KAPITOLA 48

2.2K 93 2
                                    

Využila som môj cas a napísala som pre vás novú kapitolu.

Prajem príjemné čítanie

***

Beth

Linda je momentálne u nás a podáva mi nejaké lieky.Ze vraj by mi mali pomôcť ,ale mám si dávať pozor ,lebo sú silné.Akurat mi ich podávala a dnu vtrhol Max.

"Linda? Čo tu robíš?"spýtal sa a zaujal prekvapivý postoj. Linda sa naňho usmiala a odpovedala mu .

"Doniesla som lieky Beth ,ale keďže už som ich jej dala tak môžem ísť.Ahoj Beth ,dovidenia pán Max uvidime sa vo firme."zobrala si kabelku a pobrala sa k dverám a odišla.

"Ona pracuje u teba? To si mi chcel kedy povedať?"spýtala som sa .

"Čo teba je do toho koho zamestnám"odvrkol mi a prechádzal sa po izbe.

"Si môj manžel a mala by som vedieť o všetkom ako aj ty!"už teraz aj ja vybuchnem.Zase som neudržala moje nervy na uzde ,aj keď chcem ,ale nejde to.Citim si iná.Vidim aj rozmaznano a zle aj počujem.

"Toto je tvoj mobil?" Chytil do ruky mobil ,ktorý si tu musela Linda zabudnúť.

"Nie ,to si tu musela Linda zabudnúť"poviem a snažím sa mu ho zobrať z ruky.

"Ja jej ho idem zaviesť ,daj mi ho"kričím naňho a snažím sa mu zobrať mobil.

"Nie, v takomto stave nejdeš nikde! Zanesiem ho ja jej a o chvíľu budem zas doma.Ty sa zatiaľ ukľudní"chystal sa odísť ,ale ja som vyskočila rýchlo z postele a vytrhla mu ho z ruky.

"Mám ho hahaha"začala som sa smiať a po chvíle som ho ja nemala.Mal ho zase on .Videla som kľúče od jeho auta a tak som si ich zobrala a zobrala si aj svoje .

"Nechýba ti niečo?"spýtam sa škodoradostne.Co mi to dala za lieky? Pomyslela som si .

"Daj mi ich"ja pokyvem hlavou a čakám kým mi poda mobil.On sklonil hlavu a priznal prehru.Podal mi ich a ja som sa rozbehla k svojmu autu a nasadla.

Zapla som sa a naštartovala.Zacala ma bolieť hlava ,ale snažila som sa na to nemyslieť.Pridala som plyn a išla po ceste pomedzi autá.

Zrazu ma strašne pichlo v hlave ,začala som vidieť strašne rozmazano a potom som videla ,že niekto ide cez prechod ,ale to bolo už neskoro. Zabrzdila som až 200 metrov od prechodu a pomaly som vyšla z auta.

Videla som ležať na zemi ,niekoho koho som si ani nemyslela ,že ju ešte uvidím.

Už som videla len vysmievajucu Lindu ako mi berie z ruky mobil a ja som pocítila tvrdý náraz do hlavy a celého tela.

Nútená sa zamilovaťWhere stories live. Discover now