46.

1.1K 122 2
                                    

*Jungkook POV*

Tisztában voltam azzal, hogy mind a kettőnkhöz vonzódik. Annyit akartam tudni, hogy szeret e engem, hiszen azt tudtam, hogy az idősebbhez is vonzódik. Nem törődve a többi kérdéssel, amit szerettem volna feltenni neki, inkább csak befogtam a számat. Min lefeküdt az ágyára, én meg fölé másztam, lábaimmal az ő lábai között támaszkodva, kezeimmel a feje mellett tartva magam. Már csak egy alsóban voltam, Min pedig ugyanúgy a fehérneműjében, ami gyönyörűen kiemelte az alakját, főleg így alattam, hogy elvesztettem az eszem. Mindig is tudtam, hogy ha valami történni fog az életemben a szerelem terén, azt vele akartam, hogy megtörténjen, még ha ez jó pár, hosszú hónapig elérhetetlennek is tűnt. Lassan leeresztettem a súlyomat, vigyázva a törékeny kis testre alattam. Óvatosan ereszkedtem a könyökömre és nyújtottam el a lábaimat, hogy a lányra feküdjek. Azonnal egy csókba hívtam és szerettem volna megmutatni neki, hogy nem azért akartam megtudni ezeket a dolgokat, hogy ő rosszul érezze magát. Láttam rajta a lelkiismeretfurdalást és a kétségbeesést, hogy talán rosszat mondott. Szó sem volt róla. 

Ahogy ajkaimat azonnal mágnesként vonzotta, bal kezemet lecsúsztattam a testén. Megfogtam a csípőjét és aprót markoltam a húsába és élveztem, hogy nem csont sovány. Min sóhajtott egyet, ami miatt felemelkedtem a csókból egy pillanatra, de azonnal vissza is hajoltam, ahogy vett egy mély levegőt. Nyelvemmel még mindig óvatosan táncoltattam az övét, de egyre magabiztosabbnak éreztem magam, ahogy sokat csókolóztunk már és kezdtem kiismerni a lány gyenge pontjait. Min keze lágyan simogatta a hátamat és az oldalamat, amíg lehunyt szemmel élvezte a mély csókot. 

Bátorkodtam lecsúsztatni a kezemet a mellettem felhúzott lábán és a combjára simítani, majd visszafelé egy kicsit a fenekére is. A lány ujjai finoman belemélyedtek az oldalamba, ahogy ujjaim mindig egy kicsit messzebbre merészkedtek a selyem puha bőrén. Szinte csiklandozta a tenyeremet, annyira finom volt, mégis tökéletesen nőies. Hüvelykujjammal a hasára simítottam, amíg az én testem engedte, a tenyerem többi része pedig az oldalán kalandozott egyre feljebb és feljebb, egészen a fekete melltartója merev aljáig. Gondolkoztam egy kicsit, hogy abba hagyjam e a csókot, amíg kicsit beljebb merészkedek a határvonalakon, de úgy döntöttem, hogy akkor én is idegesebb lennék, így folytattam a mély nyelvcsatát. Párszor átsimítottam a dombjain az anyagon át, aztán a hüvelykujjamat használva kicsit feltoltam azt, hogy az alatt is érezhessem. Min azonnal visszavonult a csókból, de még mindig lehunyt szemekkel vette a mély levegőket. Megismételtem a mozdulatot, hogy biztos legyek benne, hogy jól esett neki, és amikor felsóhajtott, magabiztosan nyúltam a lány alá a kapcsokért. Megpróbáltam egy kézzel kipattintani, amíg folytattuk a csókot, amiben visszahívtam a lányt, hogy addig is eltereljem a figyelmet a bénázásomról a kis fém akasztókkal. Már kezdett idegesíteni, hogy nem jön szét, amikor végre kipattantak egymásból, én meg egy morgással nyugtáztam a sikeremet. Min belemosolygott a csókba és levette magáról a melltartót, ami számomra új és vad lépés volt tőle, nem mintha bántam volna. Már a fedetlen mellkasára simítottam vissza és felfedeztem az új élményt, amit első alkalommal tapasztalhattam meg, mint valószínűleg mindent a mai éjszakán. Min hangos levegővételekkel és egy-egy kisebb megszakítással a csókunk közben jelezte, hogy igenis élvezi a tapasztalatlan kezeim munkáját, amitől jobban éreztem magam és határozottabbnak tudtam lenni.

