Kapitola 21/69

2.4K 87 2
                                    


Beth

"Tu máš, najedz sa" hodil mi rožky s maslom na zem a k tomu vodu a išiel preč. Nestihla som nič povedať. Bola som rada , že mi vôbec nieco doniesli. S chuťou som sa do toho pustila , keď som tehotná tak zjem toho veľa ,ale ako vidim nebudem môct.

Po zjedeni som si lahla na postel a zaspala.

"Vstavaj" ktosi ma budil a otvorila som oči bol to Ethan a Kristína. Ideme poslať tvojmu milemu odkaz.
😟 momentalne som mala takýto vyraz.

Priviazali ma o stoličku a nechali ma tam chviľu samú, ale dlho to netrvalo. Vošli obidvaja dnu aj z kamerou a s nožom. Nieeee v podvedomi som si povedala. Ja dnes zomriem a nechcem , chcem zažiť moje dieťa.

" čo sa chystate" spýtala som sa s hlasom , kde určite vycitili moj strach.

"Neboj sa sliepka aj s kuriatkom" tie prezyvky sa mi nepačili , ale nechcela som ich nahnevat. Ahoj Max. Počula som už hlas Kristiny a Maxa ktory sa jej pytal prečo mu vola . Ukázala mna a hned vystrasene sa ma pytal ale prerusil tp Ethan.

" priď tu zajtra sam a uvidime či ti ju dame. Bud zomrie ona alebo ty. Rozmysli si to" zložili. Niee takze bud ja alebo on.

To je nespravodlive.

Max

Musím niečo vymyslieť. Jasné polícia mi pomôže!  Prípad vyriešený.

Deň stretnutia

Beth

Dnes je deň, kedy ma prisť Max. Obavam sa veľmi.

Určite sa rozhodne pre rozhodnutie, že on da život za nas dvoch. 
Za mňa a naše dievčatko. Áno je to dievčatko. Maxovi som to ešte nestihla povedať.

" už sú tu" povedal Ethan a donutil ma postaviť sa. Vyšli sme von a tam stal sám Max.

" tak ako si sa rozhodol?" Spytala sa Kristína. "Zomrie ona , dieťa alebo ty?" Max sa na mna lutostne pozrel a ja som nevydržala a tiekli mi slzy z očí. Ale už prehovoril.

" ja" povie a Kristína sa zarazí ale prikyvne a Ethan sa postavi so zbranou pred nim. Ozve sa vystrel , ale nie z Ethanovej zbrane ale z inej a dokonca dvakrat. Vidim pred sebou ležat v kaluži vo svoje krvi Ethana a Kristinu. Max dobehne ku mne a silno ma objime.

"Ďakujem" pošepkam mu a venujem mu bozk, do ktoreho vložim všetky moje city a urobi to aj on.

Milujeme sa navzájom, už nie sme donutení.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now