"Jedz"posúva mi ku mne už 10-krat tanier Tina.
"Nechcem"vrátila som ho späť k nej.Nemam chuť nič jesť.Sedim tu už pol hodinu.
"Musíš jesť veď prídeš o dieťa"myknem ramenami a zotriem si slzy z môjho líca.
"Keď prídem tak prídem .Bude to Maxova chýba"poviem .Neviem prečo som to na neho zhodila.Chyba mi a strašne.
"To chceš ,aby si zabila vlastné decko?"zosilnela hlas.
"Ja už nevládzem .Pochop to.Max on ....mi chyba"pri poslednom slove som stratila hlas a vybehla so hore.Pocula som za mnou kričať Tinu,že ju to mrzí ,že nechcela na mňa nakričať.
Ľahla som si na posteľ a začala plakať.Nevydrzim to bez neho .Ja chcem zomrieť.Do rúk som si zobrala mobil a napísala som poslednú správu
Maxovi.Pre Maxa od Beth
Zbohom .Milujem ťa.
Položila som mobil vedľa seba vošla som do kúpeľne ,kde som do ruky zobrala žiletku a vrátila sa ešte pre mobil
Pre Beth od Maxa
Aké zbohom? Dúfam ,že nejdeš to robiť na čo myslím.Opovaz sa.
Prečítala som si ju a mobil odsunula ďalej od seba.
Maxov pohľad
Cinkol mi mobil.Prisla mi správa.Bola od Beth.
Od Beth pre Maxa
Zbohom.
Čo tým myslela? Len dúfam ,že nie .Dúfam ,že sa nejde zabiť.
Od Maxa pre Beth
Aké zbohom? Dúfam ,že nejdeš to robiť na čo myslím.Opovaz sa.
Neodpísala len si to pozrela.Rychlo som našiel v kontaktoch Tinu a volal som jej.
"Prosim" ozval sa z druhej strany hlas Tiny
"Kde si?" Vybehnem hneď na ňu.
"U Beth"dopovie.
"Ona je kde?"spýtam som sa narovno.
" V izbe"
"Bez tam chce si siahnuť na život."
"Dobre bežím" zrušil som hovor a čakal som na správu.
Prešli dve hodiny a nič .Chodil som hore dole ,nemohol som sa upokojiť.Vsetko to je moja chyba.
Od Tíny pre Maxa
Mal si pravdu.Zavolala som záchranku a práve mi povedal doktor ,že prežila to .
Od Maxa pre Tinu
Dieťa?
Od Tíny pre Maxa
Nebolo ešte dostatok vyvinuté , bohužiaľ, neprežilo.
Od Maxa pre Tinu..
Všetko to je moja vina.....
Vypol som mobil.Moje dieťa neprežilo.Mam sa tam vrátiť alebo nechať ju ?Ja ju milujem ,ale chcem ju zároveň ochrániť.Ide po mne jeden najväčší mafián a nechcem ,aby zabil Beth.Vratim sa k nej ,keď ho zabijem.
Tíny pohľad
Ako mi napísal Max ,že mám ísť hore bežala som o sto dušu.Dokonca som vykopla dvere.Neverila som samej sebe ,že ja mám takú silu v sebe.
Pribehla som do kúpeľne ,kde som ju videla ležiacu vo vlastnej krvi.Rychlo som vytočila záchranku a zobrala ju na ruky .Podala som im ju a nasadla k nim.Bola som strašne nervózna.Keby som na ňu nekričala a nenutila ju jesť nič by sa takéhoto nemuselo stať.Chytila som sa za hlavu a nechala voľný priestor slzám.
"Pán doktor ako je na Tom"? Po hodine som sa ho pýtala .Akurát od nej vyšiel.
"Dieťa bohužiaľ sme nezachránili ,ale vašu kamarátku sme dokázala"usmiala som sa prvýkrát dnes a vrhla som sa doktorovi do objatia.
Elizabeth pohľad
Ležala som na zemi a pomaly sa zobudzala .Nadomnou sa sklanala mama a mracila sa .
"Mami"poviem a dotknem sa jej rukou.
"Čo si to urobila? Ako si mohla? Veď mne si ukazovala aká si silná a teraz urobíš toto?"ukáže na mňa a potom si spomeniem čo som urobila.
"Som v nebi?" Spýtala som sa jej.
Pokrutila hlavou." Nie si keďže nebom a životom.Vrat sa ,Max ťa opustil len kvôli tvojej bezpečnosti a ty sa mu takto odplatis.Aj dieťa neprežilo kvôli tebe"povie nahnevaným hlasom.
"Ale mama..."
"Ticho choď už" prikývla som.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.