(Taehyung)
Min Yoongi ve komutasındaki diğer üç askeri gerçek Jung Hoseok ile ilgili bilgi almaları için görevlendirdiğimde odada yalnızca Jungkook ve ben kaldık.
Jungkook olduğu yerden birkaç adım ilerleyerek önümde durup suratına takındığı sırıtış ile birlikte bana bakıyordu.
''Hyung, müsaade edersen Ok Mi'nin cezasını bizzat vermek istiyorum.''
Jungkook'un bu konuda oldukça dolu olduğunu buluştuğumuz gün anlattıkları sayesinde öğrenmiştim. Aslında Jungkook'un yanında uyandığım gün beni Ok Mi'nin zehirlediğini artık biliyordum.
''Pekala bunu senin sorumluluğuna bırakacağım fakat onun öncesinde Ji Eun ve Dong Sun ile birlikte konağına yerleşmeni istiyorum. Artık saraya geri dönebilirsin.''
Jungkook bunun için itiraz edecek olsa da onu susturdum.
''Düğün hazırlıklarınızı üç gün içinde başlatacağım. Bunun için hazırlıklı olun.''
Jungkook gülümsediğinde kaşlarımı havalandırarak ekledim.
''Ayrıca başkalarının yanında bana ''Hyung'' diye seslenmemelisin!''
Jungkook kocaman gülümseyerek önümde eğilerek reveransta bulundu.
''Emredersiniz Majesteleri'' derken sesinde büyük bir keyif barındırıyordu.
''Kraliçemiz sizi görmeye geldiler efendim.''
Danbi'nin içeri girmesi için gereken emri verdiğimde içeri giren Danbi, Jungkook'u görünce duraksadı. Ardından yüzünde beliren gülümseyiş eşliğinde hızlı adımlarla Jungkook'a yönelip ona sarıldığında birkaç kez öksürdüm. Artık Jungkook'un Danbi'ye karşı bir şey hissetmediğini biliyordum fakat yine de onun kimseye bu denli yakın olmasını istemiyordum. Jungkook'dan ayrılsa da ona bakmaya devam eden Danbi gülümseyerek konuşmaya başladı.
''Seni yeniden görmek ne güzel!''
''Sizi de öyle, kraliçem.''
''Ji Eun nerede? Ne zaman döneceksiniz?''
Danbi'nin sorusunu Jungkook'a fırsat vermeden ben cevapladım.
''Üç gün içinde dönmelerini emrettim. Kraliyet düğünlerini gerçekleştireceğiz.''
Danbi nihayet adımlarını bana doğru atmaya başladığında Jungkook müsaade isteyerek yanımızdan ayrılmak üzere adımlarını kapıya yönlendirdi.
Saniyeler içinde tahtta biraz kendisine yer açtığım Danbi yanıma oturduğunda ellerini avuçlarıma hapsettim.
''Olanları duyar duymaz geldim. Hainin yakalandığı söyleniyor doğru mu?''
Usulca başımı salladığımda Danbi merakla sordu.
''Bakan Jung Hoseok olduğu doğru mu peki?''
Danbi'nin merakını giderene kadar teker teker sorular sıralayacağını biliyordum. Danbi sonuca ulaşana kadar ve sebebini anlayana kadar bunu kurcalayacaktı. Bu durumda her şeyi en başından teker teker anlatmam gerekiyordu.
''Tam olarak Jung Hoseok olduğu söylenemez. Aslında Kim Wook'un oğlu Kim Dae Jong bu ismi kullanarak bu zamana kadar hayatta kalmış. Öldürüldüğü sanılan Dae Jong daha bebekken gerçek Jung Hoseok yerine geçirilmiş. Bu ismin gerçek sahibine ne olduğunu araştırıyorum. Henüz öğrenemediğim tek şey bu ayrıntı.''
Danbi usulca başını sallayıp ardından bir diğer sorusunu yöneltti.
''Yani Majesteleri Kral'ın kardeşinin oğlu olduğundan kraliyet kanını taşıyordu ve tahta geçirilmek istenen Dae Jong'du öyle mi?''
''Evet tam olarak öyle'' dediğimde Danbi tahmin ettiğim gibi sorularına devam etmeyi seçti.
''Peki sen bütün bunları nasıl öğrendin?''
Danbi'nin yanağına bir öpücük kondurup dikkatini tamamen bana odaklamasına sebep oldum. Burnunun ucunu sıkarken cevap verdim.
''Kocanın çok zeki olduğundan haberin yok henüz herhalde?''
