Kapitola 17/65

2.1K 98 25
                                    

Ahojte som tu s novou castou.

Dufam, že vas to ešte bavi.

Prijemne čítanie :)


Beth

Prešli tri dni čo som prišla už konečne domov do svojho bytu. Neskutočne tri dni. Stale vraciam , čo zjem to ide automaticky zo mna von. Neviem čo mi je , ale dnes som sa rozhodla , že skočím na prehliadku ku doktorovi. Nech mi povie čo mi je.

Obliekla som si rifle a volne tričko a hodila na seba riflovku. Zobrala kľúče od auta a pomaly kračala k nemu. Nasadla som a šoferovala som do nemocnice. Tam mam svoju doktorku.
Zaparkovala som a zapisala sa u doktorky do poradia a čakala kym pride na mňa rad.

" Slečna Santiosova" ozvalo sa moje priezvisko a ja som sa automaticky postavila a kráčala do ordinacie mojej pani doktorky.

" sadnite si" ukazala na lekarske lehatko a ja som si nan sadla.

"Dlho ste tu neboli" ozvala sa prva a ja som len prikyvla. " Čo vas boli ,trapi?" Spytala sa a ja som vydychla všetek vzduch z pľúc a naplnila ich dalším.

"Už tri dni vkuse vraciam, čo zjem to ide automaticky zo mna von"odpovedala som jednoducho. Nemala som jej čo viac povedať.

"Kedy ste mali naposledy pohlavný styk?" Spytala sa ma.

" Pred 5 dňam" po dlhom rozmýšľanim som jej odpovedala.

"Mali ste ochranu?" Nie dufam , ze nie som tehotna.

"Samizda nie" nakoniec odpoviem.

"Posielam Vas ku gynekologičke a ona urobi testy. Myslim si, že ste tehotná" ja som len prikyvla a od nej si zobrala papier s ktorym mam ist ku gynekologičke. Vyšla som dve poschodia vyššie a zaklopala.

Otvorila mi sestrička.

"Posiela ma sem pani doktorka" podam jej papier a ona prikyvne a uvolni mi cestu dnu.

"Pani doktorka prišla pacientka" nahlasila ma k doktorke a ja som vošla dnu.

"Dobrý deň" pozdravim slušne, kedže toto je nie je moja gynekologička.

"Posaďte sa"sadla som si.

"Posiela Vas sem pani doktorka ,lebo ma podozrenie , že ste tehotna" prikyvla som.

"Tak teda lahnite si" tak som urobila ako mi povedala a lahla som si. Vyhrnula tričko pod prsia a ona mi dala na bruško gelik a potom pozorovala. Nakoniec mi podala servitku a ja som si to všetko utrela a posadila sa.

"Slečna či pani" spytala sa ma prv.

"Môže byť aj slečna" odpoviem a usmejem sa na ňu.

"Ste tehotna. Gratulujem" povie mi s usmevom a ja som zamrzla. Vyhrkli mi slzy a ona sa ns mna divala ako na zjavenie.

"Preco plačete? Mate sa radovat" povedala mi.

"Uz som bola raz tehotna a prišla som oň, nechcem aj druhykrat" odpoviem a ona prikyvla.

"Nebojte sa ničoho. Tentokrat pevne verím , že oň už neprídete a teraz podme vypisať tehotensku knižku." Prikyvla som a posadila som sa bližsie. Zapisala všetky moje udaje a zrazu sa spyta:" Meno otca"

"Maximilián Collins" poviem jej a ona si to zapíše. Všetko mi vysvetli a ja sa poberiem domov.

Pred dverami si všimnem osobu , ktoru som tu nečakala . Nie teraz. Maxa.

"Ahoj" pozdravim ho a on sa otoči.

" ahoj, vieš ako som sa o teba bal ,keď si mi neotvárala a nezdvíhala mobil?!" So strachom povedal a hned ma aj objal.

"Pod dalej" pozvem ho hned ako otvorim dvere.
Položila sim všetko na stol a isla na wc. Ked som sa vratila , som si spomenula , že na stôl som položila aj tehotensku knižku a rýchlo som išla do kuchyne. Tam stal Max a mal ju otvorenu.

" ty ,.... si tehotna?" Prikyvla som.

"Koho je?" Tato otazka ma zprimne prekvapila.

"Koho? Ved tvoje . Je tam aj tvoje meno" ukazala som a v jeho očiach sa objavili iskričky šťastia.

"Ja budem otcom" zakričal na cely dom a ja som bola hned uväznena v jeho objati.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now