Kapitola 3/51

2.2K 95 3
                                    

Pohľad Beth

Konečne dýcham slobodne a nie som obkolesená okolo cudzích žien.Ak ste si mysleli , že si tam nájdem nejakú kamarátku ,ste na velkom omyle.Oni cítili ,že mám peniaze a len preto by boli so mnou.Viem každej jednej ženy čo tam sedela za čo tam sedela.

Vedľa ich tam bolo ,že kradli a predali to a nechceli sa priznať a ďalšia polka bola taká ,že niekoho zabili alebo mu pokazili zdravie.Ja som patrila medzi ani jednu skupinu.Bola som tam nevinne ,síce som zrazila človeka a tak trocha som jej mohla ublížiť ,ale nie naschvál ako to mali oni premyslené.

Bola to veľká krivda a to ,že som si tam vysedela rok aj pol na mne niečo aj zmenilo.Nie som už taká istá Beth ako bola ,som ešte silnejšia a už ma noc nezloži. Milujem stále Maxa ,ale nechám ho žiť svoj život.Odidem ,aby som naňho zabudla alebo neodídem ,ale budem sa mu sa snažiť vyhýbať

Ethan mi za ten rok veľmi pomohol a som mu veľmi vďačná.Urobil toho veľa pre mňa a ja si to veľa moc vážim ,ale viem o jeho citoch .Tak trochu mi o Tom prezradila Tina.On je do mňa zamilovaný,ale ja ho beriem iba ako kamaráta.Nechcem vzťah momentálne,ale čo ak sa niečo stane a ja budem zase v ňom? Nech to osud rozhodne je to v jeho rukách.

Ten byt ,kde bývala Linda a teda môj som hneď predala cez Ethana.Nikdy by som sa don nedokázala vrátiť a momentálne bývam s Ethanom dovtedy ,kým si niečo nenájdem aj keď Ethan by bol rád ,keby som zostala .

Ale ja ho nechcem zaťažovať ,veď predsa ženskú mať ,to je určite niečo hrozné a hlavne so mnou. Ale neemcham ho teraz samého.Ved predsa kamaráti spolu držia a teraz aj my spolu držíme .Jedného druhého v ťažkých chvíľach a hlavne on mňa .
A ozaj zabudla som povedať ,že  Tine sa narodil chlapec pred mesiacom.

Volá sa Christian .

To meno sme vybrali spolu ,lebo sme chceli ,aby sme si pomenovali deti spolu a Jason len súhlasil.

Aj ja by som určite chcela mať v budúcnosti deti ,ale vydarí sa mi to vôbec? Ja nemám šťastie na lásku a keď som mala ,veľa sa toho udialo a väčšina bola taká ,že vypadala na to ,že sa ten vzťah rozpadne .A aj sa stalo.

"Tina?"kričím na kamarátku.Je práve u mna a dnes má chce vytiahnuť do baru sa aspoň trošku zabaviť.Ma chlapa doma s deckom a ona sa zapodieva so mnou.Stale jej opakujem,že nech si užíva Chrisa a milujúci rodinu a ,že ja to sama zvládnem.

Ale to by nebola ona.

"Oblečenie?"ja vydýchnem a prikývnem.Ona podidem ku mojej skrini a začne sa v nej hrabať .Už vidím ten bordel potom.

"Toto si daj"zmurkla na mňa a ja som sa stále dívala n tie šaty.Boli to tie šaty ,ktoré som mala ,keď som bola prvýkrát v bare ešte predtým ako som spoznala Maxa.Viem ,že v tých šatách som prvýkrát tancovala s Karolom.
To boli časy.

Prestala som spomínať na staré časy a začala sa chystát.

Veď predsa teraz začínam žiť odznova a nemôžem stále spomínať na staré časy ,čo sa udialo.Vsetko ešte len na mňa čaká.Svet čakal na starú bláznivú Beth.

Začína sa žiť.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now