Ahojte ,som tu s novou castou.
Trosku dlhsou.
Dufam.ze sa vam paci.Prijemne čítanie
****
Beth
Vybalila som si veci. Odkial ich mam? Predstavte si ,že Max si to naplanoval a všetko zariadil takzee tak sa ocitli moje veci v kufri a prave v tejto chate. Mam s nim izbu a neviem ako to vydržím. Milujem ho a stale budem ,ale neviem či toto je prave to spravne.
"Už si?" Vošiel do izby Max a ja som len pokrutila hlavou. Sadol si na manželskú posteľ a bol chvilu ticho. " Kolko ti to bude este trvat"dodal nakoniec.
"Chvilka" odpovedala som mu a davala si posledne veci do skrine. Pozrela som sa do kufra a zistila som,že som už všetko vybalila a pozrela do skrine. Pousmiala som sa a zavrela skrinu.
"Hotovo" poviem mu.
"Dobre urobil som nam program . Dnes pojdeme na ranč co je nedaleko ,ale pojdeme peši. Bude to trvať tal priblizne 20 minut. Dufam,že ti nevadi ,že budeme mat aj tury" pousmial sa a ja som pokyvala hlavou ze nie.
"Prave naopak , dobrodružstvo mam rada" poviem. Zišli sme dole obuli sa a zamkli chatu. Zastavili sme sa zrazu.
"Čo sa stalo?" Spytala som sa ,lebo som nevedela čo sa deje ked stojime.
"Rozmýšlam ,ktorou cestou som sa tam minule dostal" ja som sa zasmiala. Toto ke cely Max ,všetko zabudne.
"Cely ty" zasmejem sa a vyslužila som od neho nepekny pohlad.
"Čoo ja za to nemožem ,že ty nevies kade si isiel naposledy. Odkial to prosím ta ja mam vediet?" Vyletela som aj ked neviem preco.
" Asi tadeto"ukazal a nevyjadroval sa radšej k mojej poznamke.
"Alebo tade?" Povedal si aj ked som to aj ja počula.
" no uz sa konecne rozpamätaj. Viem ,že ťa rozptylujem a tak si pri mne zabudol ,ale ja sa tam aj dnes chcem dostat" povedala som vazne a snažila som sa ju stale tal ak udržat ,ale bolo to moc tazke.
" vies ze ma rozptylujes" oprel ma o strom a bol pri mne blizko. " vies aj to ze ma vzrusujes" zahryzla som si do pery a on si to všimol. Usmial sa a venoval mi maly bozk .
" no poj tadeto to je" zostala som uplne paralyzovana ,ale nakoniec som sa aj pohla za nim."A vobec naco tam ideme mna napadli ine veci" povedala som mu hned ako som ho dobehla. Ano prave ma napadlo to co som si nemyslela ze ma napadne prave teraz. On sa otocil na mna a pozrel sa.
"To je prekvapenie a ja hentake veci mame dost casu zlatko"pobozkal ma a chytil ma za ruku. Nazval ma zlatko,to je zlateee. Ach rozplyvam sa tu nad jednym slovom.
"Halooo Beth , vnimas?" Zrazu som videla ako pred mojimi ocami mava rukou Max.
"Prepac co si vravel zamyslela som sa"rozpačito som sa nanho usmiala.
"Ze zostan tu skocim si na potrebu" prikyvla som a sadla si na najblizsi peň a dala si do dlani svoju tvar. Musela som byt urcite cervena jak paradajka.
"Už som tu možme pokracovat je to uz blizko par minutiek" prikyvla som a nasledovala som ho. Bola som nedočkava.
"Taak uz sme tu" ocitli sme sa pred obrovskym rančom ,kde som videla vela konov a uznala som ,ze budem mat nad cim vyberat.
"Dobry den som Max volal som vam vcera ci to plati" zacal hovorit Max pred starsim panom.
" ano ano pamätam si to . Vitajte vyberte si kona a mozte ist ,ale davajte si pozor a hlavne majte tuto vysielacku pri sebe . Keby sa nieco stalo tak staci cez nu povedat kde ste a ja tam pridem " prikyvli sme.
"Dakujeme pekne" poďakovala som za nas dvoch. Vybrala som si bielu kobylu s menom Scarlet a Max čieneho koňa s menom Theo.
Zaujimave mena,chcela by som vediet kto im ich vymyslal a hlavne tolkym."Pripravena?" Spytal sa Max a ja som plna adrenalinu prikyvla a nasledovala ho. Pretekali sme sa smiali sme sa bolo vsetko tak pekne . Všetko mimo reality do ktorej sa vratime po par dnich oddychu.
Odovzdali sme kone a vracali sme sa pesi zas späť do chatky ,ale cely unaveni. Cesta sa mi zdala rychlejsia ako ked sme isli tam . Mozno preto,že sme sa ponahlali ale mozno preto ,ze sme isli v tichosti kazdy vo svojich myšlienkach.
Prezliekla som sa do pyžama a Max už lezal v posteli len v boxerkach. Potichu a pomaly som si lahla k nemu a on obtocil jeho ruku okolo mojho pasa.
"Dobru noc Beth"pošepkal mi a venoval mi bozk do vlasov.
"Aj tebe Max" popriala som mu a zaspala som.
YOU ARE READING
Nútená sa zamilovať
RomanceAké je to byť chudobným? Pozor! Vyskytujú sa tam vulgarizmy a sexuálne scény.