A nyakához hajoltam, hogy azt csókoljam, hiszen láttam, hogy korábban egy-egy puszitól mennyire libabőrös lett. Félénken, apró csókokkal kezdtem el beteríteni a nyakát, aztán amikor Min véletlenül vagy szándékosan egy apró nyögést hallatott, már bátrabban szórtam a nedves csókokat. Kezemmel közben a bugyija vonalát rajzoltam közbe, magamat is ösztönözve arra, hogy lépjem meg végre azt, amire mind a ketten várunk. Féltem, ez nem vitás, hiszen amit felnőtt filmekben lát az ember, teljesen más, mint a valóság. Simogattam a combjait, a fenekét, aprót markoltam a húsába és igyekeztem egyre közelebb terelni a mozdulataimat a végcélhoz, miközben csókjaimmal elhalmoztam a nyakát és már az egész mellkasát is. Min a hajamat cirógatta, markolta és a hátamat simogatta vagy fogta erősen, ami adott még egy plusz intenzitást a dolognak. 

Mély levegőt vettem és kicsit feljebb emelkedtem a lányról. Lassan kifújtam és miközben néztem, ahogy a lány gyönyörű teste elnyúlik, a mellkasa pedig szorgosan emelkedik és süllyed, megfogtam az alsóját és lassan elkezdtem lehámozni róla. Minden apró jelre figyelni akartam, hátha megállít vagy meggondolja magát, bár nagyon reménykedtem benne, hogy nem így lesz. Nagyokat nyeltem, ahogy lassan feltárult előttem Min egész teste, fedetlenül és rejtetlenül. Letoltam magamról is az alsót kertelés nélkül, hiszen gőzöm sem volt, mire várhattam volna még. Lassan visszaereszkedtem a lányra és újabb csókot váltottunk, miközben legnemesebb részeink összedörgölőztek, egymás tudtára adva a vágyainkat. Én egy nyugtalan, türelmetlen mormogással nyugtáztam az érintkezést, míg Min egy finom, bár annál vehemensebb sóhajjal. Nem akartam rögtön belevágni, így megint csak simogatni kezdtem a lábát és a combját, áttérve a belső felére és egyre jobban megközelítve az ékességét. Elszakadtam a csókból, hiszen úgy véltem, mind a ketten fuldoklunk már a levegőhiány és az izgalmak miatt. Min szapora légzése és az én felspannolt levegővételeim töltötték be a kis szobát. Megnyaltam a számat és még kicsit össze is szorítottam a fogam, ahogy végre megérintettem őt. Min egész teste megremegett, szemeit lehunyta és egy hangos sóhajt eresztett ki a száján. Még én is megkönnyebbülten eresztettem ki a levegőmet a tüdőmből, pedig nem nekem kellett volna, de én is izgultam. Mindenképp örömet akartam szerezni neki és minden tudásomat összeszedtem, amit az idősebbektől hallottam. Óvatos voltam és kíméletes, habár a kezem remegett a vágytól. Megmarkoltam a takarót a kezemmel, amelyikkel tartottam magam a lány felett, hogy minél hosszabb ideig tudjam önuralomra bírni magam. Nagyon akartam már a lányt és kibírhatatlan volt a látványa is, annyira gyönyörű és vonzó volt. Úgy éreztem magam, mint egy kiéhezett oroszlán, aki előtt ott van a vacsorája, mégsem kaphatja meg a jobb falatok érdekében. Lassan viszont nem tudtam már türtőztetni magam és szerettem volna megkapni, amiért esedeztem. 

- Jungkook - Lehelte a nevem Min, nehezen az új élményektől. - Óvszer?

Néma maradtam, hiszen nálam nem volt, nem úgy készültem, hogy ma le fogunk feküdni egymással.

- Van egy az éjjeli szekrény fiókjában - Tájékoztatott Min, megmentve ezzel az estét.

- Honnan van neked óvszered? - Mosolyodtam el és egy gyors csókot nyomtam a szájára, mielőtt kinyújtózkodtam volna a kis szekrényhez.

Min halkan felnevetett és két kezét maga fölé lendítette, amivel még nagyobb esélyt adott arra, hogy ne legyen hosszú életű a türelmem.

- Anya adta a hajókiránduláson - Felelt.

Megingattam a fejem és felügyeskedtem magamra a gumit. Visszamásztam az eredeti helyemre és egy újabb csókra hajoltam, miközben hozzáérintettem magam a gyönyör kapujához. MIn hangosan felsóhajtott, ahogy én is.

- Szeretlek - Suttogtam a szájára.

Azonnal egy csókot adtam neki, ahogy belekezdtem a legédesebb részébe a dolognak, hiszen nem akartam, hogy hangosan felnyögjön fájdalmában. Az első volt mind a kettőnknek, de annyit mindenki tud, hogy a lányoknak ez fájdalmasabb sajnos. Min összeszorította a szemeit és körmeit a hátamba vájta, amitől felszisszentem és el kellett engednem a csókot. Nem érdekelt, totálisan megérte pár karcolás.

Háromszög /BTS-JK+JM/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin