Special bonus kapitola

2.1K 47 14
                                    

O 15 rokov neskôr

"Sarah! Okamžite zíď dole!"kričala som na ňu z našej kuchyne. Keď Max nehodla jej povedať niečo, aby sa konečne polepšila v škole, že ju čaka monitor a skúšky na strednú, tak to urobím ja. Síce Max so mnou súhlasí len on ju rozmaznáva.

Sarah má mladšieho brata ktorý sa volá Sebastián, ale to je moje zlatíčko. On sa pekne učí , je momentálne v 5.ročníku.

"Čo je zas mama"povedala mi otrávene.

"Ako to so mnou hovoríš, mladá dáma!" Odvetila som jej .

"Ponáhľam sa idem von s kamošmi."
Hah, to si len ty myslíš.

"Tak to pŕŕŕ. Žiadne také. Dokým si nepolepšíš známky tak sa z domu ani nepohneš a po škole budeš chodiť hneď domov! Ak nebudeš tak ťa ja budem vozit do školy aj zo školy, aby si vedela. Dnes mi pípla ďalšia 5 z matiky máš ich tam už dve a pomaly sa blíži pol rok! Na pol roku chcem vidiet jednotky a dvojky! Max 2 trojky. Ináč si ma nepraj . Padaj sa učiť do izby"

"Ale mama to -"

"Žiadne mama. Platí to dovtedy kým neuvidim polepšenie. A bude to platit aj v druhom pol roku. Čo si to predstavuješ budeš mať o 3 mesiace monitor a o 5 mesiacov skúšky na strednú školu. Nepotrebujem aby si sa tam nedostala. A ani nepomysli na to že mi ich podplatíme. Von môžeš chodiť od vtedy ako budeš mať dobre znamky. Odchod a bez slov."

Dupla nohou a otočila sa a bežala hore schodami. Pri vchodových dverách som akurát videla stáť Maxa.

"Bolo to treba?" Spýtal sa ma.

"Áno bolo. Ináč by som ju nedonútila sa učiť a vysvedčenie je dôležite momentálne. Doteraz som to neriešila a to bola chyba." Povedala som a jeho kabat som mu zobrala a zavesila na vešiak.

"Ale zlatko veď škola nie je-"skočila som mu do jeho reči.

"Neser ma aj ty! Ináč budeš spať na gauči." Pohrozila som mu. V tejto domácnosti mám všetko pod palcom.

"Dobre dobre zlatko pokoj." Objal ma.

"Mama"počula som hlas.

"Áno Sarah?"

"A kamaratka ku nám môže prísť?"

"Môže"odpovedala som jej a išla som skontrolovať domáce úlohy Sebastiánovi.

"No čo ako si na tom . Potrebuješ pomoc alebo to zvládaš sám?"pýtam sa ho.

"Áno maminka. Všetko som vedel a aj som sa naučil na zajtra na písomku z dejepisu."

"Si šikovný"pobozkala som ho na temeno hlavy a objala ho. Jeho malé ručičky sa obkrútili okolo môjho krku a pritiahol sa ku mne viac.

"Prečo si nakričala na sestričku?" Pozrel sa na mňa jeho modrými očkami.

"Vieš zlatko, tvoja sestrička sa neučí a ma zle známky, rada by chodila len von, ale to sa neda pretože je už deviatačka čaka ju monitor a skúšky ktore bez dobreho vysvedčenia a bez učenia nespraví, preto chcem aby si sa ty dobre učil a nemal take problémy áno zlatko?" Pohladila som ho a pozrela sa na neho.

"Áno ale mne sa niektorí spolužiači smeju že som šprt"

"Nie si len sa učíš a ak ti budu viac robiť zle povedz mi to áno?"

"Poviem maminka."

"Dobre zlatíčko moje"ľahneme si spolu na posteľ.

"Mám ťa rád mami"

"Aj ja teba zlatko"povedala som a po chvilu zaspal.

V Sarah izbe bol hluk menší. Asi už tam ma kamošku pomyslela som si. Zišla som dole do obývačky kde sedel Max a pozeral telku.

"Prišla ta kamoška Sarah?"spytala som sa ho.

"Nie stále čakam, lebo tipujem že Sarah by nevyliezla z izby aby otvorila." Ja som sa naňho zamračila.

"Ale v izbe je hluk a počula som hlasy a nemôže tam byť sama druhy bol cudzí." Povedala som mu a hneď som sa postavila že to idem skontrolovať.

Za mnou hneď kráčal aj Max.

Počuli sme z izby hlas ktorý hovoril či zamkla.
Počuli sme mini rozhovor a hned sme tam vtrhli. Toto som nemala vidieť. Nad Sarah ležal chalan a obidvaja boli takmer polonahý. Do mňa vošla zlosť.

"Obleč sa a zmizni a nechcem ťa tu vidieť. Si ty normálny ma preboha 15 rokov. A ty Sarah si ma hlboko sklamala. Toto som si o tebe nemyslela, že sa znížiš až na toto." Strelila som jej facku a rozbehla sa preč . Nemohla som tomu uveriť.

Som až taka zlá mama?

Rozhodla som sa po dlhom čase že pridam jednu extra special kapitolu.
Dúfam že sa páčila. :)

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now