- Mindened megvan? - Kérdezte anya és még utoljára megigazította a párnát, amire már vagy háromszor le akartam feküdni.
- Igen - Sóhajtottam és inkább felültem.
- Még egy párna? - Kérdezte és végre felegyenesedett. - Elég lesz?
- Anya, mindig is utáltam a kispárnákat - Közöltem vele, majd ki is vettem az eddig igazgatott, piros párnát magam mögül és csak a hátam mögé tettem.
Felcsúsztam az ágy végébe és a kispárnával támasztottam meg a hátam a fal előtt. Felhúztam a lábam és a takaró kicsit lecsúszott rólam, de a térdeim megfogták az anyagot. Anya leült a lábamhoz és feltolta rajtam a vékony anyagot, hogy a combjaimon is legyen valami, ami takar.
- Elég lesz ez? - Kérdezte megint. - Nem fogsz fázni este?
- Anya, nyár van - Néztem rá felvont szemöldökkel.
Kint még mindig harminc fok körül járt az idő, annak ellenére, hogy már este kilenc is elmúlt, de még a hűs szoba falai között is megközelítette a huszonhárom fokos hőmérsékletet, amitől inkább szétdobtam volna magam az ágyon, nehogy egymáshoz érjenek a végtagjaim és melegítsék egymást.
- Jól van, csak kérdeztem - Sóhajtott.
- Én is kérdezhetek? - Mondtam hirtelen, mielőtt felállt volna.
- Persze - Mosolygott rám és végigsimított a takaróba bújtatott sípcsontomon.
Beharaptam az alsó ajkam és mély levegőt vettem. Ez volt a fő ok, amiért haza akartam látogatni, hogy ezt a beszélgetést megejtsem anyával. Mégis olyan kínos volt ez, nem is tudtam, hogy kezdjek bele. Mindenképp szerettem volna a véleményét, de mégis féltem tőle.
- Te nagyon kedveled Jungkook-ot, ugye? - Kérdeztem mosolyogva.
- Persze - Ragyogott fel anya szeme. - Nagyon kedves fiú. Tisztelettudó és helyes is. Mindig segített nekünk, habár vendég volt és veled is nagyon jól elvolt mindig.
- Hm - Bólintottam és lesütöttem a szemem.
- Összevesztetek? - Kérdezte anya aggódva.
- Dehogy - Néztem fel rá és szélesen elmosolyodtam. - Csak - Sóhajtottam és megvontam a vállam, ahogy nem tudtam, mit is mondhatnék. - Tudod, történt egy, s más.
- Köztetek?
- Nem. Nem pontosan - Motyogtam.
- Elmondod? - Kérdezte óvatosan, hiszen tudta, hogy mindig is nehezen nyilvánítottam ki az érzéseimet.
Megvontam a vállam és nyeltem egyet. Elmondjam neki? Tudnia kell, hogy mennyire agyhalott a lánya, amiért ilyet csinált? Muszáj, ha érteni akarja a sztorit.
- Tudod, hogy mindig is tetszett Jimin, ugye? - Kezdtem bele és az államat a felhúzott térdeimre tettem.
- Mhm - Bólogatott anya.
- Vele - Elhúztam a számat és megpróbáltam tömören tálalni. - Egy buli után nálam aludt, mert nagyon sokat ivott.
- Lefeküdtetek?
- Nem - Vágtam rá. - De csókolóztunk.
- És milyen volt?
- Nagyon jó - Mosolyodtam el halványan, de aztán vissza is komorult az arcom. - Mindegy, mert igazából nem lett belőle semmi. Azt mondta, hogy csak sokat ivott és hiba volt. Nem is lényeges, végül csak kibékültünk a félreértés után és sikerült megbeszélni ezt.
ESTÁS LEYENDO
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanficMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...