Bölüm 12

12.8K 1.4K 611
                                    

(Danbi)

Veliaht prensin önerime herhangi bir itirazda bulunmamasıyla birlikte abim ile konuşmak adına uzun dar koridorda ilerliyorduk. Tek kelime etmiyor oluşumuz durumun ciddiyetini daha da arttırırken aklımı binlerce soru meşgul ediyordu. 

Bong Cha ve abimin elbette mutlu olmasını çok istiyordum fakat Majestelerini ikna edebilecek herhangi bir yol aklıma gelmiyordu. Abimi neden çağırdığını anlayabilirsek onu ikna edecek şeyin ne olduğunu daha iyi kavrayabilirdik. 

Abimi çağırıyordu çünkü belki kararlılığını ölçmek istiyordu ya da Bong Cha'ya ne kadar değer verdiğini sözcüklere dökmesini bekliyordu. 

''Prensim sizce Majesteleri neden evlilik kararına abimle görüşmenin etkili olacağını söylemiş olabilir? Yani abimden duymak istediği şey ne olabilir?'' diye sorduğumda Taehyung duraksadı.

''Beklentisinin ne olduğunu bilmiyorum'' dedi düşünceli bir tavırla.

''Bunu tahmin etmeye çalışırsanız istediği şeye göre hareket edilebilir.'' diye yanıtladım.

Taehyung kurduğum cümlenin ardından cevap vermeyip bakışlarını karşısına dikti. Belli ki söylediklerimi düşünüyordu. 

.....

Abimin kaldığı odaya vardığımızda önden koşar adımlarla abime ulaşıp kollarımı boynuna doladım. Abimin güvenli kolları beni sararken bir yandan da konuşmaya başladı.

''Meleğim seni nasıl özlediğimi biliyor musun?''

Abim omuzlarımdan tutup geri çekilmemi sağladığında yüzümü inceleyip mırıldandı.

''Yüzün küçücük kalmış, kendine iyi bakmıyor musun yoksa?''

Kıkırdayarak başımı yana eğerek yanıt verdim.

''Her zamanki gibi abartıyorsun abi'' dediğimde Taehyung boğazını temizleyerek burada olduğunu belli etmek istercesine bize doğru yaklaştı. 

Abim anında ellerini omuzlarımdan çekip veliaht prensi saygıyla selamladığında Taehyung konuşmaya başladı.

''Seninle konuşmamız gerekiyor Bakan Park''

Abim merakla devam etmesini beklediğinde ben de dikkatimi veliaht prense verdim.

''Hiç lafı uzatmayacağım kız kardeşim ile evlenme isteğinde kararlı mısın?''

Abim hiç tereddüt etmeden yanıtladığında kendinden emin tavırları oldukça hoşuma gitti.

''Kız kardeşinizi seviyorum prensim niyetimin evlilik yönünde olduğundan daha önce de bahsettim.''

''Pekala öyleyse asıl meseleye değineceğim. Majesteleri Bong Cha'yı Bakan Jung İn ile evlendirmek istiyor. Bu kararına karşı çıkarak evlilik için sizi uygun gördüğümü söyledim. Majesteleri evlilik kararını yalnızca sizinle konuşarak değiştirebileceğinden bahsetti. Yarın Majesteleri ile bu konuda bir görüşme yapmanız gerekiyor.''

Abimin yüz ifadesi endişe ile kaplanırken bir müddet cevap vermedi. Fakat hemen sonra kendini toparladı ve duruşunu dikleştirdi.

''Majestelerini ne olursa olsun ikna edeceğim.'' derken oldukça sert görünmesi dikkatimden kaçmamıştı.

Veliaht prens ardından başka bir soru daha sordu fakat bu soruyu duymak istemediğim bir gerçekti.

Prince of Goryeo ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin