1.

4.8K 234 50
                                    

- Sziasztok! - Mosolyogtam rá pár barátomra, akik átugrottak hozzám aznap.

- Hey, Min baba! - Ugrott a nyakamba a legjobb barátnőm, Bora.

Mosolyogva megölelgettem és nyomtam egy gyors puszit az arcára, ahogyan azt már megszoktuk egymástól. Utána sorra jöttek beljebb a lányok, a többi barátom. Ők először voltak nálam, hiszen nagyon ritkán voltam itthon a munkám miatt. Stylist-ként dolgoztam egy jól menő kiadónál, azon belül is a BTS nevű fiúbandánál. Egyre jobban befutottak a srácok, ami azt jelentette, hogy nekem is egyre több dolgom volt. A sok interjú és koncert mind más ruhákért és ízlésért kiáltottak, a kiadó meg nekem kiabált, hogy kezdjek velük valamit. Természetesen elfogadtam az ajánlatot, hiszen egyrészt nagyon örültem neki, hogy egy ilyen nagy ajánlattal találtak meg engem, másrészt kifejezetten jól fizetett a dolog, és nem utolsó sorban ennek köszönhettem a furcsa szerelmi életemet is. 

- Gyertek be! - Biccentettem egy kicsit beljebb, amikor mindenki levette a cipőjét és a vékony kabátját.

Átvezettem a lánysereget a hatalmas hallon át egy kisebb folyosóra, ahol egy saját stúdiót rendeztünk be magunknak. A fiúknak jól jöttek a hangtechnikai eszközök, ha énekelni szerettek volna, ha táncot akartak gyakorolni, akkor csak félretették a kütyüket és a hatalmas tér máris átalakult egy próbateremmé. Sok munkánk volt vele, de praktikus és helytakarékos módszernek bizonyult, habár csak akkor tudtuk kihasználni, ha éppen itthon voltunk. 

- Te egyedül laksz itt? - Kérdezte az egyik barátnőm, amikor átsétáltunk már a fél házon.

- Nem - Mosolyogtam rá. - Azért akkor elvesznék egy kicsit.

- Ha kimegyek pisilni, térképet kapok azért? - Kérdezett vissza és még egyszer körbenézett, mielőtt beinvitáltam volna őket a próbaterembe.

- GPS jár a házhoz - Feleltem. - Haladunk a korral.

- Kösz szépen - Nevetett fel.

- Hozok inni meg nasit, addig érezzétek otthon magatokat, mindjárt jövök - Hagytam rájuk a saját maguk körbevezetését.

Kisétáltam a teremből és visszafelé vettem az irányt a konyhába, ami a bejárat mellett volt rögtön. Kikészítettem egy nagyobb tálcát, hogy rá tudjak pakolni tíz poharat, ahányan a vendégeim voltak, majd a hűtőből előszedtem egy nagy üveg kólát, narancslevet és almalevet is, hogy mindenki kedvére tudjon válogatni. A megfelelő szekrényhez lépve elővettem pár zacskó nassolni valót is, hogy biztos, ami biztos ne maradjon éhen senki és azokat a tálcára pakoltam. Majd az üdítőkért visszajövök a második körben, nem akarok mindent eltörni.

- Szia kicsim - Hallottam meg egy hangot a hátam mögül.

Mosolyogva megfordultam és egy póló nélküli Jungkook jött velem szembe. Végignéztem a kidolgozott, annyira szeretett felsőtestén, amíg elém nem ért és egy nagy csókot nem nyomott a számra.

- Megjöttek a vendégek, vegyél fel valamit - Motyogtam a szájára, majd még egy puszit hagytam rajta.

- Nem csak későbbre vártuk őket? - Jelent meg egy álmos Jimin is a konyhában, szerencsére ő már teljesen felöltözve.

- Életeim, már lassan dél van - Mutattam fel az órára, majd felfelé fordítottam a fejem, ahogy Jimin közelebb ért, hogy ő is tudjon egy üdvözlő csókot adni.

