KAPITOLA 32

3K 128 2
                                    

Beth pohľad

Chodím šťastná po ulici.Vedla mňa ide chlapec ,môj syn.Ukazuje mi všetko čo ho fascinuje.Ja som prikyvovala a usmievala sa.Parkrat som povedala niečo k jeho slovám.

"Mami?"otočí  sa na mňa môj syn.

"Áno?"poviem s úsmevom.

"Uvidím niekedy ocka?"mne sa naplnili slzy.

"On ťa vidí všade.Je v nebíčku a dáva na teba pozor.A ty ho uvidíš ,ale až strašne strašne neskôr."on prikývne.

"Aaaaaaa"skriknem a hneď to oľutujem.Cele telo má zabolelo.
Vidim pred seba človeka ,na ktorého si neviem spomenúť.

"Doktor prebrala sa "kričal chlap.Ja som sa snažila rozpamätat.

"A pani Caltonova už ste hore.Zachranovali ste mačku a spadli ste do trnia.Ale v tomu trni bol had ,ktorého nikto nevidel ,uštipol vás a museli sme ten keď rýchlo dať von."povie mi doktor a ja prikyvavam.Sice neviem čo sa stalo ,ale verím tomu ,že si spomeniem.

"Pán doktor"poviem kým odíde a otočí sa ku mne.

"Kto je tento muž? A preco ste ma nazvali pani Caltonova?"spýtam sa ho a vidím na Tom cudzom chlapovi smútok a strach zároveň.

"No to je váš manžel"vypulim naňho oči.Manzel?To kedy sa stihlo.

"Veď som chudobná ,mama je doma s otcom a ja chodím do práce ,aby so pomáhala finančne."poviem a oni na všetko prikývnu.

"To áno ,ale to je asi už rok staré.Vasi rodičia zomreli ,keď ste boli tehotná a prišli ste o dieťa a boli ste v nemocnici."sklonim hlavu a snažím sa rozpamätat.

"Ja si neviem na nic spomenúť"rozplačem sa.Chlap s menom Max išiel na chodbu s doktorom  a ja som tu zostala sama.

Maxov pohľad

"Pán doktor"kričím ešte za ním ,keď vyšiel z Bethinej izby.On sa zastavil a otočil na mňa.

"Áno?"povie .

"Ako to ,že si ma nepamätá"spýtam sa ho.

"Rátali sme s tým.Musela si buchnúť aj hlavu ,lebo sme ju zašívali"prikývnem a chcem už odísť.Co sa stane ak si nespomenie.Zostanem sam.

"Kedy môže ísť domov?"spýtam sa s nádejou ,že už čoskoro.Chcelo sa mi plakať ,keď ma nespoznala ,ale udržal som v sebe tie slané slzy.

"Tak o týždeň uvidíme"prikývnem a poberiem sa za ňou ešte do izby.Zastavim pred jej dverami a zhlboka sa nadychnem.Musim to vydržať a držať s ňou.Musim byť jej oporou.

"No ako sa máš?"spýtam sa jej a ona na mňa uprela jej veľké oci.

"Dobré a môžeš mi prosím ťa povedať ako prebiehalo naše manželstvo?"spýtala sa ma a ja som zostal prekvapený.

"No hej "poviem a poskrabem sa po hlave .Mám jej povedať všetko? Alebo nie.

"No začalo to tak.."chcel som pokračovať ,ale niekto otvoril dvere a obidvaja sme sa tam pozreli.Stala tam Tina s Jasonom a za nimi stal aj sám Justin.Vosli dnu ,ale za Justinom bol aj Ethan.

"Kto ste? Okrem Tíny vás nepoznám"povedala Beth a všetci vyplestili na ňu oči.Pozreli sa na mňa a čakali vysvetlenie.

"No pamäť stratila"poviem a oni si k nej rýchlo sadnú.Hladkaju ju a ona nechápe čo sa deje .

"Veď ma nechajte všetci na pokoji"zrazu skrikne a ukáže na dvere.Vsetci sa postavíme a odídeme.

Trochu kratšia časť ,ale hádam sa páčila.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now