Max
To čo povedala mi strašne ublížilo.Mne sa zdá ,že posledný týždeň je nejaká čudná.Teda pravdu povediac neviem co si mám myslieť.
Viem ,že chce pomôcť Linde a Linda je celkom fajn osôbka ,ale nech nezabúda aj na mna.Prešla pol hodina čo som odišiel z domu od tej hádky a stále neviem pochopiť ako to mohla povedať.
Prechádzal som sa po parku a stále som mal hlavu v oblakoch.Nechtiac som do niekoho vrazil a okolo mna sa rozsypali kopa papierov."Prepáčte nechcel som"rýchlo som sa ospravedlnil a radšej som sa ani nepozrel na danú osobu ,ktorej som papiere rozhadzal nechtiac jedným buchnutim.Radsej som ich rýchlo zbieral.Ked som mal papiere v rukách a nevidel žiadne okolo mna postavil som sa a podal som ich osobe ,do ktorej som vrazil.
"Linda?toľko papierov ti je na čo?",spýtal som sa prekvapene.
"No....hľadám si prácu a"znela trochu nervózne ,"a toto všetko potrebujem , snažila sa pousmiať ,ale videl som na jej tvári ,že sa jej to moc nedarí.
"Ja ťa zamestnam v mojej firme Linda.Pridi zajtra ,dobre?"spýtam sa jej a ona jednoducho prikývne a každý sa vyberie svojou cestou.
Zabocil som do najbližšieho baru a sadol si čo najbližšie k pultu.
"Ahoj čo ti dám"spýtala sa ma mladá dievčina a ja som sa na ňu usmial.Ona mi nervózne úsmev opätovala a nohou si dupkala do rytmu hudby.
"Whiskey"odpoviem jej a ona prikývne a stratí sa za pultom.
Po chvíli predomnou položí pohár a ja zaplatím a poďakujem."Taký pekný a taký osamelý"ocitla sa pri mne zrazu dlhonohá blondína,ale vypadala byť v pohode a žiadna stetka.
" A taká krásna ,ale ...."radšej som to nedopovedal,lebo jej pohľad hovoril všetko .Povedz to a zabijem ťa.Tak som radšej zostal mlčať.
"Nie som žiadna kurva ,len rada pomáham ľuďom "usmeje sa a svoje prsty si dá do vlasoch a krúti si ich okolo nich.
"A čo ja s tým?"spytam sa nechápavo.
"Vypadáš byť nespokojný, smutný a potrebuješ určite pomoc"povie a usmeje sa svojimi žiarivými zubami.
"No to určite"odfrknem jej.Odpijem si a otočím sa na nu.Nahodila pohľad a ja som nakoniec prikývol .
Tie ženy si s nami robia čo chcú.Tie ich pohľady.....
"No moja manželka sa poslednou dobou správa inak ako sa správala a ja neviem či robiť"poviem a ona začala rozmýšľať a potom povedala celkom logicku vetu.
"Daj jej menší čas ,nech si to urovna v hlave a staraj sa o ňu.Ked nechce tak ju nechaj tak.Prejde ju to určite po čase"zmurkla na mna.
"Na blondínu celkom dobre "zamrmlem a odpijem si.Ale dostanem aj supu do ramena.
"Síce som blondína ,ale hlavu mám "odvrkla a odišla odo mna.
Dam jej menší čas.
Hádam si Beth uvedomí ako sa správa.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.