*Jimin POV*
Nekünk szabadnapunk volt, így azt beszéltük Jungkook-kal, hogy teszünk egy kört az új házba mind a kettőnk autójával, hogy egy pár holmit máris átvigyünk. örülök, hogy végre sikerült megvenni a házat, ráadásul azt, amelyikbe Min a leginkább beleszeretett. Nekem őszintén mindegy volt, hogy melyik lett volna, csak ő örüljön és legyünk együtt végre. Mégis boldog voltam, hogy erre a házikóra esett a választás, hiszen ezt gondoltam én is a legjobbnak. Sokat gondolkodtam titokban, magamban is az egészen és ez volt az a hely, ahol a legjobban el tudtam képzelni egy életet. Reméltem, hogy Min-nek nem egy fellángolás vagyok, egy izgalom harmadikként és hogy tervez velem is, ahogy Jungkook-kal. Ha pedig így van, akkor ez a legjobb hely a nyugalomra, elbújni a világ elől hárman, gondolkodni a jövőn, megalapozni azt.
- Szerinted ez jó lesz itt? - Kérdezte Jungkook, amikor bevittük az utolsó dobozt is a házba.
Felegyenesedtem és kifújtam magam, hiszen akárhogy edzésben voltunk, húsz dobozt becipelni nem volt piskóta, ráadásul nem voltak a legkönnyebbek.
- Nem tudom - Vontam vállat. - Majd Min elrendezi. Én ehhez nem értek.
- Én sem - Mosolyodott el. - a bútorok jó, hogy megérkeztek - Nézett körbe a szobában.
Már a héten korábban rendeltünk egy szállító céget a házhoz és Min lakásához is, hogy az ő és a mi fontosabb bútorainkat is egyből idehozzák. Min jött velük és utasítgatta a költöztetőket, hogy mit hova tegyenek és meg kell hagyni, nagyon jó munkát végzett. A hatalmas nappaliban ott volt az ő kanapéja, a mi kis szekrényeink a DVD gyűjteményeinkkel, az ő állólámpája és a mi asztalkánk. A falon egyelőre semmi nem volt, csak a bevert szögek várták a rálógatható képeket, amik még csak egy dobozban feküdtek a szoba közepén. A konyhában vegyítette a saját étkezőasztalát és székeit az itt maradt szekrényekkel, a szobákat pedig csak az ágyainkkal szerelte fel és mindenhol ott volt egy-egy szekrény. Két hálószobát rendeztetett be, mind a kettőben franciaággyal és a saját és a mi szekrényeinkkel. Még nem tudtam eldönteni, hogy kivel és hogyan szeretne aludni vagy lenni, de majd biztos kialakul. Volt még két vendégszoba, amik kisebbek voltak, így azokban csak egy-egy egyszemélyes ágy volt betolva, amit itt hagytak a korábbi lakók és egy-egy kisebb szekrény. Minden szobában nagyjából az oda való dobozok voltak berakva, de így is rohangálni kell majd mindig, mire befejezzük a költözést ténylegesen. Fárasztó volt, de izgalmas. Alig vártam, hogy végre együtt lakhassunk.
*Min POV*
Fáradtan kocsikáztam az új házig, telepakolt csomagtartóval és hátsó üléssel. Igyekeztem a lehető legtöbb dolgot bepakolni és csak olyan cuccokat hagyni otthon, mint fogkefe, pár napi ruha, és egy-egy tisztálkodószer. A lakásom szinte csupasz volt, leszámítva azt a maradék dobozt és zsákot, ami még várta a szállítást. Mosolyogva néztem fel a kocsifelhajtóra, ahol már a srácok autói ott parkoltak. Nem is mondták, hogy ma jönnek. Azt tudtam, hogy nekik szabadnapjuk volt, nekem viszont még el kellett mennem egy képzésre. Még ki se szálltam az autóból, a bejárati ajtó máris kinyílt és kiléptek rajta a srácok.
- Sziasztok - Köszöntem rájuk egy nagy mosollyal, mikor kiléptem a járműből.
- Szia - Kocogott oda Jungkook elsőként.
Egy gyors csókot nyomott a számra, amit mosolyogva viszonoztam, majd becsuktam az ajtót és kinyitottam a hátsót, hogy felfedjem a temérdek cuccot, amit benyomtam oda.
- Szia szépség - Érkezett meg Jimin is laza léptekkel hozzánk.
Becézésére hátrafordultam és egy meleg mosollyal fogadtam őt. Lehajolt és ő is adott egy rövid csókot a számra, amit szintén boldogan viszonoztam neki.
- Sziasztok - Köszöntem vissza nekik. - Mióta vagytok itt?
- Reggel jöttünk - felelt Jungkook és már be is hajolt a kocsiba, hogy lassan kipakolja a dobozokat a feljáróra és könnyebben be tudjuk cipelni őket. - Elhoztunk még pár cuccot.
- Tetszik a berendezés? - Kérdeztem egy széles mosollyal, hiszen amikor bepakoltattam a költöztetőkkel a bútorokat, ők pont egy interjún voltak.
A csomagtartóhoz mentem és azt is felnyitottam, hogy én onnan kezdjem el kiszedni a zsákokat és dobozokat. Jimin mellém lépett és segített kiemelni a nehezebb cuccokat, ami örömmel fogadtam.
- Nagyon jó - Bólintott Jimin. - Tetszik a nappali.
- Meg a hálók - tette hozzá Jungkook, majd ledobott egy dobozt maga mellé.
Felkuncogtam és bólintottam egyet.
- Nem tudtam, hogy hogyan tervezzem meg - Sóhajtottam. - Ezért két szobát csináltunk meg. Vagy alszotok együtt és én egyedül vagy alszom valamelyikőtökkel. Vagy hárman.
Jimin lecsukta a csomagtartót, amikor kiszedte az utolsó csomagot is és mögém lépett. Kezeivel lebilincselte az enyémeket, ahogy hátulról átkarolt és magához húzott. Sietve a nyakamba hajolt és egy gyors puszit nyomott a vékony bőrömre, amitől felszisszentem és kirázott a hideg. Jungkook is becsukta az ajtót és felsóhajtott megkönnyebbülésében, hogy kipakolta az ülésekről a csomagokat- Odalépett elénk és mosolyogva adott egy puszit a homlokomra, miközben kezeivel az arcomra fogott és lágyan megsimogatott.
- Majd eldöntjük - Mondta halkan Jungkook. - Alszunk hárman, amikor csak lehet - Mondta és felnézett a mögöttem álló Jimin-re, aki egy halk hümmögéssel felelt a felvetésre. - Persze lesznek éjszakák, amikor hárman sokak leszünk - Megnyalta a száját, továbbra is az idősebbre nézve.
Jimin lehajolt és ajkait a vállamra nyomta egy pillanatra, aztán csak bólintott egyet. Én is mosolyogva bólogattam, de legbelül felrobbantam. Izgalmas volt, zavaró és különleges. kicsit féltem is, de ugyanakkor nagyon vártam már ezt a költözést.
YOU ARE READING
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanfictionMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...