(Taehyung)
Sarayın yorucu işlerinden vakit bulabildiğim birkaç saatlik süreyi sevgilim Ok Mi ile geçirmiş ardından saraya dönmüştüm.
Konuştuklarımız aklımın bir köşesinde yer edinirken Danbi'nin bana yardım edebileceğini düşünerek onunla konuşmaya karar verdim. İkimiz de birbirimizi sevmiyorduk ve bu kraliyet evliliğinin ikimizin de lehine dönüşeceği bir karar almıştım.
Saklı Bahçe'de biraz vakit geçirip aldığım kararı gözden geçirmeye başladım aynı zamanda da Prenses Danbi'nin saraya ulaştığında yanıma çağrılmasını emretmiştim.
Bir süre düşündükten sonra şimdilik yalnızca bir ilişkimin olduğunu bilmesi gerektiğini düşünerek planımı başka bir zaman ona açmayı uygun buldum. Birisini sevdiğimi öğrendiğinde tepkisi olumlu yönde olursa geri kalanını da anlatabilirdim.
Elbette hanedanlığın bize dayattığı, ülke çıkarlarına dayanan bu evlilik hakkında endişelenmesini veya üzülmesini beklemiyordum. Fakat veliaht olma konumunu sağlam tutmak isteyebileceğinden beni ret edebileceğini de varsayıyordum.
Düşüncelerimi bölen kapının açılma sesiyle birlikte Danbi'nin geldiğini gördüm. Derin bir nefes alıp hızlı adımlarla ona ulaştığımda yalnızca birkaç adım attı ardından bakışlarını yüzüme çıkardı. Gülümseyen ifadesi yerini gerginliğe bırakırken meraklı bakışları da ona eşlik ediyordu.
''Benimle görüşmek istemişsiniz prensim'' dediğinde yalnızca başımı sallayarak onu onayladım. Çok uzatmadan hemen konuya giriş yapmak istesem de bir miktar alıştırmam gerektiğini düşünerek birkaç soru sormakla başlamaya karar verdim.
''Mevki sahibi olmak hakkında ne düşünüyorsunuz prenses? Mesela veliaht konumunda olmak sizi mutlu ediyor mu?''
''Neden böyle bir soru sordunuz?'' diyerek meraklı bakışlarını yeniden bana yönelttiğinde bir süre duraksadım.
''Bu konularla ilgili düşüncelerinizi merak ediyorum.'' dediğimde yeniden gülümsemeye başladı.
''Bana sorarsanız insanların eşit ve özgür olduğu bir dünyanın hayalini kuruyorum. Herkesin güzel giysiler giyebildiği, aynı yemeklerden tadabildiği, özgürce koşabildiği, istediği her yere tek başına da gidebildiği, kimsenin bir diğerine karışmadığı bir dünya. Sevgi ve huzurun yönettiği bir dünya.''
Danbi'nin söyledikleri beni fazlasıyla etkilediğinde düşüncelere daldım. Bugün Ok Mi ile de aynı konuya değinmiştim. Ardından bana sıradan bir halk olarak yaşamaktansa, sarayda cariyem olarak yaşamanın kendisini daha mutlu edeceğinden bahsetmişti.
''Sıradan birisi olmak isterdin yani?'' diye sorduğumda ise tereddüt etmeden başını olumluca salladı.
''Peki karşınıza sevdiğiniz birisi çıkarsa statünüzden vazgeçip onunla gitmeyi göze alır mıydınız?'' diye sordum. Bu sorunun cevabını Danbi için de merak ediyordum.
''Sevdiklerim için her şeyden vazgeçebilirim'' dediğinde ise bakışlarım yerle buluştu. Ben veliaht olmaktan vazgeçmemiştim Ok Mi için.
Duygularım uğruna hiçbir şeyden feragat etmemiştim fakat Danbi eğer birisini sevecek olursa tahta geçtiğim vakit onun gitmesine de izin vermeliydim. Hayalini kurduğu eşitliği en azından bu şekilde bir miktar gerçekleştirebilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince of Goryeo ❧ V
Fanfiction''Veliaht prens ile evlenmek istiyor musun gerçekten?'' Bana sorulan soru üzerine herkesin bakışları bana kaymıştı. Nedense bütün benliğim bu soruya evet demem gerektiğini söylüyordu. Belki de çok büyük bir yanlış yapacaktım ama bundan kesinlikle ha...