisovala akurát som si pozrela ešte správu od Karola.Uz ani nemám chuť ísť na tú párty.

Od: Karola

Pre: Beth

Áno ide.

To mi stačilo ako odpoveď.

Maxov pohľad

Nemyslel som si ,že Beth sa postaví na stranu rodičov ,ale dobre.Neviem ani prečo som tak zareagoval.

"Môžem"nakukla do mojej izby mamina hlava.Prikyvnem a ona vojde.

"Takto sa nemôžeš správať.Vies ako sa potom cíti Beth? "Povie mama a objime ma.

"Ja viem"poviem a padne mi slza na líce.

"Tak jej toto už viac nerob"prikývnem a usmejem sa na ňu.
Je to predsa mama.

Juhuu
O dva dni koniec skoly
Aké máte vysvedčenie?

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now