Well,guys... Most is eljött a nap, amikor születtem, így hát megörvendeztetlek titeket ajándékból egy újabb résszel :)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nagyon nehéz volt visszafognom magam. Jungkook egész nap furán viselkedett, de nem rossz értelemben. Egész nap a közelemben volt, ott érintett meg, ahol tudott, természetesen apró érintéseket tett, mert nem voltunk egyedül. Akkor lopott csókokat, amikor csak tudott, hosszasan nézett a szemembe, nyalogatta a dús ajkait, figyelt, miközben elég szexi táncot gyakorolt, emellett pedig folyamatosan bókolt és félreérthető megjegyzéseket tett. Mondanom sem kell, hogy egy pillanat alatt eszembe jutott, hogy napok óta, sőt hetek óta nem tudtunk együtt lenni a sok munka miatt. Felhevített a tudat, hogy már a saját lakásomban voltunk, kettesben. Bár nem volt valami romantikus, hiszen már dobozok halmazai álltak szerte-szét a lakásban, hogy felkészüljek a költözésre. Egy hetem maradt, hogy az új lakók számára költözhetővé tegyem a lakást, én pedig kitegyem magam innen. Szerencsére már megvan az új ház, a srácok gyorsan elintéztek mindent. A családias, sárga falakkal ellátott, egyszintes ház lett a nyerő, amibe elsőre beleszerettem a neten és élőben is. A fiúknak is tetszett és sokat beszélgettünk róla, végül pedig megegyeztünk ebben a kis kuckóban. Kifizettünk mindent, természetesen nem hagytam magam és három részre osztottuk a vételi árat, habár kellett egy kis segítséget kérnem a banktól. Akkor sem hagyom, hogy a srácok fizessenek helyettem.
Csendben belopóztam a hálóba, ahol már csak az ágy állt és a szekrényeim mind üresen virítottak. Jungkook már az ágyban feküdt, azt hittem, hogy alszik, de ahogy becsuktam magam mögött a háló ajtaját, a takarókupac megmozdult. A férfi a hátára feküdt és a félhomályban alig tudtam kivenni a mozdulatait, de a körvonalaiból láttam, hogy felém fordítja a fejét. Mosolyogva felmásztam az ágyra és átlendítettem a lábam Jungkook felett, mert miért is ne az ágy szélére feküdne, hogy ne tudjak elférni. Bedobtam magam a fal mellé és a hátamra gurulva bemásztam a takaró alá. Jungkook azonnal felém fordult és egy másodperc sem telt el, mire egyik tenyere már a meztelen combomon feküdt. Mély levegőt vettem és felé fordítottam a fejem. Egy kis mosollyal odahajoltam hozzá és egy csókot nyomtam az ajkaira. Jungkook halkan sóhajtott egyet és finoman simogatni kezdte a lábamat. Lehunytam a szemem és élveztem a puha ujjainak a cirógatását. Elég volt ennyi is, hogy az egész testem bizseregjen és sóvárogjon utána, felforrósodjak és kívánjam őt.
- Remélem, nincs ellenvetés - Suttogta kettőnk közé.
Tovább simogatott és már szinte megszólalni sem tudtam, annyira hiányzott mindez. Megingattam a fejem, hogy eszem ágában sincs félbeszakítani őt és a tevékenységét, hiszen akkor én is felrobbanok. Hagytam, hogy Jungkook felkönyököljön mellettem és feltolja a pólómat, amiben aludtam. Lehajolt hozzám és telt ajkai már rá is találtak az enyémekre. Kérdés nélkül kezdte el mozgatni a száját, rábírva ezzel engem is a csókra. Lassan, mégis sóvárogva csókolt, szinte éhezve. Feltüzelt a hevessége és az óvatossága, amit sosem tudtam, hogyan tudott egyetlen mozdulatba besuvasztani. Hihetetlen érzés volt a határozottsága, amivel táncoltatta a nyelvemet, megfűszerezve a visszafogott érintéseivel, amivel a melleimet örvendeztette meg. Kisebb sóhajokkal nyugtáztam a már hiányolt érintéseket és ő is jól érezhette a testem reakcióit.
Jungkook elvette rólam a kezeit és a takaró alatt mozogni kezdett. Sebesen letolta magáról az alsóját és rásimított az én ölemre. Egy nyögéssel válaszolt az érzésre, miszerint nem vettem fel bugyit. Tudtam, vagyis nagyon reméltem, hogy ma este szeretkezünk, így elébe mentem a dolgoknak. Fölém gurult és a lábaim közé helyezkedett. Feltérdelt az ágyra és maga mellé nyúlt, hogy az éjjeli szekrény fiókjához érjen. Nagyon jól tudta, hogy egyikünknek sem jönne jól most egy terhesség, így elővigyázatosak voltunk mindig. Előhalászta az utolsó óvszert, amit kint hagytam direkt, ez volt az egyetlen dolog, amit nem csomagoltam el. Sietve felöltöztette magát és visszadőlt rám. Két könyökével megtámaszkodott a fejem mellett és orrával megbökte az enyémet. Mosolyogva átkaroltam a nyakát és lehúztam magamhoz egy csókra.
- Megharagszol, ha ma nem játszunk? - Mormogta rekedtes hangon a szavakat, miközben kicsit hozzám dörgölte magát, hogy éreztesse velem a kívánalmait.
Nyögtem egyet és megráztam a fejem, hogy nekem sincs szükségem ilyesmire most.
- Piszkosul kívántalak már - Sóhajtott egyet, majd finoman, mégis magabiztosan lökte előre a csípőjét.
A számat eltátottam és egy másodpercig nem jött ki rajta hang, majd egy hatalmas nyöszörgéssel válaszoltam a tettére. Ujjaimat beleakasztottam a hajába és kapaszkodót kerestem magamnak, miközben Jungkook a párnába markolt a fejem mellett.
- Jézusom - Sóhajtotta. - Nagyon szeretlek.
- Én is - Feleltem halkan, hiszen a torkom máris kiszáradt a hirtelen jött megkönnyebbüléstől, a lassú és erőteljes mozdulataitól, ami váratott magára napokig, hogy végre kettesben legyünk Jungkook-kal.
YOU ARE READING
Háromszög /BTS-JK+JM/
FanfictionMin huszonegy évesen találta meg a szerelmet, de nem akárhogy. Beleszeret Jimin-be, miközben a srác észre sem veszi őt, de legjobb barátja, Jungkook mindig ott van, hogy meghallgassa. A lány viszont mit sem sejt arról, hogy JK évek óta szerelmes bel...