45.

1K 117 4
                                    

Jungkook megállt mögöttem, ahogy beértem a szobába. Nem fordultam meg, nem érintettem meg, egyszerűen éreztem, hogy ott van. A levegő izzott körülötte és csak úgy sütött belőle a szenvedélyes forróság, amit nem tudtam nem észrevenni. Szó nélkül nyúlt a ruhát tetejéhez és lassan elkezdte lehúzni a cipzárt. Mély levegőt vettem és élveztem, hogy lassan én is izzani kezdek. Jungkook kezei eltűntek rólam és meg akartam fordulni.

- Ne! - Kért és két tenyere azonnal a vállamra tapadt, megállítva ezzel a mozdulat közben. - Maradj így! 

Kérésének eleget tettem és egy helyben maradtam, habár nagyon nehezemre esett. Mélyen szívtam be az összes levegőt, amit még felfedezni véltem magam körül és lassan kiengedtem a tüdőmből, amikor már nem fért el odabenn több. Susogó hang támadt mögöttem, aztán Jungkook dzsekije a földön landolt, mellettem. Lehunytam a szemem egy pillanatra és nagy erőfeszítésembe telt nem megfordulni, nem markolászni a ruhám alját idegességemben és nem tördelni a lábujjaimat a szőnyegben. További mozgolódás volt a hátam mögött és nagyot nyeltem, ahogy lassan a látóterembe került Jungkook karja és a pólója, amit benne tartott. Ledobta a dzsekijére, én pedig imádkoztam a józan eszemért, hiszen most már félmeztelenül állt mögöttem a srác. Hirtelen jött csókjától összerázkódtam. Ajkai a vállamra érkeztek, aztán lassan a keze is a hátamra tévedt, a meztelen, fedetlen bőrömre, ahol már a szétcipzározott anyag engedte neki. Ujjait feltolta a vállamig, aztán lassan le a kezemet, beakasztva azokat a ruha szélébe. Szépen, őrjítően leesett rólam az anyag és már csak egy fehérneműben álltam előtte. Jungkook kezei a derekamra simultak, amitől újabb hidegrázás futott végig rajtam, nem beszélve arról a tomboló viharról és zavartságról, ami a fejemben volt. Zavarban voltam, hiszen még sosem látott fehérneműben. Fürdőruhában igen, de hiába mutat ugyanannyit, ez mégis bensőségesebb számomra. Izgatott is voltam, mert már akartam az érintését, akartam a csókját és kíváncsi voltam a férfias Jungkook-ra, aki talán megugorja a lécet.

- Őszinte leszel velem? - Suttogta a fülembe.

Kezeit átfonta előttem és lassan elkezdte cirógatni a hasamat. Teljesen odalépett hozzám és éreztem, ahogy kemény, izmos hasa a hátamnak nyomódik. Hangosan sóhajtottam és reszketegen jött ki a levegő a számon, ahogy az érzések, amik körbevettek, egyszerre jelen voltak mindenhol. Bólintottam egyet, hiszen sose titkolóztunk egymás előtt. Jungkook vett egy mély levegőt és éreztem, hogy aztán a fülem mögé érkezik a kifújt, meleg oxigénje. Helyére azonnal egy apró csókot adott, mire azonnal oldalra fordítottam a fejem, hogy finoman jelezzem neki, több teret kap, ha csinálni akarja. 

- Hyung adott egy puszit - Mondta reszketeg hanggal.

Lehunytam a szemem és nem tudtam mást csinálni, mint egy erőtlen bólintással felelni a bárban történt köszönésre.

- Tetszett? - Kérdezte és egy újabb csókot adott a fülem mögé, amivel nagyon megnehezítette a gondolkodásom lehetőségét.

Kérdésére nyeltem egyet és nem tudtam, hogy mit feleljek. Jungkook megkerült és szembe állt velem. Feldolgozhatatlan volt a kidolgozott teste, a félhomályos szobámban, miközben én is csak egy fehérneműben álltam előtte. Megnyaltam a számat és adtam magamnak időt, amíg tátott szájjal végignézem az előttem álló csodát. Jungkook felemelte a kezét és miközben olyan közel lépett hozzám, hogy megint csak koccant a csípőnk, két kezével a hajamba túrt és maga felé fordította a fejemet. Nagyot sóhajtottam és a csillogó szemeibe néztem. Jobbját kihúzta a tincseim közül és lágyan végigszántott két ujjával a számon. 

- Szeretted volna, ha megcsókol? - Kérdezte halkan, mégis erőteljesen. - Itt. 

Azzal száját az enyémre tapasztotta és bármi is jutott volna eszembe, azonnal kiűzte onnan. Annyira fel volt hevülve a testem, hogy szinte zihálni támadt kedvem a melegre és a fülledt időre körülöttünk. Jungkook csupán egy rövid, de annál finomabb csókot hagyott a számon, majd annyira távolodott csak el, hogy ajkaink között egy centi hely legyen.

- Hm? - Kérdezte.

Megremegtek a lábaim és lesütöttem a szemem. Mit mondhatnék? Igen, akartam, de közben tudom, hogy nem lett volna helyes és belepusztultam volna a gondolatba, hogy megbántom őt. 

- Őszintén - Suttogta a számra. - Nem haragszom érte.

Ismét csak egy vontatott, lagymatag bólintásra tellett tőlem és nyeltem egyet, ahogy máris bűntudatom volt a meg nem történtek miatt, csak attól, hogy rágondoltam.

- Szeretsz? - Kérdezte Jungkook.

- Igen - Feleltem halkan és remegő hanggal, szinte azonnal.

- De szeretnéd Jimin hyung-ot is? - Kérdezte és meglepően nyugodt volt a hangja.

- Téged szeretlek, Kook - Erősítettem meg a szavaimat valamivel határozottabban, hiszen nem akartam, hogy bántónak érezze a vonzalmamat az idősebb iránt.

Jungkook elmosolyodott és egy gyors puszit nyomott a számra. 

- Ezt akartam tudni - Közölte, majd kezeit a derekamra csúsztatta és még közelebb vont magához.

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now