93.

909 84 1
                                    

*Jungkook POV*

Lassan kigomboltam a fehér inget, amit magamon hagytam az interjú után, ahonnan hazajöttem. Fáradt voltam és már szinte alig láttam a kis gombokat, mégis erőltettem magam, hogy minél hamarabb megszabaduljak a textiltől. Min már a fürdőszobában volt és utána akartam menni. Nem csak zuhanyozni akartam, hanem őt is, de piszkosul már. Jimin hyung írt, hogy még dolgoznak a koreográfián és valószínűleg már nem jön ide haza, hanem a közös lakásba megy majd. Így az egész este a miénk volt és nem akartam alvásra pocsékolni a lehetőségemet, amikor így is majd felrobbant a fejem a vágytól. Megdörzsöltem a szemem, hogy forszírozzam a nyitva maradásra és kicsit erősebben szuszakoltam le magamról a nadrágot, mint terveztem. Nem érdekelt, hogy egy kicsit tovább szakadt az amúgy is rajta lévő lyuk, nem érdekelt, hogy pár díszítő cérna elengedett a helyéről. Csak az érdekelt, hogy végre teljes valómban a fürdőszoba felé lépkedhetek. feltéptem az ajtót és elnyílt a szám. Min éppen a haját mosta, háttal nekem. Fejét felfelé fordította, hogy a vízsugár mindenhonnan lemossa róla a habot, közben ujjaival lassan végigsimított a tincsein. összeszorítottam a fogam, ahogy azonnal éreztem övön alul a vesztem. Megindítottam a lépteimet és lassan beléptem a nagy kabinba. Min nem tudta, hogy ott vagyok, hiszen a csobogó víz elnyelte a halk lépteimet. Mély levegőt vettem és lassan a derekára tettem a kezeimet. A lány felém kapta a fejét és kissé összerezzent a váratlan érintésen, de nem engedtem el. Erősen tartottam a csípőjét, minél közelebb férkőzve hozzá, hogy megmutassam neki és éreztessem vele, nincs menekvés. Min hatalmasat sóhajtott és visszafordította a fejét a csempe felé. Lehajoltam és a nedves vállára nyomtam egy csókot, miközben az én hajamat is áztatni kezdte a folyamatosan lezúduló víz. Tenyeremet felfelé irányítottam és késlekedés vagy óvatosság nélkül markoltam a mellkasára. Még én is lehunytam a szemem, Min pedig csak halkan mormogott egyet a jóleső érzésre. Vizes haját az egyik kezemmel kissé oldalra dobtam, míg a másik kezemmel szakadatlanul simogattam őt. Ajkaimat a nyakára tapasztottam és vizes csókokat hagytam a bőrén. Min hátraejtette a fejét és még több teret hagyott a számnak, aminek nagyon örültem, hiszen így tudtam, hogy élvezi. Erősen köré fontam a karjaimat és magamhoz öleltem, hiszen szerettem volna tudatosítani benne, hogy szeretem és nagyon kívánom. Min megfogta az én kezeimet és lassan végigsimított rajtuk, közben pedig eleresztett egy sóhajt, amit elnyeltek a lehulló vízcseppek koppanásai. Jobb kezemmel elindultam lefelé, hogy tovább vigyem a kényeztetést és a vágyaimat, közben pedig apró puszikat nyomtam a lány vállára. Min megmarkolta az őt tartó kezemet és ösztönzött rá, hogy erősebben tartsam az egyre jobban elernyedő testét. Már az én ajkaim is elnyíltak, pedig még semmi sem történt. Elég volt éreznem őt, látnom őt és hallanom őt. Máris robbant az ágyékom, amit nem csodáltam.

Szembe fordítottam magammal a lányt és gyengédség nélkül csaptam a számat az övére. Min egy halkat nyögött az erős csókomra, de viszonozta azt. Mind a ketten vágytunk már erre és nem volt olyan, ami visszatarthatott volna minket most már. Ajkai szinkronban mozogtak az enyémekkel, fogadta az erőszakosan éhes csókomat. Táncolt a nyelvemmel, nem állított meg, amikor beletúrtam a nedves tincseibe. Apró nyögéssel nyugtázta a pici harapdálásaimat, nagy sóhajokkal dicsérte a simogatásaimat. Mindkét tenyeremet végig toltam a gerince mentén, majd le a fenekén és a combjára. Kissé megmarkoltam a húsát, aztán elváltam a csókból. Terpeszbe álltam, hogy megtartsam magam a csúszós padlón és igyekeztem kitapogatni a kis csúszás gátló gumiszőnyeget, amit még korábban betettünk oda és nem hittem volna, hogy egyszer így örülni fogok neki. Magam elé húztam és ráálltam, majd egy hirtelen mozdulattal felkaptam a lányt. Háta a csempének nyomódott, amitől elnyílt a szája és egy kellemetlen nyöszörgést hallatott a hideg felület miatt. Bocsánatkérőn rámosolyogtam, hiszen nem volt erőm a hálószobáig várni. 

- Szeretlek - Suttogtam és válasz nélkül a szájára tapadtam, miközben előre lendítettem a csípőmet.

Min összeszorította a szemét és kicsit rászorított az ajkaival a nyelvemre a csók közben a hirtelen érzésre. Mély levegőt vettem és egy pár pillanatot nyugton maradtam, hagytam, hogy Min a lábaival körbefonja a derekamat és erősen kapaszkodjon a nyakamba.  

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now