KAPITOLA 20

4.3K 159 11
                                    

Maxov pohľad

Rozmýšľal som akoby som ho zabil.Jeho meno je Leo Šin.
Ma veľmi čudné meno ,ale co už.Veď predsa nejde o meno.Dlho som o ňom nepočul akokeby sa niekde potichu vyparil.

Len budem dúfať v jedno ,že sa nedostal k mojej Elizabeth.Dozvedel sa o nej skôr ako som čakal aj preto som tak rýchlo od nej odišiel.Zacal mi zvoniť mobil a na displeji sa mi ukázalo Justinovo číslo.

"Prosím" ozvem sa pokojným hlasom a sadnem sa na pohovku.

"Max"ozvalo sa z druhej strany.Bol to hlas vystrašený.

"Čo sa stalo? " Spýtam sa ho a dopredu sa napijem ,lebo začalo mi byť nejako sucho v hrdle.

"Max , Leo uniesol Beth" ako to dopovedala vyplul som všetku vodu ,ktorú sa mal v ústach a postavil sa.

"Čo si to povedal? Neklameš mi?"tentokrat som už nebol pokojný ,ale nervózny a nahnevaný.

"Prepadol nás a udrel" zrušil som hovor ,lebo som bol až moc vykoľajený.Prisiel som do kuchyne a vybral si tabletky na upokojenie .

Prehltol som ich a rozmýšľal čo budem robiť.Cinkol mi mobil.Prisla mi správa od nejakého neznámeho číslo.Otvoril som ho a v ňom videl bezbrannu Beth priviazanu o stoličku.Po chvíli došlo aj nejaké video.Videl som ju ako sa trápi a usla mi slza.Nielen jedna ,ale celý vodopád.

Musím ju zachrániť.......

Elizabeth pohľad

Zobudila som sa v tmavej izbe predpokladám ,že to je pivnica.Poobzerala som sa a videla som pri dverách štát nejakeho človeka.Bol to on.Mafian ,ktorý ide po Maxovi.

"Ako vidím už si sa zobudila"povie svojom mohutným hlasom.

"Vidíte dobre"odvrknem mu a snažím sa svoje ruky dostať spopod lana ,ale márne.

"Drzá to sa mi páči.Som Leo a som mafian,ale to asi aj vieš ,však?"prikývnem ,ale nič nepoviem.Zvolim taktiku mlčania.

"Vieš prečo si tu?" Odvrátim od neho pohľad ,lebo je pekný ,ale skazený.Pride bližšie ku mne a moju hlavu si potočí k sebe.

"Odpovedaj "povedal ,ale ja som bola v kuse ticho.Strelil mi facku z ktorej ma bolelo celé líce.Vsimla som si ,že to celé natáča.

" Neviem nič o vás "prehovorim.

"Dobré ako vidím ti nič nepovedali , ale teraz má to ani netrápi .Trochu si užijeme "povie a začne mi vyzliekať veci .Zostala som akurát v spodnom pradle a on ma začal obchytkávať.

"Nechaj ma prosím" zacali mi po tvári tiecť slzy.Strelil mi ďalšiu silnú facku .Asi budem mať modriny po tvári.Pomyslim si.

"Max pomoc ,kde si "kričala som a on ďalšiu strelil.Ruky mi rozviazal a hodíl ma na posteľ.Bozkaval ma a bolo mi to nepríjemne.

"Max takto to dopadne a to nie je všetko .Teraz si s ňu užijem a potom zabijem . Pozdrav ešte raz svojho Maxika"povie mi a ja som z celeho hrdla zakričala .

"Milujem ťa"a začala som plakať.On vypol kameru a poslal mu to a odišiel.Vsak po pol hodine sa vrátil aj z nejakými pomôckami v ruke.

" A teraz si môžme užiť"povie a usmeje sa na mňa.

"Nie prosím"začnem zase plakať.

"Márne"povie mi a začne ma bozkávať všade.

"Nechaj ju "zrazu bol pocit krik a výstrel.Leovo telo sa zvalilo na zem a ja som mohla konečne vidieť môjho záchrancu.

Tak a je tu už 20.kapitola.Ako to rýchlo letí.

Čo si myslíte? Kto bude jej záchranca?

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now