Medya: TaeBi, Taedan, Ji A ve Jungho 😂
(Danbi)
(5 Yıl Sonra)
Taehyung ile geçirdiğimiz anıları tüm ayrıntıları ile yazdığım parşömen kağıtlarını kaplayıp kitap haline getirmiş ve saraydaki ağacın dibine gömmekle uğraşıyordum. Çünkü Taehyung her seferinde bir gün mutlaka yazdıklarımı okuyacağını söylüyor ve her yerde kitabımı arıyordu. Ben de okumasını istemiyordum.
"Danbi ne yapıyorsun orada?"
Bong Cha'nın sesi ile birlikte toprağı son kez düzeltip ellerimi silkeleyerek yerden kalktım.
"Hiç küpemi arıyordum."
"Yardım edelim mi?" diye soran Ji Eun'a karşılık gülümsedim ve başımı olumsuzca salladım.
"Gerek yok. Yedeği vardı zaten."
"Gel o zaman, çocuklara bakmaya gidelim."
Bong Cha ve Ji Eun ile birlikte çocuklara ayrılan bahçeye çıktığımızda koşup oynayan çocuklarımız karşısında yüzümde kocaman bir gülümseyiş oluştu.
Taehyung çocuklar oynasın diye sarayda kocaman bir bahçe yapılmasını sağlamıştı. Eskiden bize yapılan kısıtlamaların hiçbiri bu bahçede geçerli değildi. Çocuklar çamurdan evler, kaplar, kuleler yapıyor; sevinçle bahçenin ortasında koşuşturuyorlardı.
''TaeBi, TaeDan düşeceksiniz yavaş koşun.''
İkizlerim bir miktar yaramazdı. Hiçbir zarar gelmesin diye Taehyung bahçedeki minik çakıl taşlarını bile kaldırtmıştı fakat mutlaka kendilerini yaralayacak bir şeyler buluyorlardı.
''Anne!''
Beni görünce sevinçle bana koşan ikizlerime kollarımı açtım. İkisi birden bana sarılıp geri çekildiğinde kızımın sağılan saçlarını düzeltirken, oğlumun da kıyafetindeki tozu silkeledim.
Benden sonra Bong Cha ve Ji Eun'a sarılan miniklerim ardından koşarak yeniden arkadaşlarına katıldı. Bong Cha'nın kızı Ji A ve Ji Eun'un oğlu Jungho ile oldukça iyi anlaşıyorlardı.
''Ne ara bu kadar büyüdüler acaba?''
Bong Cha'nın sorduğu soruya karşılık iç geçirdim. Daha TaeDan ve TaeBi'ye hamile olduğum günleri dün gibi hatırlıyordum. Çok duygusal bir dönemden geçmemin yanı sıra Taehyung'un üzerime titremesi sonucunda biraz stresli bir hamilelik yaşamıştım. Her yere beni kucağında taşımak isteyen Taehyung'u sonunda azarladığımı çok iyi hatırlıyordum. Bugünlerde yeniden bebek sahibi olmakla alakalı konular açsa da onu pek umursamıyordum. Daha ikizlerimiz çok küçüktü ve yeniden bir bebeğimizin olması onlarla ilgilenmemi zorlaştırırdı.
......
Yıllar içinde değişen şeylerden bir diğeri de artık Saklı Bahçe'de iki tane beşiğin olmasıydı. Kesinlikle Kral ve Kraliçe için ayrılan odada kalmıyor, inatla burada yaşıyorduk. Bu bir müddet saraydakiler tarafından tuhaf karşılansa da bir süre sonra bu duruma alışmışlardı. Arada bir değişiklik olsun diye odamızda da kalıyorduk tabii ki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince of Goryeo ❧ V
Fanfic''Veliaht prens ile evlenmek istiyor musun gerçekten?'' Bana sorulan soru üzerine herkesin bakışları bana kaymıştı. Nedense bütün benliğim bu soruya evet demem gerektiğini söylüyordu. Belki de çok büyük bir yanlış yapacaktım ama bundan kesinlikle ha...