*Jungkook POV*
Habár elég sokat ittam, úgy éreztem, hogy ennél józanabb már nem is lehetnék, ugyanakkor a lány teste annyira lerészegített, mint az alkohol soha. Megnyaltam a számat, ahogy figyeltem, hogy leeseik róla a virágos ruha. Az anyag szépen végigcsúszott a csípőjén, majd ott egy kis rásegítéssel a bokájánál landolt és egy kör alakú kupacban megállt. Min kilépett belőle és anélkül, hogy hátranézett volna rám, azonnal elindult a szobájába. Megbabonázva figyeltem a bugyiban lévő fenekét, ami bár nem volt túl kerek és izmos, mégis gyönyörű alakja és lehengerlő formája volt, amit azonnal meg akartam markolni. Melltartója csatjáért nyúlt és úgy éreztem, nekem is meg kell szabadulnom a ruháimtól, mielőtt rám tapad az anyag.
- Zuhanyzom - Jelentette ki Min rekedtes hangon. - Gyere, ha szeretnél.
Majd egy féloldalas mosoly után már el is tűnt a fürdőszobában. Mély levegőt vettem és félrebiccentettem a fejem. Elmosolyodtam és nem hittem el, hogy ilyen játékos tud lenni azok után, hogy nem egészen egy órája még feszengve hajolt Jimin hyung ajkaira egy csókért. Örültem, hogy végre elengedi magát és hitt nekem, hogy nem fogok haragudni az ilyen apró csókokért, de ugyanakkor most meg akartam mutatni, hogy akkor is az enyém. Ledobtam magamról a pólót és Min korábban levett ruhájára dobtam. Kicsatoltam az övemet és kissé bénázva kigomboltam a farmeromat, majd nagy nehézségek árán letoltam magamról. Szűk is volt, meg is izzadtam és rám is tapadt az anyag, na meg gyengének is éreztem magam a látványtól, ami az előbb eltűnt a fürdőszobában. Nem akartam sokáig húzni, szerintem mind a ketten éreztük, hogy most nem játszunk sokat. Az alsómat is levettem magamról és ugyanúgy ott hagytam a ruhakupacon és elindultam Min után, immáron anyaszült meztelenül. Már most éreztem, hogy nehezebbek a lépteim az izgalmam miatt, ezért beletúrtam a hajamba és sietősre vettem a maradék négy lépést. A víz már csobogott, amikor beléptem és a lány a sarokkádban ült már. Még mindig folyt a víz, felkeverve egy kevés habot, amit talán korábban Min adagolt a vízbe, hogy illatos és tajtékos legyen a víz. Rám emelte a fejét, ahogy beléptem és fejével biccentett a kád másik vége felé. Szerettem ezt a sarok kádat, hiszen nagy és kényelmes volt és akárhányszor elterültem benne egyedül, eljátszottam a gondolattal, hogy milyen lenne Min-nel együtt birtokba venni. Bemásztam a meleg vízbe, ami egyre magasabban állt körülöttünk, mert még mindig folyt a csapból a zuhatag. Min elzárta a vizet, mert így is alig maradt pár centi, nehogy kilötykölődjön a földre. Hátat fordított nekem és egy könnyed mozdulattal hátra csusszant. Széttártam a lábaimat és segítettem neki megtartani az egyensúlyát, miközben máris jobbommal a melleire markoltam, nem bírva magammal. Min egy halk sóhajjal nyugtázta a tettemet és mosolyogva fogadta az ujjaimat a testén. Ő csak a maga mellett elnyúló combomra tette a kezét, de ez is elég volt ahhoz, hogy kényelmetlenül üljek. Bal kezemet letoltam a hasán, hogy elkezdjem őt mélyebb szakadékokba tolni, közben pedig lehajoltam és a nyakára tapasztottam a számat. Szerettem hallani a sóhajait a csókjaimra a vékony bőrén, szerettem érezni az apró rándulásait az érzékeny terület puszilgatása miatt és szerettem a libabőröket, hiszen tudtam, hogy én váltottam ki belőle. Min kicsit kidomborította a mellkasát, ahogy játszani kezdtem a víz alatt a testével. Semmi más nem hallatszott, csak a visszhangos sóhajok és apró nyögések, amiket visszavertek a csempézett falak. Befejeztem a csókjaimmal való ostromlást a nyakán és inkább csak csendben hallgattam az általam előcsalogatott hangokat és örömmel néztem a tehetetlen vonaglását a kezeim alatt. Hiába volt Min az első nő az életemben minden téren, mégis magabiztosnak éreztem magam vele, hiszen ismertem őt. Már ismertem a testét, ismertem a gyenge pontjait, ráadásul sokat segített ő is nekem a hangokkal, amikkel ösztönzött tovább vagy a kezeivel, amikkel céltudatosan vezette az én kezemet és az ujjaimat oda, ahol éppen tudni akarta őket.
Óvatosan megfordult a kád falai között és helyet cseréltek a lábaink. Én összébb húztam őket, hogy ő a csípőm két oldalára tudja tenni a térdeit. Csillogó szemekkel nézett rám, amik megbabonáztak és már ettől képes lettem volna csodát érezni, ha csak így néz rám. Ilyen kéjjel és vággyal teli szemekkel, elnyílt ajkakkal és piros arccal. gyönyörű volt és nem restelltem gyorsan végig simítani a kipirult arcán, mielőtt mindkét tenyeremmel a derekára fogtam volna, hogy határozottan irányítsam őt lefelé. Sose csináltuk még így, sose irányított ő és sosem volt még kalandunk a fürdőszobában, így még nagyobb élvezettel és izgalommal bírt ez a helyzet. Min előre dőlt és nyöszörögve elhelyezkedett, hogy kényelmesebb legyen neki. Én is egy morgással adtam tudtára, hogy sikerült felhergelnie és elűznie a maradék önuralmamat is.
YOU ARE READING
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanfictionMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...