(Taehyung)
Gözlerimi zorluklarla araladığımda birinin göğsümde uyuduğunu hissettim. Midemde hissettiğim garip bir bulantı uyumama engel oluyor, beni kalkmam konusunda uyarıyor gibiydi.
Şiddetli bir baş ağrısı eşliğinde bulunduğum yerin neresi olduğunu anlamaya çalışırken çatık kaşlarımla birlikte bakışlarımı göğsümde uyuyan kişiye yönlendirdim.
''Jungkook?''
Jungkook ile birlikte mi uyumuştum?
İyi de nasıl?
Buraya nasıl gelmiştim?
''Jungkook kalksana.''
Jungkook hafifçe gözlerini kırpıştırıp hızla yerinden kalktı.
''İyi misin Hyung?''
Sorusu karşısında afalladım. Kötü mü olmam gerekiyordu?
''İyiyim'' derken başıma giren sızı yüzünden gözlerimi kıstım ve ekledim. ''Neden buradayım?''
''En son ne hatırlıyorsun?'' diye soran Jungkook'a karşılık düşünmeye başladım. En son Jungkook ile bahçede yürüyüş yapıyorduk ve ben Ok Mi ile konuşmak için onun konağına gitmiştim. Ya da gitmemiş miydim? Neden zihnimin bu kısma dair bir şey hatırlamadığını hissediyordum?
''En son Ok Mi ile konuşmaya gidecektim.'' diye düşünürcesine çıkan sesime karşılık Jungkook'un derin bir nefes aldığını fark ettim.
''Ok Mi ile konuşmaya gitmedin, ben seni ikna edip buraya getirdim bütün gece dertleştik ve sen biraz içkiyi fazla kaçırdığın için sızdın.''
Kaşlarımı çattım. Ben fazla içmezdim ki. Asla kendimi kaybedene kadar içmemiştim. Hatırlamadığım bir şeyler varmış gibi hissediyordum.
''Kendimi kaybedene kadar içmem için ne teklif ettin?''
Jungkook söylediklerim karşısında omuz silkti.
''İçmeyi sen teklif ettin Hyung.''
Sahi neden bu kadar içmiştim?
Bir daha içmeyi kendime katiyen yasaklamalıydım.
......
Bütün gece beni bekleyen Danbi'yi, Jungkook ile olduğum konusunda rahatlattıktan sonra saray kütüphanesine gelmeyi tercih etmiştim. Artık sürekli zihnimi meşgul eden hain meselesinden bir an önce kurtulmayı hedefliyordum.
işe yarar bir şeyler bulacağımı düşündüğüm birkaç arşiv dosyasını kucağımda toplayarak yer masasına bıraktım. Dosyalardan yirmi yıl önce çıkan halk isyanının bulunduğu yeşil kaplı olanı incelemeye başladım.
İsyanın çıkış sebebi olarak benim de bildiğim gibi Majesteleri Kral'ın tahta çıkmasını istemeyen bir topluluktu. Arşivlere de böyle yansımıştı. Majesteleri Kral yerine kardeşi Kim Wook'un geçmesini isteyen bu topluluk birkaç yıl örgütlenmenin sonucunda isyan başlatmış ve hepsi aileleriyle birlikte öldürülmüştü.
Kim Wook ve onu destekleyen herkes öldürüldüyse aynı sembolü kullanan bu yeni topluluk da neyin nesiydi?
Kayıtlarda bir yanlışlık olmalıydı. Ya da bir şeyler eksik biliniyordu.
Zaten çatlayacakmış gibi hissettiğim şakaklarıma parmaklarımı bastırdım. Bu olayın ardında bilinmeyen şeyler olmalıydı bundan artık emindim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince of Goryeo ❧ V
Fanfiction''Veliaht prens ile evlenmek istiyor musun gerçekten?'' Bana sorulan soru üzerine herkesin bakışları bana kaymıştı. Nedense bütün benliğim bu soruya evet demem gerektiğini söylüyordu. Belki de çok büyük bir yanlış yapacaktım ama bundan kesinlikle ha...