97.

999 90 3
                                    

- Hiányoztál - Suttogta Jimin a nyakamba.

Elmosolyodtam és lehunytam a szemem, majd annyira a nyakába fúrtam én is magam, amennyire csak tudtam. Még mindig rajta feküdtem és élveztem a közelségét. 

- Sajnálom, hogy mostanában nem voltam veled annyit - Motyogtam a bőrébe, aztán kibújtam a rejtekemből, hogy a szemébe nézhessek.

- Jungkook eléggé rossz időszakban volt - Vont vállat Jimin megértően.

- Tudom - Sóhajtottam. - De te sem vagy túl jól.

- Jungkook-nak nagyobb szüksége volt rád - Nyugtatott továbbra is. - Én eddig is magammal küzdöttem, Jungkook viszont érzékeny. Kellettél neki.

- Téged sem hagyhatlak magadra - Sütöttem le a szemem egy pillanatra. - Ugyanúgy szeretlek téged is, mint őt.

Jimin elmosolyodott és a szemeit is lehunyta egy másodpercre. Megnyalta telt ajkait, aztán figyelmeztetés nélkül rásimított a tarkómra és finoman meghúzta maga felé. Ajkaimat az övére nyomtam és végre megadta mind a kettőknek a csókot, ami már nagyon hiányzott. Telt ajkai puhán mozogtak az enyémek alatt és hiába voltam én felül, mégis ő irányított. Ő mozgatta a szánkat, az ő nyelve kezdte el a simogatást. Ujjaim a hajába kapaszkodtak és képtelen voltam megállni egy nagyobb lélegzetvételt. Hiába voltam Jungkook-kal a napokban, Jimin-re is éheztem. Telhetetlen voltam és éhes. Csókjától felpezsdült az egész testem és ezen nem segített Jimin tenyere a combomon, sem pedig a tény, hogy egy törölközőn kívül semmi sem fedett engem. Ujjai finoman mozogtak a bőrömön, nem követelőzően, nem erősen, csupán lassan simogatták a combom hátsó részét, miközben a csókunk egyre mélyebb és egyre bujább lett.

Jimin elvált a csókból, én pedig elhomályosult tekintettel néztem le rá. Megnyaltam a számat és nem tudtam, hogy melyik lenne a jobb ötlet, azonnal visszahajolni egy csókért, ledobni magamról az egyetlen ruhadarabot, ami fed vagy legördülni róla és hagyni, hogy lenyugodjunk.

- Először mondtad nekem, hogy szeretsz, tudod? - Lehelte mosolyogva Jimin.

- Ó - Ez volt minden, ami kijött a számon, hiszen nem is vettem észre, mi is csúszott ki a számon. - Ne haragudj. Jobban kellene figyelnem rád.

- Örülök, hogy vagy nekem - Mosolygott Jimin. - Csak szeress.

- Az menni fog - Kuncogtam fel. - De figyelni fogok rád. Azt sem tudom, mikor beszélgettünk utoljára.

- Hát - Sóhajtott Jimin. - Nem tudom. De nem most szeretnék.

Azzal ismét a szájára húzta az enyémet. Belemosolyogtam a heves csókjába, de nem szakítottam meg. Ideges voltam, hiszen akartam, hogy megtörténjen az első alkalmam vele, de nem tudtam, milyen lesz. Már a csóktól is bizsergett az egész testem, felhevültem és tűzbe jöttem. És még nem is érintett meg.

*Jimin POV*

Miközben csókoltam, óhatatlanul is a fenekére siklott a tenyerem. Elszakadtam az ajkaitól és beledőltem a párnába, amikor megéreztem a csupasz bőrét. Számíthattam volna rá, hiszen egy törölközőben volt, ami arra engedett következtetni, hogy egy zuhany után jött be a szobába. Mégis villámcsapásként érte a bőrömet a meztelensége. Min megtámaszkodott mellettem és kicsit nekem nyomta magát, amitől felszisszentem és belemarkoltam a fenekébe. Felnéztem rá és egyszerűen hihetetlen volt a látványa. A törölközőt szétbontotta a mellkasa körül, ami már csak az én alsónadrággal fedett derekamon csücsült. Fedetlen mellkasa ott lebegett előttem, csupasz teste az enyémnek nyomódott. Megfogtam a vizes textilt és kihúztam kettőnk közül, majd az ágy szélére dobtam, mert odáig volt erőm. Min szemei elsötétültek és csillogtak, ajkai pirosak voltak és fénylettek a csóktól. Kívánatos volt a tökéletesen ívelt teste, a gyönyörű arca, a kéjjel teli vonásai és a halk lélegzetvételei. Ujjai lassan simogatták a nyakamat és a mellkasomat, de görcsös kezén éreztem, hogy nem fogja túl sokáig bírni ezt a tempót.

Fordítottam a helyzetünkön és Min elnyílt ajkai jelezték, hogy váratlanul érte a puha puffanás a matracon. Letoltam az alsómat, de nem szerettem volna nagyon elsietni a dolgokat. Min szinte nyüszített, amikor kicsit hozzá dörzsöltem magam, majd visszahajoltam fölé. Ajkaimat a nyakára nyomtam és apró, de feltüzelt csókokat hagytam ott, helyenként megszívva az érzékeny bőrét. Min csak vonaglott és már kibírhatatlanul sokszor ért hozzám. Igyekeztem simogatni őt és lassan érinteni, nem pedig éhesen, de nagyon nehéz volt. Már sírni támadt kedvem a visszafogottságtól, a vágytól és attól, mennyire akartam már őt. Szépsége leírhatatlan volt és olyan, amit soha nem akartam elengedni magam mellől. Eltorzult arccal nézett fel rám, miközben hagyta, hogy kicsit játsszak és belevezessem őt az igazi kéjbe. Szája lassacskán kiszáradt, ahogy azon át vette a levegőt. Szemei rebegtek, ahogy próbálta tartani velem a szemkontaktust, de a mámor átvette az irányítást felette. Lassan kézbe vettem magamat és a megfelelő pózba irányítottam, hogy egy erős lökéssel elmerüljek az élvezetekben. Mind a kettőnkből egy jókora nyögés szabadult fel és hagytam egy kis időt magunknak a megszokásra.

Feledhetetlen volt. Nem tudtam volna tovább várni. Könnyek csillogtak a szememben a gyönyörtől, a boldogságtól, a kielégüléstől és a szeretettől. Min-től.

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now