71.

894 104 6
                                    

- Hyung, itt alszol velünk? - Kérdezte Jungkook.

Nyeltem egyet és lassan az idősebbre emeltem a tekintetem. Ő mosolyogva tartotta a szemkontaktust a barátommal és lassan bólintott egyet.

- Ha nem zavarok - Felelt és rám nézett.

Mély levegőt vettem és elmosolyodtam. Lassan megingattam a fejem nemlegesen, habár nem tudom, miért tettem. 

- Akkor hozom a cuccom - Mondta Jimin.

Gyorsan még előre hajolt és egy sietős puszit nyomott a számra, majd távozott. Jungkook leült a helyére és mosolyogva megsimogatta a lábamat. Én is a szemeibe néztem és élveztem, ahogy a hatalmas tenyere finoman cirógatja a rövidnadrágba bújtatott combomat. Beharaptam az alsó ajkam és kicsit kipirulhattam, legalábbis úgy éreztem, hogy melegség önti el az arcomat. Jungkook közelebb hajolt és most az ő ajkai nyomódtak az enyémeknek. Az ő csókjait már szemérmetlenül akartam és fogadtam. Éhesen nyújtózkodtam a szájáért és fogadtam a finom, édes csókjait. Aprót mozdított a száján, mire én mohón kezdem el bekebelezni az ő ajkait. Én voltam az, aki a nyelvével végigkaristolta a száját és kezdeményezte a hosszabb, mélyebb csókot. Nem tehettem róla, ez a kettős játék mindig meghozta az étvágyamat, habár nem volt helyénvaló. Éppen nem érdekelt, amikor Jungkook csókjai fűszerezték a számat és a kezei égették a bőrömet. Aprót markolt a combomra, ami belőlem egy hangosabb sóhajt csalt ki és ezzel megszakítottam a csókunkat, hogy ne fulladjak meg. Jungkook újabb puszit nyomott a számra és csak annyira távolodott el, hogy az orrával még meg tudja bökni az enyémet. Kezei továbbra sem tágítottam rólam, ugyanúgy a rövidnadrágom széléig felmerészkedtek, majd vissza a térdemig. 

- Remélem nem baj, ha hyung itt alszik - Suttogta a számra.

Reszketegen beszívtam a levegőt és megingattam a fejem, hogy nem baj, holott nem tudtam pontosan, mire számítsak.

- Tudod, hogy nem lesz semmi baj - Mosolyodott el Jungkook és újabb, aprócska csókot nyomott az ajkaimra. - Alszunk.

- Oké - Válaszoltam egy lehelettel. - Tudok nemet mondani.

- Helyes - Bólintott Jungkook. - De nem terveztem ma estére semmit. Hacsak nem akarod.

- Még nem - Ingattam meg a fejem határozottan. - Sőt, soha nem terveztem egyszerre... nem. - Húztam el a számat.

Jungkook halkan felnevetett és bólintott. 

- Én sem - nyugtatott meg, hogy ő sem gondolkodik másképp. - Ezért mondom, hogy csak alszunk.

- Oké - Bólintottam megint.

- Megyek, felveszek valamit - Dörmögte a számra, majd egy újabb csókot hagyott ott.

Mielőtt eltávolodhatott volna tőlem, kezeimet a hajába túrtam és megmarkoltam a tincseit, hogy magamnál tarthassam őt. Jungkook egy meglepődött nyögéssel engedte vissza magát a számra és folytatta a csókot. Megint belemélyesztette az ujjait a combomba, amit nem bántam. Élveztem a friss illatát zuhanyzás után és a mentolos ízét a szájának. Nyelve határozottan, éhesen táncoltatta az enyémet, nem küzdve vele, mégis érzékeltetve, ki is vezeti a csókot. Hiába hittem, hogy én kezdeményeztem és én voltam előnyben, gyorsan rá kellett jönnöm, hogy Jungkook irányítja a csókunkat. Lazítottam a haja szorításán és a nyakára csúsztattam az ujjaimat, hogy finoman tudjam simogatni a bőrét, vissza-visszacsúszva a hajába az ujjaimmal. Jungkook levegővételei és a szájának a mozgása elárulta, nagyon is élvezi ezt a kis harcot és én sem éreztem magam különbül. Elvesztem, varázslat alatt álltam, kiszipolyozta minden gondolatomat. Abban a pillanatban nem volt semmi, amire tudtam volna figyelni, csak a finom csókja, a tenyerei a bőrömön és az érzés, ami a hatalmába kerített. 

Mélyeket lélegezve fejeztük be a csókot és csak lehunyt szemekkel próbáltuk meg ismét normalizálni a légzésünket. Jungkook felemelte a kezét és a hajamba túrt a jobbjával, mire felnyitottam a szemem és mosolyogva néztem az ő csillogó, mélybarna szemeibe.

- Megyek és felöltözök - Jelentette ki megint. - Jimin hyung bármikor megjöhet és nem akarok előtte semmit sem csinálni. 

Bólintottam, hogy megértem, hiszen én sem akartam, hogy intim részleteknek legyen a tanúja, pedig ha így folytatjuk, biztos, hogy elszállt volna minden ítélőképességem. Elengedtem a nyakát és hagytam, hogy a bőröndjéhez lépjen egy alsónadrágért. Még pont időben kapott észhez, hiszen ahogy csattant a nadrág gumija a derekán, úgy kattant a zár az ajtón, Jimin jövetelét jelezve nekünk. 

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now