72.

1K 110 9
                                    

Amint visszaértem a mosdóból, Jungkook máris átfordult Jimin felé és odakúszott mellé. Elmosolyodtam, annyira aranyosak voltak. Jimin szinte a fiatalabb mellkasába bújva szuszogott, míg Jungkook lezserül átdobta rajta a kezét és édesen elfeküdt az idősebb mellett. Óvatosan felkúsztam az ágyra, hogy a megmaradt helyet elfoglaljam. 

- Jagiya - lehelte a szót Jungkook.

- Aludj csak - Mosolyodtam el és leültem az ágyra, hogy kibogozzam a takarót. 

- Mm - Hümmögött és felnyitotta a szemeit. 

Végignézett az előtte alvó idősebben és halványan elmosolyodott. Megmelengette a szívemet, hogy ilyen közel állnak egymáshoz. Szerettem, hogy nincs köztük feszültség miattam és a kialakult helyzet miatt és hálás voltam nekik, amiért ilyen könnyedén veszik ezt az akadályt. 

- Gyere ide - Paskolta meg a kettejük közti helyet Jungkook.

- Maradj csak, jó itt nekem - Mosolyodtam el és lejjebb csúsztam, hogy el tudjak feküdni.

- Kérlek - Motyogta Jungkook és máris kicsit felém csúszott, hogy helyet adjon nekem.

Sóhajtottam egyet és óvatosan átlendítettem a lábam a srácon, hogy átmászhassak a másik oldalára. Jungkook mosolyogva megfogta a combomat és végig simított rajtuk, amíg felette voltam, hogy átjussak a baljára. Halkan felkuncogtam, amikor megfogta a fenekemet, de el is engedett, hogy utat adjon nekem.

- Srácok, ne előttem! - Motyogta Jimin fáradtan.

- Bocsi - Suttogtam és sietve lemásztam a fiatalabb ról, hogy megérkezzek a kijelölt helyemre.

Mind a ketten egyszerre emelték fel a takarót és borítottak be vele. Megingattam a fejem és elmosolyodtam a kedvességükön. Lecsúsztam a takaróhalomban, arccal Jungkook felé és kicsit feszélyezve éreztem magam a két srác jelenlétében, holott tudtam, hogy semmi okom rá. Jungkook közelebb csúszott és lassan megsimogatta a derekamat. Tenyerét a hátamra csúsztatta, aztán leejtette mögöttem, hogy minél közelebb lehessen. Egy gyors csókot nyomott a számra, aztán lehunyta a szemeit, jelezve, hogy aludna.

*Jimin POV*

Vártam, hogy mindenki elhelyezkedjen, közben pedig már majdnem visszaaludtam. Hallottam, hogy Jungkook és Min egy halk cuppanással csókot vált, mire nyeltem egyet. Helyezkedtem egy kicsit, amikor megéreztem, hogy Jungkook ujjai hozzám érnek. A kezével, amin átnyúlt a lányon, hogy magához ölelje, finoman megragadta a pólómat és aprót rántott rajta kettejük felé. Mosolyogva követtem a néma kérését és a lány mögé kúsztam. mellkasomat a hátának nyomtam kiszedtem a kezem a takaró alól. Mély levegőt vettem és lassan végig simítottam Jungkook kezén, ami már rajtam is pihent, hogy kényelmesen el tudjon nyúlni. A mellkasom kicsit vibrált, amikor a fiatalabb aprót rándult és megéreztem a kis libabőröket a kezén. Nem tudom, miért esett jól, de jól esett, hogy még a legjobb barátomat is meg tudom így érinteni. Min köré csavartam a kezem és elengedtem a testemet. Hüvelykujjammal lágyan simogattam a lány hasát, ahová a kezem érkezett, ami egy kisebb sóhajt csalt elő belőle. Belemosolyogtam a hajába és egy gyors puszit nyomtam a nyakára.

- Jimin - Húzta össze magát a lány, ahogy a puszim csikizte őt.

Halkan felnevettem és megismételtem az apró csókomat. Min csak kuncogva összehúzta a nyakát és maga mögé nyúlt, hogy apró kezével eltakarja a nyakát. Az ujjaira pusziltam, mire elernyedtek az izmai és visszatette maga elé a kezét, ami most Jungkook arcára érkezett. A fiatalabb mosolyogva fogadta a puha simogatást, én pedig visszabújtam a lány nyakába, hogy aludni tudjak. Jungkook hasonlóképpen, mint én, csak a hüvelykujját mozdítva megsimogatta a lány derekát, majd visszacsúsztatta a kezét az én derekamra, ahol szintén csinált pát kört az ujjaival. Belemosolyogtam Min hajába és a hátamra gurultam. Jungkook keze a hasamra esett, én pedig gyorsan megsimogattam az ujjait. 

- Aludj, Jungkook-ah - Suttogtam.

- Hm - Hümmögött vissza a fiatalabb és lezserül hagyta lógni a kezét a lány derekáról rám. 

Bal kezemet az övére tettem, jobbomat pedig a hány hátára és finoman simogattam, amíg a pozícióm engedte. Mind a ketten hangosan sóhajtottak, mire elmosolyodtam. Örülök, hogy így alakult az életünk.

Háromszög /BTS-JK+JM/Donde viven las historias. Descúbrelo ahora