100.

1.1K 95 31
                                    

Oh ma' gawd bishez! 100 RÉSZ? VAN ILYEN? Van. Miattatok. Köszönöm, hogy lehetővé teszitek nekem, hogy ennyit írjak, mert olvassátok a könyveimet, mert kommenteltek, mert visszajelzéseket adtok, hogy tetszik és szeretitek, amit csinálok! Komolyan, el sem hiszlek titeket <3 #VictoriaFam 
A rész végén lesz egy plusz kis "rész". Meglepetésnek szántam, hiszen nagyon sokan akartatok egy kis Jikook vibe-ot a ficibe. Előre mondom, hogy nem kötelező elolvasni, ha kényelmetlen neked a yaoi vonal, és kérlek titeket, ne legyen belőle sem vita se pedig negativitás. A fele szerette volna, a másik fele nem, így ezzel a kis semmiséggel kárpótolom azokat, akik szerették volna. NO OFFENSE! Luv ya all <3

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nagyon el voltam fáradva, amikor végre beestünk a szobába. Már megint csak egy hotelszoba jutott, de nem volt ellenemre, hiszen végül is Jungkook és Jimin is ott volt velem. Ez volt minden, amire egy fárasztó nap után vágytam. Arra, hogy lezuhanyozzam, arra, hogy egyek egy csokis süteményt és arra, hogy a két szerelmem karjai között aludjak el és pihenjem ki a napot. Elég sűrű volt a program, hiszen a koncert közben is négyszer kellett átöltöztetni a srácokat, ami inkább csak nekem volt kapkodás, senki másnak. Éppen, hogy rájuk adtam egy ruhát, máris készítettem ki a plüss állatjelmezeket, amikkel meglepték a rajongókat. Amikor azt rájuk szuszakoltam, máris választhattam ki a következő ruhakombinációkat, hogy mire lemegy a meglepetés bohóckodás, rájuk passzírozhassam a szexis kinézetüket.

Hatalmasat sóhajtottam, ahogy ledobáltam magamról a ruhát. Nem törődtem vele, hogy hová esnek a darabok, csak az lebegett a szemem előtt, hogy végre bemenjek a fürdőszobába és lemossam magam, kényeztessem a fáradt izmaimat a meleg vízzel. Már jócskán csobogott a vízesés odabent, hiszen egy kis gőzfürdőt akartam rendezni magamnak, mire bemegyek. Aznap elég hideg idő volt és rendesen átfagytunk, habár nem kinti rendezvény volt. Szerettem volna jó melegben lefürdeni, aztán a meleg paplanba burkolózni és felforrósodni Jungkook és Jimin között. Ők még vacsoráztak, amin én már rég túl voltam, így nem terveztem megvárni őket, csupán az ágyban.

----------

Halk ajtónyitódásra keltem fel a félig meddig elmélyülni készülő alvásomból. Halk koppanások jelezték, hogy a srácok megérkeztek és valahol a folyosón ledobták a cipőiket. Mélyet lélegeztem és megfordultam a nagy takaró alatt, hogy arccal feléjük legyek. Nem láttam sokat, hiszen csak egy halványka fénycsóva volt minden, ami belengte a szobát. Az is a folyosó legelején lévő, pici lámpából jött, úgyhogy mire elért az ágyig, szinte semmi nem maradt belőle.

Jungkook feltérdelt az ágyra és mosolygott, amikor meglátta, hogy álmos szemekkel visszapislogok rá. Lehajolt és óvatosan a homlokomra nyomott egy puszit. 

- Lezuhanyzunk és jövünk - Suttogta a csendbe. - Aludj.

- Hm - Bólintottam fáradtan és visszahunytam a szemem. 

Meg akartam várni őket, hiszen ezt szerettem volna egész nap. Érezni, ahogy két oldalról közrefognak, ahogy mind a kettejük karja átlendül rajtam, ahogy kapok egy-egy csókot. Ugyanakkor már égtek a szemeim a fáradtságtól és legszívesebben azonnal elmélyültem volna az alvásban. Nem kellett sokat várnom a halk koppanásokra a zuhanytálcában, amik jelezték, hogy valamelyikük már neki is kezdett a fürdésnek. Nehezen felnyitottam a szemem és egy alakot láttam az ágy szélén ülni. Hátrafordult és halvány rám mosolygott. Jimin lassan eldőlt és a könyökére támaszkodva tartotta magát, miközben lágyan megsimogatta az arcomat. Lehajolt hozzám és a szám sarkába nyomott egy csókot.

- Pihenj, szépségem - Suttogta.

- Megvárlak - Mormogtam vissza, de a szemem már le is csukódott.

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now