KAPITOLA 34

3.4K 129 5
                                    

"Max čo chceš na obed? Uvarím ti to"zakričala som mu.Ja som bola v kuchyni a on v pracovni .Nechcelo sa mi ísť za ním.Pomaly si spomínam ,teda to čo včera som si spomenula to len viem.

"Halušky"odkrical mi.Zacala som škrabať zemiaky popri Tom som si pustila hudbu a pospevovala.Zacala v rádiu hrať svadobná pieseň a ja som si zrazu spomenula.

"Zišli sme sa tu ,aby sme spojili tento zväzok medzi nimi a Bohom."postaví sa ku nám a pokračuje.

"Maximilián Calton beriete si túto prítomný slečnu Elizabeth Santosovu za právoplatnu manželku"otočím hlavu k nemu a cakam čo povie.

"Áno"odvetil a ja som cítila pot na mojich rukách.

"Vy slečna Elizabeth Santosova beriete si túto prítomného pána Maximiliána Calton za právoplatného manžela"otočím sa dozadu a vidím smútok v Ethonovych očiach a rodičia mi kyvaju na znak áno.

"Áno"odvetvím potichu a sklopim zrak.

"Môžete sa pobozkať"

Vazne sme sa zobrali.Je to pravda len ja som neverila.Ale ako to veď ....veď sme sa nemali radi.Zacalo hrať tango.

"Musíme ísť tancovať."ona pochopí a postaví sa a uhladí si šaty ,aby nejako ešte po tom dlhom čase vypadali.
Zastanú v strede parkety a ľudia sa rozhodli dať nabok.Prve ide valčík ,ktorý ovláda ,ale ci to ovláda práve on.Po polke tanca si všimne ,že ovláda až moc dobre ten tanec .
Skončí tanec a myslí si ,že už nebudú ,ale opak je pravdou.Ich mamy ju zoberú za ruky a poberu sa do nejakej šatne ,kde si ma obliecť iné šaty .
Budú to biele ,ale kratšie.

"Teraz ide tango"keď to dopovedal ona s úsmevom prikývla ,lebo tango mala najradšej.Len jej nevyhovovalo ,že málokedy sa hralo.Ona najviac zo všetkých tancov milovala.

"Kde máš priateľku?"spýta sa ho a dáva si pozor ,aby mu na nohu neustúpila.Zrazu bola donútená urobiť  uklon dozadu a jeho tvar sa približovala k jej.

"Doma  ,ale neboj sa väčšinu času bude u nej"Elizabeth sa zasmiala a nakoniec prikývla.

Akokeby mi tie piesne chcú pomôcť spomenúť.A aj pomáhajú.Varila som varila a zdalo sa mi to večnosť čo som nestála za sporákom.Vypla som hudbu a zavolala na Maxa.

"Spomenula som si na našu svadbu"poviem mu a položím pred neho tanier.On sa na mňa otočí a pobozká ma.

"Prepáč nechal som sa uniesť"ospravedlní sa rýchlo .

"V pohode ,veď som tvoja manželka."poviem a sadnem si na miesto.

"Ethan?"prekvapene vyslovim,keď otvorím dvere.On po týždni stojí predomnou v celej mojej kráse.
Zabudla som sa vám aj zmieniť o Tom ,že takmer každý druhý deň tu má Max nejakú babu s ktorou si užije a ja som nútená to počúvať .Akokeby to naschvál robil.

"Olívia chýbala si mi"objíme ma a ja zostanem zarazena.Ja som mu chýbala?Začne ma bozkávať a ja spolupracujem.Predsa sa mi on páči .Je skvelý v posteli a to božské telo.
Nad čím to ja rozmýšľam? Nikdy som takéto nebola.

"Si tak krásna"zasepka ,keď sa nadomnou v posteli sklana.Moje rozhorucavene líca nemôžu byť ani viac červené.

"Najkrajšia si keď sa cervenaš"on to naschvál robí .

"Prestaň"drgnem do neho a naďalej je ticho .Venuje sa len a len môjmu telu.
Jeho bozky cítim hádam všade.

"Aah"vyjdem zo mňa ,keď ho do mňa zasunie .Pomaly a jemne do mám zásuvka a ja sa cítim ako keby som bola nejaké sklo ,ktoré sa ľahko sa rozbije.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now