44.

1K 122 16
                                    

Már kezdett egy kicsit unalmas lenni a buli. Én nem akartam sokat inni, egyrészt mert mindig én voltam az, aki vigyázott a srácokra, a jó hírnevükre és a testi épségükre, másrészt meg nem nagyon szerettem az alkoholt. Megittam egy-egy pohárkával, legurítottam a közös pezsgőket és ittam néhány soju-t a srácokkal, ha úgy volt, de nem igazán szerettem tudathasadásosra inni magam. Amikor éreztem, hogy kezdek kicsit szédülni, csak kólát és üdítőt kértem, amíg úgy nem éreztem, jöhet még egy pohár ital, ami után újból csak alkoholmentes ivás következik. Most viszont nem nagyon kívántam semmilyen italt. Megittam a kikapott koktélt, aminek tutti-frutti íze volt, aztán kikaptam a következőt is, ami erdei gyümölcsös ízvilággal bírt. Nem volt kedvem táncolni sem, habár a srácok nagyon jól mulattak. Inkább csak a szememet legeltettem Jungkook-on, aki elkápráztatott a táncmozdulataival, még akkor is, ha csak lazán lötyögött és nem kemény, begyakorolt koreográfiát nyomott. Haja már néhány helyen izzadtan tapadt a homlokára, amit egy laza kézmozdulattal hátra is söpört, hogy fellélegezzen a bőre, aztán kinyírjon engem. Egy egyszerű, fekete farmer volt rajta, hozzá pedig egy sima pólót vett fel, hogy kényelmesebb legyen a mozgás és a buli. Stylist-jaként ráadtam még egy piros dzsekit, ami így utólag nem volt jó döntés, hiszen több ruha volt rajta, mint azt szerettem volna.

 Stylist-jaként ráadtam még egy piros dzsekit, ami így utólag nem volt jó döntés, hiszen több ruha volt rajta, mint azt szerettem volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hullámai, kézmozdulatai és mosolya egy-egy másodpercenként lassan leszívták minden erőmet és önmegtartóztatásomat. Szerettem volna hazamenni, pihenni, ugyanakkor órákig el tudtam volna nézni még ezt a kis táncot. Jungkook felnézett és rám emelte a tekintetét. Azonnal az enyémbe kapcsolódott a tekintete, hiszen én már figyeltem egy jó ideje. Egy aranyos mosolyra húzta a száját és kiállt a körből, ahol a srácokkal mulattak és elindult felém. Kiengedtem a szívószálat a fogaim közül és csak kevergettem az italt, amíg néztem, hogy ragadozó módjára szeli felém a távolságot. Fekete farmerja már rátapadt, minden lépésnél megerőltetve magát, hogy ne szakadjon szét az izmos lábakon. 

- Nem akarsz táncolni kicsit? - Kérdezte közel hajolva hozzám, amint elém ért.

Azonnal megcsapott a meleg, amit magával hozott, na meg a dezodorja illata, ami körbelengte őt. Elmosolyodtam és megingattam a fejem. Jungkook mind a két kezét a térdemre tette és lassan megsimogatta a lábamat. Mély levegőt vettem és bizsergés járta át a testem. A férfi még közelebb lépett, hogy a térdem a csípőjének nyomódott, majd ujjaival lassan felfelé haladt. Ahogy ültem, a rövid szoknyám még feljebb csúszott és éppen, hogy takarta a combom felső részét. Jungkook sóhajtott, amit bár nem hallottam, láttam a mellkasa mozgásából. Én is utánoztam a tettét és görcsösebben fogtam a koktélos poharat, ahogy már a combom felét beterítette a nagy kéz. Közben végig őt figyeltem, és ahogy felemelte a fejét, azonnal elkaptam a tekintetét. Már egy kicsit szédült volt, többet ivott, mint amennyit elbírt volna, habár még távol állt a részegségtől. Egy döglesztő mosolyra húzta a száját és közelebb hajolt hozzám. Ami előtt viszont az ajka az enyémhez ért volna, megállt és csak vett egy mély levegőt, amit aztán a remegő ajkaimra fújt ki.

- Hazamennél inkább? - Kérdezte mély hangon, amit még sosem hallottam tőle.

Kirázott a hideg és felelet híján csak bólogatni kezdtem. Szinte beleremegtem a gondolatba, hogy ilyen forró helyzetben mi sül ki, hiszen ismertem Jungkook-ot, nem volt az a tipikus Casanova, aki bármelyik pillanatban elővette a macsó énjét és ágynak döntött volna. Jungkook csak bólintott egyet és egy gyors csókot nyomott a számra, mielőtt eltávolodott volna. Elvette a kezét a lábamról és felém nyújtotta inkább. Én csak elmosolyodtam és ittam még egy kortyot a gyümölcsös alkoholból, mielőtt a pultra tettem volna. Kezeimet a barátoméba csúsztattam és annak segítségével lehuppantam a bárszékről, amit már elég rég óta foglaltam. Megigazítottam a kis táskám vékony pántját a vállamon és összekulcsoltam a kezem Jungkook-éval. Ő megállt előttem és lenézett rám egy pillanatra. Elmosolyodott és egyik kezével beletúrt a hajamba, hogy eldobja azt az arcomból és a hátam mögé ejtse az ujjaival.

- Gyönyörű vagy - Bókolt hirtelen és szemeiben sötétség, szerelem és kívánat csillogott, amit az alkoholra fogtam. 

- Te is dögös vagy - Mosolyodtam el.

- Mi van srácok? - Lépett mellénk Jimin, jól láthatóan nem túl összeszedett állapotban.

Nevetve átkarolt mind a kettőnket oldalról és Jungkook is felnevetett az idősebb viselkedésén.

- Mentek? - Kérdezte Jimin túlharsogva a zenét.

Én csak bólintottam egyet, hiszen Jungkook egy hangos igennel megadta a választ a barátjának. Jimin bólogatott, aztán rám nézett. Szeme már túlságosan is fénylett a temérdek tömény alkohol hatására, de még így sem vesztette el a fejét. Úgy értem, nem kellett megfékezni, hogy meztelenül táncoljon egy asztalon. Visszanéztem rá és rámosolyogtam. Megmagyarázhatatlan háborgást éreztem ilyenkor belül, hiszen igenis tetszett a srác, de Jungkook-ot szerettem. Jimin nevetve a homlokát az enyémnek támasztotta, majd nyomott egy gyors puszit az arcomra. Mosolyogva Jungkook-ra nézett, aki szintén mosolyogva nézett vissza rá, ami azt sejttette, nem haragszik a hyung-jára az aprócska puszi miatt.

- Védekezni - Nézett mélyen Jungkook szemébe, majd mind a ketten elnevették magukat.

Jimin távozott a helyszínről és Jungkook rám nézett. Mosolya halványult és megnyalta a száját. Közelebb lépett hozzám és ahol az előbb Jimin szája járt, ugyanoda nyomott egy lágy csókot az arcomra. Nem ment messzire, a fülem mellett maradt a szája, hogy értem, mit mond.

- Megyünk - Közölte, azzal már a kezemnél fogva el is kezdett vezetni a tömegen át.

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now