- Jungkook? - Szólítottam meg a barátomat, mikor én is végre letelepedtem mellé a kanapéra.
Kényelmesen felhúztam a lábaimat magam mellé az üres helyre, fejemet pedig a férfi vállára fektettem, hogy a lehető legközelebb lehessek hozzá. Kezeimet az ő karjába akasztottam és úgy karoltam belé, mintha fent állna a veszély, hogy elfuthat mellőlem.
- Hm? - Hümmögött válaszként, hogy mondjam, mit szeretnék.
Felém fordult és kicsit lehajtotta a fejét, mivel a vállán feküdtem és egy apró puszit nyomott a hajamba. Mély levegőt vettem és hozzányomtam az arcom a pólójához, majd egy kicsit csücsörítettem, ahogy elgondolkoztam, hogyan is mondjam el a fejemben járó dolgokat.
- Téged tényleg nem zavar Jimin? - Kérdeztem halkan, hiszen nem tudtam, hogy mit is mondhatnék, annyi minden járt hirtelen a fejemben.
- Nem - Felelt szinte azonnal. - Miért?
Vállat vontam és lenéztem a kezeinkre. Ujjaimmal az ő alkarját cirógattam, míg a saját ujjai az ölében hevertek. Puha volt a bőre, mégis volt benne valami keménység az izmok hada miatt, valamint csábító volt az a vastag ér, ami kilátszott a vékony bőre alól a sok edzés miatt. Egy ujjamat végighúztam azon az éren, mielőtt feleltem volna a fura kérdésre.
- A te barátnőd vagyok, nem zavar, ha ő is csinál valamit? - Motyogtam a vállába, tovább játszadozva a bőrén, hogy elvonjam az idegeskedésemet.
Jungkook sóhajtott egy aprót és az eddig az ölében fekvő kezét felemelte és az arcomra simított. Ezzel még inkább belefeküdtem a széles vállába és lehunytam a szemem, hogy élvezzem a puha simogatást. Végighúzta a kezét az arcomon, majd a nyakamra vitte és kicsit beletúrt a hajamba is.
- Szeretlek, ezt tudod, ugye? - Kérdezte és egy puszit adott a fejemre, ameddig le tudott hajolni.
- Hm - Bólintottam határozottan.
- De Jimin hyung is szeret, gondolom ezt is tudod - Halkult el a hangja.
Nem feleltem, nem bólintottam, csak nyeltem egyet Jungkook mondatára. Jimin sose mondta nekem, hogy szeretne, csak azt, hogy kedvel. Vajon Jungkook-kal beszéltek erről és neki elmondta vagy a barátom értett félre valamit? Lesütöttem a szemem és a babráló ujjaimnak szenteltem a figyelmet.
- Oké - Sóhajtott Jungkook, amikor észrevette, hogy én bizony erre nem válaszolok. - Te is szeretsz engem, igaz?
- Persze - Közöltem megint határozottan.
- De hyung-ot is valamennyire - Folytatta, mire most csak egy apró bólintást kapott tőlem, ami olyan volt, mintha csak megrándult volna a fejem a vállain. - Már mondtam, hogy azt akarom, hogy mellettem a világ legboldogabb embere legyél és mindened meglegyen, amit csak szeretnél, ugye?
- Igen - Motyogtam és elmosolyodtam egy kicsit, ahogy a már sokszor lejátszott beszélgetést folytattuk.
- És ha az, amit szeretnél, az én vagyok és Jimin hyung, akkor szeretném megadni neked - Folytatta halkabban, mély és lágy hangon. - Ismerem őt is és téged is, hiába szeretlek, nem zavar. Sőt, inkább azt akarom, hogy lássátok meg, mit akartok egymástól, mert feszült vagy, ahogy visszafogod magad mellette.
- De úgy érzem, mintha megbántanálak - Mondtam halkan, szinte suttogva.
Jungkook kezei újból végigsimítottak az arcomon és éreztem, ahogy aprót mozdul alattam. Kénytelen voltam felemelni a fejem és ránézni a barátomra. Ő egy halvány mosollyal köszöntötte a tekintetem, kezével még mindig az arcomon kalandozva. Másik kezével elkapta az őt simogató ujjaimat és gyorsan a szájához emelte egy lágy csókra, majd a kezébe zárta az enyémet. Én is elmosolyodtam a finom puszi miatt és belenéztem a csillogó íriszeibe.
- Nem bántasz meg - Nézett bele a szemeimbe, hogy biztosítsa magát. - Történt valami már köztetek?
Lesütöttem a szemem és megnyaltam a számat.
- Csak adott egy puszit - Sóhajtottam a mondatot. - Ide - Felemeltem azt a kezem, amelyik nem az ő szorításában volt és ujjamat a szám sarkára helyeztem, hogy megmutassam neki a helyet, ahová az idősebb az ajkait nyomta korábban.
Jungkook csak bólintott egyet és elvette a kezét az arcomról. Megfogta az ujjamat és elvette a számtól, helyette ő hajolt oda és ugyanarra a pontra adott egy kisebb puszit, a szám sarkába. Mosolyogva elvált tőlem, de csak annyira, hogy a következő, apró csókját a számra tudja nyomni.
- Ne érezd rosszul magad, jó? - Suttogta az ajkaimra. - Élvezted?
Vállat vontam és nem feleltem neki. Most komolyan elvárja, hogy egy másik pasi puszijáról nyilatkozzak neki?
- Min, sose titkolóztunk - Hozta fel ellenem a legrégebbi fegyverét.
Sóhajtottam egyet és felnéztem rá, majd csak bólintottam egyet, miközben nagyot nyeltem a tudatra, hogy a barátom megtudta, élveztem egy másik férfi közelségét.
- Jó - Bólintott. - Csak magamnak akarlak, de érzem rajtad, hogy valamivel lazább vagy most már Jimin hyung közelében. Nem szeretem, ha feszült vagy.
- Nem akarok olyat tenni, amivel elveszítelek - Ingattam meg a fejem.
- Nem fogsz - Mosolygott rám és egy újabb, sietős csókot nyomott a számra. - Megegyeztünk, nem fogunk visszatáncolni, ha mindenkinek ez az érdek a megfelelő.
Csak bólintottam egyet és nem válaszoltam.
- Szeretlek, akármi is legyen, úgyhogy ne stresszezd magad ezen, oké? - Szorította meg egy kicsit a kezemet Jungkook, ami a saját ujjai között pihent.
Mosolyogva bólintottam egyet és megpróbáltam felfogni, hogy mostantól akármi is legyen, Jungkook az enyém, én az övé és Jimin pedig ott van nekem, ha úgy adódik a helyzet és én is neki. Kifejezetten szokatlan és furcsa volt, de meg kellett szokni.
YOU ARE READING
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanfictionMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...