Bölüm 43

10.3K 1K 652
                                    

(Taehyung)

''Taehyung ilk kar ne zaman yağar?''

Danbi dizlerimde uzanmış, Saklı Bahçe'nin cam tavanına bakışlarını dikmişti. Okuduğum kitabı sorusu üzerine kenara bırakıp parmaklarımı yumuşak saçları arasına daldırdım.

''Çok zamanı kalmadı diye düşünüyorum. Seviyor musun karı?''

Danbi gülümseyerek başını salladı. 

''Seviyorum elbette her yer bembeyaz olacak ve seni kardan veliaht yapacağım.''

Dudaklarımdan çıkan bir kahkahaya engel olamadığımda Danbi dizimden doğrulup yanıma oturdu.

''Saraydan da çıkarız hem baş başa vakit geçiririz olmaz mı?''

Danbi'nin heyecanla sorduğu soru ciddiyetini de ortaya seriyordu. Gerçekten bu kadar çok seviyorsa bu dileğini gerçekleştirmekten çekinmeyecektim.

''Niyetin benimle baş başa kalmak mı? Söyleseydin ilk karın yağmasını beklemezdik.'' dedim. Danbi'nin kızaran yanakları eşliğinde bakışlarını kaçırması hoşuma gidiyordu fakat o bakışlarını devirip dudaklarını büzdüğünde gülümseyerek kolumu beline sarıp kendime çektim. Bu hareketim Danbi'nin başını omzuma yaslamasına sebep olmuştu.

''İlk kar yağdığında senin istediğin her şeyi yapacağımıza dair veliaht sözü veriyorum.''

Saklı Bahçe'nin kapısının tıklatılmasıyla birlikte kaşlarımı çattım. Koridora dahi kimsenin giriş izni olmamasına rağmen birisi kapıyı tıklatıyordu ve bu büyük bir suçtu.

Danbi'nin peşimden gelmesine müsaade etmeyerek kapıya yöneldiğimde kılıcımı çekerek sessizce kapıyı açtım. Çevik bir hareketle kılıcı çekip boynuna dayadığım kişinin park Jimin olmasıyla birlikte geri çekildim.

''Ne işin var burada?'' dediğimde nefes nefeseydi.

''Bizden istediğiniz evrakları ele geçirdik.''

Bu kadar hızlı olmalarını beklemediğimden usulca başımı belli belirsiz salladım.

''Danbi'nin olmadığı bir yere gidelim.'' dedim. Danbi her an bir şeyler araştırma peşinde olduğundan onu sorunlardan uzak tutmak istiyordum. Aksi halde benim durdurmam pek mümkün olmuyordu. 

......

Kim Wook İsyanı zamanında sarayda birçok bakan tarafından desteklenmiş, saray içi desteği büyük olduğundan büyük kayıplara yol açmıştı. Bakanların bu iş ile ilgisi olan kesimi de vatan haini ilan edilmiş ve aileleri ile birlikte öldürülmüştü fakat günümüzde yeniden ortaya çıkabiliyor ve saray içinden destekçisi ortaya çıkıyorsa atlanılan bazı detaylar olmalıydı. Bu yüzden eski bakanların maliyet hesaplarının olduğu evrakların toplanmasını istemiştim. Eğer bu işte parmağı olan birisi varsa ve gözden kaçırıldıysa mutlaka bu evraklar onu ortaya çıkarmamda yardımcı olurdu. Bu topluluk sarayda destekçileri olan tehlikeli bir topluluk olduğu kadar, halkın mahsüllerini yüksek fiyatlara alıp yok edebilecek kadar da bol miktarda mülke sahip olmalıydı. 

Önümde duran evrak yığınını işaret ederek ''Listedeki herkesten toplayabildiniz mi?'' diye sordum.

''Evet veliaht prensim. Bütün bakanların maliyet hesaplarını içeren evraklar bunlar. Birkaç saat önce eş zamanlı bir baskınla hepsini topladık.''

''Pekala hepsini gözden geçirelim bakalım.''

İçlerinden mavi kapaklı olanı elime alıp üstün körü birkaç sayfayı aynı anda çevirdim.

Prince of Goryeo ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin