Bölüm 53

9.4K 1K 306
                                    

(Taehyung)

Danbi usulca başını salladı.

''Joseon'a düzenlediğimiz geziden döndüğümüzde ilk olarak seni zehirlemeye çalıştılar. Çünkü artık sana değer verdiğimi birileri biliyordu ve beni psikolojik olarak bitirmelerinin değer verdiğim kişilere zarar vermek olduğuna kanaat getirmişlerdi. Başarısız olduklarında ise planı tamamen değiştirmek istediler. Çünkü artık Ok Mi'nin hiçbir şey öğrenemeyeceğini benim seni sevdiğimi biliyorlardı. Bu durumda Ok Mi'yi gözden çıkarıp tüm hedefleri onun üzerine yönlendirmeyi seçtiler. Tabii Bakan Jung İn ve Ok Mi arasında duygusal anlamda bir bağ olduğunu da bildikleri için hedef olarak hep iki kişiyi gösterdiler.

Halk arasında yapılan bir gösteriye katılmak istediğimi bildirdiğimde yanımda yalnızca Dae Jong vardı ve bilge olduğu söylenen birisi dikkatimi çekti. Hurafelere inanmam fakat bu kişi bana sarayda iki tane hainin olduğunu söyledi. Üstelik sıradan biri gibi katıldığım festivalde veliaht olduğumu bilen tek kişi yanımdaki Dae Jong'du. Böyle bir aptallık yaparak dikkatimi çekmeyi başardı fakat daha önceden bir başkası tarafından hazırlandığı ihtimalini de düşünerek bunu yalnızca ihtimal olarak değerlendirdim. Dae Jong ilk hatasını burada yaptı. ''

Bilge Namjoon adını verdikleri kişi bana aynı zamanda sarayda bir ölüm olacağından da bahsetmişti. Danbi ile ilgili endişelerim henüz tükenmediğinden psikolojik olarak aklıma yerleştirmeye çalıştıkları bu düşünce sayesinde aklımın karışmasını huzursuz olmamı amaçlamışlardı. Fakat ölüm olayından bahsetmenin doğru olmadığını Danbi'ye, Yong Shin'i hatırlatacağını düşündüğümden bu kısmı atladım.

Bu olayın üzerinden zaman geçmeden Yoongi ve askerlerinin bulduğu çakmak, çakı, kolye gibi eşyalarla döndüğümde gizli bir göreve hizmet eden hiçbir örgütün bu kadar sorumsuzca bir şeyler unutmayacağını düşündüm. Seninle konuştuğumuzda ise hepsinin üzerinde bulunan işareti fark ettin. Aynı işareti ağaca takıldığını gördüğün bir haber kuşunun mektubunda gördüğünü de söyledin. Bu işaretin bir anlamı olduğunu düşünüp beni doğruya götürmesini bekliyordum. İşaretin zamanında karmaşıklık yaratan Kim Wook ve isyan grubuna ait topluluğun kullandığını öğrenmek uzun zamanımızı almadı fakat benim aklıma bununla birlikte ikinci bir ihtimal geldi. Bu kadar önemli bir işareti hiçbir aklı yerinde kişi ardında kanıt olarak bırakmazdı. Bu direk olarak kendi ifşa etmek sayılıyordu. Bu yüzden de beni farklı bir sonuca götürmek istedikleri ihtimalini de düşündüm.Hain hamlelerini oldukça zekice kullanıyordu. Hem beni iki hainin olduğuna inandırmak istiyor hem de Yoongi ve askerlerinin bulacağı kanıtları da yönlendiriyordu.

Yoongi ve askerlerinin verdiği bir sonraki bilgi ise Kim Wook isyanından sonra iki erkek çocuğun hain olarak büyütüldüğü oldu. Bu sayede ilk düşündüğüm şey Yoongi ve askerlerini de beni de bilen birinin olayı tüm elden yürüttüğüydü. Emin olamamamın sebebi ise Yoongi ve askerleri ile görüşürken birinin takip etmiş olabileceği düşüncesiydi.

Bu olaydan sonra sarayda eğer gerçekten iki tane hain varsa tahta kimi çıkarmak istedikleri oldu. Tahta olağanüstü haller dışında kraliyet kanını taşımayan kimse çıkamazdı. Olağanüstü haller ise ülke hiçbir tehdit altında değilse çok yetkili bir bakanın başa geçmesi ile olurdu. Fakat Şilla Krallığı ile birleştiğimizden bu yana Nippon ile ilişkilerimizde dikkatli olmamız gereken bir zamandaydık ve diğer sınır komşumuz olan Joseon ayağımızı kaydırmak için eminim ki sebep arıyordu. Bu durumda ülkenin güvenliği açısından tahta geçebilecek kişiyi kraliyet kanından birisi olarak belirlediklerini düşünüyordum ve benden başka bir tek Jungkook tahta geçebilirdi. Bu durum bir süre aklımı meşgul etti.

Jungkook ile buluştuğumuz gün ise aslında Ok Mi ile konuşmak istediğim için yanına gittiğimi ve beni zehirlediğini öğrendim.''

Danbi bütün anlattıklarım içinde bu duruma büyük bir tepki gösterdi. Kaşlarını çatarak bunu sorguladığında sakin olması gerektiğini söyleyerek saçlarına bir öpücük kondurdum.

Prince of Goryeo ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin