98.

1K 86 4
                                    

Reggel igyekeztem minél óvatosabban kimászni az ágyból, mivel Jimin még aludt. Nagyot sóhajtottam, ahogy felálltam a matrac mellett. Kinyújtózkodtam és kicsit fintorogtam a húzódó izmaimra, de aztán azonnal el is mosolyodtam. Beharaptam az alsó ajkam, nehogy hangos nevetésben törjek ki az emlékekre. Megtettük. Jimin is a részem lett. Végre. Hosszú ideje vártam már erre és valószínűleg ő is. Más volt, teljesen más, mint amire számítottam. Azt hittem, hogy félénk lesz, visszahúzódó és óvatos, de nem. Kegyetlenül érzéki és vehemens volt, természetesen ésszerű keretek között. Amíg Jungkook vadul, de vigyázva szeretkezett velem, Jimin visszafogott vehemenciával és éhséggel. Mintha nem lenne holnap, mintha nem lenne másik alkalom. 

Lesétáltam a konyhába, közben pedig a meztelen testemre gyorsan feldobtam egy vékony köntöst. Hosszú hajamat, ami még kócos és rendezetlen volt, csak felkötöttem egy gyors, érdektelen kontyba. Mély levegőt vettem és elővettem az egyik konyhaszekrényből a kávét és a géphez sétáltam. Kellett egy frissítő, habár tökéletesen élettelinek éreztem magam a tegnap éjszaka után. Valahogy őrjítően mámorító volt, tudni, hogy két férfivel vagyok. Tudni, hogy nem követtem el bűnt. Tudni, hogy mind a kettő az enyém és én mind a kettejüké. 

Nemsokára a bejárati ajtó nyitódott, majd egy halk kattanással záródott vissza. Cipők halk kopogása hallatszott, majd a csendes csoszogás. 

- Jó reggelt, Jagi - Köszönt mély hangon Jungkook. 

Ledobta a fal mellé a táskáját és azonnal elém lépett. Kivette a kezemből a kávés bögrét és letette a pultra. Megfogta a derekamat és magához rántott, mire ijedten kaptam a nyakába, hogy megtartsam magam. Karjait körém fonta és egy hatalmas ölelésbe vont. Arcát a nyakamba rejtette és mélyet sóhajtott. Beletúrtam a hajába a tarkójánál, mire még mélyebbre fúrta magát a bőrömbe és apró csókot nyomott a fülem alá, majd az arcélemre.

- Minden rendben? - Kérdeztem.

- Hm - Bólintott Jungkook és mosolyogva rám nézett végre. 

Tekintete cikázott az én szemeim között, közben pedig mind a két kezének ujjait a nyakamra simította. Hüvelykujjaival az arcomra simított és kicsit maga felé emelte a fejemet. Szája csillogott, amikor megnyalta és enyhén elnyílt, ahogy beszívott rajta egy nagy adag levegőt. Én marokra fogtam a sötétkék pólóját, aztán csak lesimítottam az anyagot. Nem tudtam, hogy tényleg jól van vagy valami baj van, de az biztos, hogy istenesen feltüzelt a tekintete. Hiába voltam túl nem rég Jimin-nel egy éjszakán, szükségem volt Jungkook-ra is. Egy éhes, telhetetlen liba voltam és nem bántam. Mind a kettejüket másért szerettem és máshogy élesztették fel bennem a tüzet. 

Lecsúsztattam a kezem a pólóján, egészen a nadrágja tetejéig, majd visszafelé már az anyag alatt csúsztattam. Éreztem a kidolgozott izmait, a szépen kivehető árkokat a hasizmai között, a puha és meleg bőrét. Jungkook lehunyta a szemét és halványan elmosolyodott. 

- Hyung alszik? - Kérdezte halkan, majd visszanyitotta a szemeit.

- Igen - Bólintottam. - Tudod, tegnap... - Beharaptam az alsó ajkam és úgy gondoltam, nem biztos, hogy akarja tudni, de joga van hozzá.

Jungkook azonban lehajolt és egy puha csókot nyomott a számra. 

- Tudom - Lehelte az ajkamra, továbbra is lehajolva maradva. - Részben ezért nem akartam hazajönni. Szüksége volt már rád és neked is rá.

Bólintottam és most én csókoltam az ajkaira, majd ugyanúgy, egy centi távolságot se hagyva lebegtem előtte. 

- Mind a kettőtökre szükségem van - Mondtam határozottan és ujjbegyeimet kicsit belemélyesztettem a hasfalába, hogy nyomatékot adjak a mondandómnak. 

- Nem akarok telhetetlennek tűnni - Nyöszörögte a mondatot. - De nekem most nagyon szükségem lenne rád.

- Mi történt az este? - Mosolyogtam, de megnyaltam a számat a hihetetlen érzésre, hogy mennyire akar.

- NamJoon hyung nem éppen kiskorúaknak való filmet nézett - Mosolyodott el ő is. - És hazudnék, ha azt mondanám, nem akartam azonnal hazajönni és kipróbálni.

Halkan felnevettem és megingattam a fejem.

- És szeretnéd most? - Kérdeztem kacéran.

- Ha lehet - Sóhajtott, majd egy mély csókra hajolt. 

*Jungkook POV*

Már ennyitől is leszaggattam volna magamról a nadrágot. Hihetetlenül szédültem a vágytól és tényleg nem akartam bunkó lenni vagy ráerőltetni, de szerencsére nem kellett. Kicsit megemeltem őt a derekánál fogva és a konyhapultra tettem. Min egy halk nyögéssel nyugtázta a feneke alá érkező kemény felületet, de nem szakadt el a csókból. 

- Jungkook-ah - Sóhajtotta a számra és megállította a kezemet, ami éppen kibogozta a köntöse masniját.

- Hm? - Hümmögtem és képtelen voltam elszakítani az egyre homályosabb tekintetemet a fedetlen testéről, amit felfedett a finoman szétbomló anyag.

- Nem kellene felmenni a hálóba? - Kérdezte. - Tudod, egyikőtök elől sincs takargatni valóm, de ha Jimin felkel...

- Igazad van - Szakítottam félbe.

Lesegítettem őt a pultról és adtam egy gyors csókot a szájára. Min egy kézzel összehúzta magán az anyagot és elindult a lépcsők felé. Hatalmasat sóhajtottam és beletúrtam a hajamba, majd követtem őt. 

Háromszög /BTS-JK+JM/Where stories live. Discover now