Hát, igen, ez a furcsa dolog az életemben, de nem bánom. Jó hosszú sztori van mögöttünk és kifejezetten bonyolult is, de mit tehetnénk, ha egyszerűen egymásba szerettünk...mindannyian. Nekem így teljes az életem egyenlőre, úgyhogy nem érdekel a legkevésbé sem, hogy ki mit gondol erről. És ne is gondoljanak semmit, ugyanis teljes titokban van tartva ez a kapcsolat. A srácok idol-ként nagyon vigyáznak a magánéletük megtartására és a legkevésbé sem szeretné senki, hogy emiatt csappanjon a rajongók száma, mert barátnőjük van. Azt meg főleg nem akarjuk, hogy ujjal mutogassanak rájuk, ha kiderül, hogy egy nőről van szó. Sajnos közeli tapasztalatból tudjuk, hogy nem mindenki olyan elfogadó és nyitott, mint azt várná az ember. Példának okáért a saját szüleim konkrétan kitagadtak otthonról,  hogy csak akkor mehetek oda vissza és akkor állnak velem szóba, ha végre észhez térek és egy férfival maradok, mert ez nem normális. Szerintem meg igenis normális és ha én így akarok élni, akkor így is fogok. Leszartam, hogy mennyire felhúzták magukat, nem estem kétségbe, ugyanis a srácok tárt karokkal fogadtak a közös otthonukban, ami most már az enyém is. 

- Segítetek ezt behozni? - Böktem az üdítők felé. - Vagyis Jimin segít, te meg menj és öltözz fel, kérlek - Mosolyogtam Jungkook-ra.

- Oké - Sóhajtott és meg is fordult, hogy visszamenjen az emeletre egy pólóért. 

Jimin segítőkészen felemelte a három flakon üdítőt és elindult utánam a terembe. Bent a lányok már a képeket, a kütyüket nézegették, a teremben sétálgattak és felfedezték, hiszen az egy üvegfallal volt elzárva a kisebb, külső tértől, hogy amikor énekelnek vagy dalt vesznek fel, a hangszigetelt fal segítsen a koncentrálásban és a minőségben, na meg jó pénzért el lehetett sötétíteni úgy, hogy belülről tükörként működjön a tánchoz, de kívülről ugyanúgy látni mindent, mint egy ablakon át. 

- Lányok - Szólítottam meg őket mosolyogva. - Ő itt a barátom, Jimin. Bora-t már ismered - Fordultam a srác felé.

- Hm - Bólintott mosolyogva, majd aranyosan köszönt mindenkinek.

Letette az üdítőket a földre a kis asztalka lábához és mindenkihez odament bemutatkozni, mint egy igazi, jól nevelt férfi. A terem előterében volt egy aprócska asztal, egy kisebb kanapé és rengeteg babzsák, hogy akármikor össze tudjunk ülni itt, akár az egész Bangtan csapattal. Szerettem itt lenni, hallgatni és nézni a srácokat, néha tanulni egy-két mozdulatot tőlük, ha nagyon unatkoztam.

- Sziasztok - Jött be Jungkook is a terembe.

- Ő pedig itt Jungkook - Mutattam be a férfit, aki mosolyogva intett mindenkinek. - A barátom. Ő is.

A lányok arcáról egy pillanat alatt le tudtam olvasni a zavartságot, ahogy forognak az agykerekeik, vajon melyik értelmezésben használtam a barát szót a két srácra. Bora, mivel ő volt az egyetlen, aki ismerte az egész történetemet, hiszen végigcsinálta velem, csak halkan felnevetett a hirtelen beállt csenden.

- Ezt muszáj, bocsi - Mosolyodott el az egyik barátnőm, aki a legnagyobb hanggal és személyiséggel rendelkezett mind közül. - Két pasid van? - Mutatott a srácokra.

- Hm - Bólintottam és beharaptam az alsó ajkam.

A srácok a két oldalamra álltak és Jimin a derekamra simított, míg Jungkook  a vállamat szorította meg. Már készültem egy jó nagy kiakadásra, valamint pár barátom elvesztésére a kijelentésre, de ami ez után következett, az a legkisebb százalékban volt esélyes a gondolataim szerint. A lány, aki konkrétan rákérdezett a dologra, lehuppant a kis kanapéra és rám vigyorgott.

- Na jó - Mutatott rám. - Tedd le a segged a csávóiddal együtt és mesélj el mindent, ez rohadt izgi - Vigyorgott, mint egy eszelős.

Halkan felnevettem és bólintottam egyet, hogy oké.

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now