Bölüm 36

14.1K 1.3K 1.3K
                                    

(Danbi)

Taehyung iki günlük Joseon gezimizin ardından dönmek istediğini bildirdiğinden Goryeo'ya geri dönüş yapmıştık. Bu her ne kadar yorucu olsa da sarayda bir şeyler Taehyung lehine işlerken orada kalmayı ben de istememiştim. Bir an önce Sungkyungwan askeri ve idari öğrencilerinin de yardımı ile neler döndüğünü öğrenmeliydik.

Taehyung beni olaylara karıştırmak istemese de onun için endişede kalacağımı bildiğinden gelişmeler hakkında haberdar edeceğinin sözünü vermişti fakat ben yine de sadece bununla yetinmeyip sarayda dikkatimi çekecek herhangi bir ipucunun peşine düşmeye hazırdım. Aklıma yatmayan en ufak ayrıntıyı bile gözden kaçırmayacaktım. Sonuçta bir veliaht prensesin görevi aynı zamanda eşine destek olmaktı üstelik ona aşık olduğum detayını da atlamazsak bunu seve seve yapacaktım.

....

Majesteleri Kral ile yaptığımız kısa süreli görüşmenin ardından Taehyung ile huzurundan ayrılmış, uzun dar koridorda elimi tutmasıyla bakışlarımı ona yöneltmiştim.

"Bong Cha'yı görmeye gidelim mi?" diye sorduğunda gülümseyerek onu onayladım. Ona anlatmam gereken birçok mesele birikmişti eminim Taehyung ile aramızda olanlara en az benim kadar sevinecekti fakat bunları tabii ki de Taehyung yanımdayken anlatamazdım. Bu yüzden Bong Cha'yı gördükten sonra bizi yalnız bırakmasını umuyordum.

Sessiz geçen sürenin ardından Bong Cha'nın odasına ulaştığımızda abim kapıdan çıkacakken karşılaştık.

Abime sarılmaya kalkıştığımda kısa süreli karşılık verse de beni nazikçe uzaklaştırdı.

"Bong Cha iyi değil saray hekimini çağırmaya gidiyordum."

Abim bir şey sormamıza fırsat vermeden telaşla yanımızdan ayrıldığında Taehyung da endişeyle içeriye daldı hemen peşinden onu takip ettiğimde Bong Cha yatağında halsiz bir şekilde yatıyordu.

"Abi gelmişsiniz." diyerek bakışları bize yöneldiğinde sesindeki halsizliğe rağmen doğrulmaya çalışmasına karşılık yanına geçerek yatağa geri ittirdim.

"Kalkmaya çalışma Bong Cha neyin var?" diye sorduğumda sesimdeki endişenin ortama yayılmasına engel olamamıştım.

Taehyung yatağın diğer tarafından dolanarak Bong Cha'nın başucuna oturup elinden tuttu. Bakışlarındaki endişeyi görmemek mümkün değildi.

"Midem çok kötü iki gündür bulantım var." diye cevap veren Bong Cha'ya tek kaşım havada bakmaya devam ederken abim ve saray hekimi içeriye girdiler.

Saray hekimi ve abim saygılarını sunduktan sonra biz de Bong Cha'nın başucundan kalkıp hekimin onu muayene etmesine izin verdik.

Taehyung'u ve abimi kapının eşiğine sürüklediğimde merakla hekimi izlemeye başladım.

Kısa bir sürenin ardından saray hekimi gülümseyerek Bong Cha'ya tam da beklediğim haberi verdi.

"Tebrikler prensesim hamilesiniz."

Bong Cha şaşkın bir tebessümle karşılık verdiğinde ben gözlerim kısılana kadar gülümsedim ardından ona içten bir gülüş bahşettim.

"İnanmıyorum Bong Cha bu harika bir haber." diyerek kollarımı Bong Cha'ya sardım.

Saray hekiminin hemen ardından odaya giriş yapan abim ve Taehyung merakla bir şey söylememizi bekliyordu. Muhtemelen saray hekimi bu haberi Bong Cha'nın vermesini uygun görmüştü.

Prince of Goryeo ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin