- Hé, Min! - hallottam meg a nevem egy halkabb kiáltás formájában a folyosón.
Megtorpantam és hátra fordultam, ahonnan a hang jött. Egy szállodában voltunk, mert a srácoknak egy különleges koncertjük volt Taiwan-on, és mint jó dolgozók, természetesen mi is elkísértük őket. Elmosolyodtam, ahogy megláttam Jimin-t felém kocogni. Lelassított, amikor már csak pár lépésre volt és egy könnyed sétával fejezte be a pár lépés távolságot kettőnk között. Beletúrt a hajába és mosolyogva megállt előttem. Sietve lehajolt és egy gyors puszit nyomott a homlokomra, amire elmosolyodtam.
- A szobádba mész? - Kérdezte Jimin.
- Igen - Bólintottam. - Miért? Szükséged van valamire?
- Veled mehetek? - Kérdezett vissza válasz helyett.
- Persze, gyere csak - Bólintottam megint és visszafordultam az eredeti irány felé.
Csupán pár ajtónyira voltunk már csak a Jungkook-kal közös szobánktól. Mivel a srácok páratlanul voltak, nem ellenezte a menedzser sem, hogy együtt aludjunk Jungkook-kal, hiszen tudott a kapcsolatunkról és legalább egy szoba árát megspóroltuk.
- Baj van talán? - Kérdeztem és hozzáérintettem a kulcskártyát az ajtó megfelelő részéhez, hogy bejussunk.
- Nincsen - Felelt Jimin és belépett utánam a szobába. - Jungkook?
- Szerintem zuhanyzik - Feleltem. Vagy az edzőteremben van még, nem tudom.
Beljebb sétáltunk és ekkor már hallottam, ahogy a résnyire hagyott ajtón keresztül kihallatszik a vízcsobogás. Mosolyogva rámutattam a fürdőszoba ajtajára és Jimin csak bólintott egyet. Leült az ágy szélére, én pedig mellé telepedtem.
- Mit szeretnél? - Kérdeztem mosolyogva.
- Először is egy csókot - Hajolt máris előre.
Elmosolyodtam és én is előrébb hajoltam, hogy a telt ajkaira nyomjam a sajátomat. Már három napja szinte nem is értünk egymáshoz, csak Jungkook-kal voltam. A szüleimmel való beszélgetés óta megpróbáltam összeszedni magam és eldönteni, vajon nekik van e igazuk és Jimin csak egy fellángolás e. Viszont ahogy lement ez a három nap, éreztem, hogy nagyon nem lesz jó, ha távol tartom magam tőle. Csak épült bennem a feszültség, ahogy egy-egy pillantásra elkaptuk a másik tekintetét és mélyen fonódott az íriszünk a másikéba. Éreztem, hogy egyre nyugtalanabb leszek, ha elsétált mellettem és finoman megsimogatta a karomat vagy csak rám mosolygott. Ezzel a csókkal pedig bebizonyosodott, hogy akarom őt. Őt is.
- Hallottam, mi volt a szüleidnél - Mondta halkan, amikor elvált tőlem, de nem ment messzire.
Jobb kezében megtartotta az államat és ajkai még mindig az enyémet súrolták. Mély levegőt vettem és képtelen voltam elnyomni a bizsergést a mellkasomban a puha szájának az érintésére.
- Jungkook mondta? - Kérdeztem vissza és lehunytam a szemeimet, hogy még jobban koncentrálhassak a finom szájára.
- Hm - Hümmögött válaszként és ahogy azt akartam, újból hozzányomta a száját az enyémnek. - Elmondta, hogy mi történt és mit kértek a szüleid - Folytatta. - Meg azt is, hogy eljöttél.
Bólintottam egyet.
- Megmondtam Jungkook-nak is, hogy nem fogok köztetek választani - Mondtam szinte suttogva, még mindig lehunyt pillákkal.
- Min, az ember életében a szülők nagyon fontosak - Mondta Jimin és megállíthatatlanul cirógatta az ujjával az államat és az alsó ajkam szélét. - Jungkook-nak is mondtam már, hogy én vagyok az, aki utoljára került bele a képbe, ráadásul őt imádják a szüleid.
Felnyitottam a szemeimet és nem túl kedves pillantást vetettem a férfira. Mélybarna szemei értetlenül néztek rám, ahogy a tekintetem elsötétült és nem volt túl hívogató.
- Jimin, fejezd be! - Morogtam kettőnk közé. - Amit mondtam, megmondtam és nem tágítok a véleményem mellől.
- Min, én megértem, de a szüleid..
- A szüleim vagy megértik, vagy nem - Szakítottam őt félbe. - Így vagyok boldog és pont a saját szüleimnek nem kellene elrontania a boldogságomat ilyen befásult gondolkodással. Vagy elfogadják, hogy mind a ketten vagytok nekem, vagy nem találkozunk többet.
Jimin megingatta a fejét és elmosolyodott.
- Azért próbáld meg még egyszer átgondolni - Javasolta halkan.
- El akarsz hagyni? - Kérdeztem keményen. - Ki akarsz szállni ebből?
- Nem - Sóhajtott.
- Akkor kérlek - Sóhajtottam egyet és megint lehunytam a szemeimet. - Nem akarlak elveszíteni egyikőtöket sem.
Éreztem, ahogy ajkai megint az enyémekre találtak és azonnal elüldözték a sötét gondolataimat. Szája puhán mozgott az enyémen, mint egy bűnös játék, amit élveztem annak ellenére, hogy nem szabadott volna. A szívem hevesen vert még mindig, ha mind a ketten egy helyiségben tartózkodtak és most is tudtam, hogy Jungkook bármelyik pillanatban kiléphet a fürdőszobából és arra jöhet be a szobába, hogy Jimin-nel csókolózom. A srác nyelve finoman futott végig a szám szélén, mire én gondolkodás nélkül adtam meg az engedélyt a bejutásra. Más volt a csókja, mint Jungkook-é. Mindig határozottabb és bátrabb volt, Jungkook lassabb és érzelmesebb. Bár ha forró helyzetbe kerültünk, a fiatalabb is felvette a férfias, vágyakozó tempót és ezt kicsit sem bántam.
Megszakítottam a csókot, amikor megéreztem egy kezet a hajamon, ami lassan simítja végig a tincseimet. Mélyet lélegeztem, mire el kellett szakadnunk Jimin-nel egymástól. A srác szemébe néztem, aki csak mosolyogva viszonozta a pillantásomat, aztán fölém nézett. Én csak lehunytam a szemem és élveztem, hogy Jungkook, aki ezek szerint idő közben visszaérkezett a zuhanyzásból, finoman a tincseim közé vezeti az ujjait és lassan maga felé fordítja a fejemet. Ránéztem az ágy mellett lévő srácra, akinek csupán egy törölköző volt a dereka köré csavarva. Kidolgozott felsőteste azonnal beindította a rejtett zugokat az agyamban, amiket mindig igyekeztem elzárni, nehogy bűnös gondolatokat ébresszenek bennem. Ez most nem sikerült, így azonnal teletódult a fejem mindennel, aminek éppen ott és akkor nem tudtam, hogy helye van e. Jungkook lehajolt és egy gyors csókot nyomott a bizsergő számra, ahol előbb még Jimin ajkai jártak. Jungkook elvált tőlem és másik kezét az idősebb fejére tette és az ő haját is végigsimította egyszer.
- Hyung, itt alszol velünk? - Kérdezte Jungkook.
YOU ARE READING
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanfictionMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...