Danbi keyifle kıkırdadığında daracık yerde biraz daha bana döndü.
''Anlat öyleyse dinliyorum.''
Derin bir nefes alıp olan biteni en başından anlatmaya başladım.
''Her şey senin de bildiğin gibi Sarp Bölgesi'nde dolaştığın sırada boynuna hançer dayayıp, sana beni soran bir hain ile başladı. Seni Jungkook'un kucağında baygın gördüğüm o gün aklıma gelen tek şey vardı. Sarp Bölgesi'nin korunmasız olduğunu saraydaki yetkililer dışında kimse bilmiyordu ve sarayda bu duruma yataklık eden birilerinin olduğunu ilk o zaman fark etmiştim.
O sıralar Ok Mi ile görüşmek için dışarı çıktığımda ise Ok Mi bana Jimin'den şüphe duyduğunu söyledi. Açıkçası bu aklımın bir köşesinde yer edindiğinden Jimin'i sınadım ve Bong Cha'yı gerçekten sevip sevmediğini öğrenmek adına bir plan yaptım. Jimin testi başarıyla geçtiğinde Jimin'in, Bong Cha'yı gerçekten sevdiğini anladım. Bu olaydan sonra Jimin'e daha çok güvenmeye başladım.''
Konuşmama devam ederken Danbi'nin gerildiğini hissediyordum. Belli ki Ok Mi konusunun açılması bile onun sinirlerini bozmaya yetiyordu. Fakat tüm olanları ayrıntıları es geçerek anlatmam da mümkün değildi.
''Peki neden abimi hedef göstersinler?''
''Amaçları sarayda beni güçlü kılacak her şeyden sıyrılmaktı. Park Jimin'in güvenilir olduğunu aslında içeriden gelen bilgiler dahilinde biliyorlardı. Jimin'i yok edersem hem kız kardeşimin hem de senin nefretini kazanacaktım. Böylece bana destek olabilecek herkesi ortadan kaldırıp amaçlarına daha kolay ulaşmayı hedefliyorlardı.''
''Ok Mi'nin saraya gelmesindeki sebep ise benim yakınımda kalarak yapacağım her planı öğrenip ona göre adım atmaya çalışacak olmalarıydı. Ok Mi amacına ulaşıp saraya geldikten sonra ise birlikte yaptığımız hesaplamalarda, sen bir açık yakaladın. Aslında olayın en can alıcı noktalarından biriydi. Beni her anlamda yeteneksiz biri olarak göstermek isteyen birilerinin olduğunu o gün daha iyi fark ettim. Değiştirilen belgeleri fark etmemiş gibi davranmaya karar verdim ve Sungkyungwan'dan çiftçi ile iletişim halinde olup, onları gözlemlemesi adına birkaç kişiyi görevlendirmek istedim. Buraya kadar her şey normaldi ve asıl detayları ise bundan sonra yakaladım. Bu görevi General Seok Jin, Bakan Jimin ve Jung Hoseok isminin ardına sığınan Dae Jong yerine getirdi. General Seok Jin önderliğinde gerçekleştirilen emrim tıkırında işledi ve gerçekten yetenekli ve güvenilir askerler gönderildi. Min Yoongi ve komutasındaki askerlere ilk görevi verdiğimde aslında konuşup anlaştığım birkaç çiftçiden de Yoongi ve askerleri hakkında bilgi aldım. Oraya gidip gerçekten gözlemde bulunduklarını doğrulayınca onlara olan güvenim de arttı. Min Yoongi ve askerleri ile görüşmeye gittiğimde sen de yanımda gelmek isteyince engel olmadım ve o görüşmede yanımda olman sana değer verdiğimi de ispatlıyordu. Tabii bunu orada bulunan Dae Jong da öğrenmiş oldu.''
Danbi muhtemelen buradan nasıl Dae Jong'un hain olduğunu düşündüğüme henüz bir anlam verememişti. Aklı karışmış bir şekilde bir şeyler soracakken onu durdurdum.
''Devamını dinle.''
Merhabalar 😍
Çok uzun olduğu için iki bölüm şeklinde atacağım bu kısmı 😄
Hemen diğer bölüm geliyor
Keyifli okumalar dilerim 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Prince of Goryeo ❧ V
Fanfic''Veliaht prens ile evlenmek istiyor musun gerçekten?'' Bana sorulan soru üzerine herkesin bakışları bana kaymıştı. Nedense bütün benliğim bu soruya evet demem gerektiğini söylüyordu. Belki de çok büyük bir yanlış yapacaktım ama bundan kesinlikle ha...