*2 miesiące później*-Świetnie, [T/I]! To było genialne! Wyszło perfekcyjnie. Jesteś najlepsza!-skinęłaś głową bez uśmiechu na słodzącego ci fotografa. Zeszłaś z tła do sesji ściągając drapiący szalik, w którym pozowałaś. Rzuciłaś go na podłogę i nie zwracając uwagi na dziesiątki śledzących cię oczu przeszłaś wolnym, dostojnym krokiem w stronę drzwi na końcu korytarza. Weszłaś do swojej garderoby i usiadłaś przed lustrem. Popatrzyłaś beznamiętnie na swoje odbicie z surową miną i toną makijażu. Wtedy zauważyłaś miskę cukierków stojących obok. Zacisnęłaś zęby ze złości.
-Sibae! Mówiłam ci, że nie chcę w mojej garderobie żadnego jedzenia! Jeszcze raz się to powtórzy a wylecisz na próg! I nie będzie mnie obchodziło, że potrzebujesz tej pracy!-wrzasnęłaś, po czym strąciłaś miskę na podłogę, a ta rozbiła się na wiele ostrych kawałków.
Westchnęłaś, po czym wstałaś i usiadłaś na kanapie, gdzie otworzyłaś swojego macbooka. Otworzywszy swoją ulubioną stronę plotkarską zaczęłaś ze znudzeniem przeglądać artykuły. W większości z nich widziałaś swoją twarz, albo zdjęcia paparazzi. Wiele z nich pisało również, o twoim nowym nabytku: wielkim, luksusowym domu w najdroższej dzielnicy miasta. Już dawno wyprowadziłaś się ze swojego starego mieszkania, ale dopiero niedawno kupiłaś większą posiadłość. W ostatnim czasie zbiłaś ogromną sumę pieniędzy na tysiącach sesji zdjęciowych, w których zdążyłaś już pozować.
Odświeżyłaś stronę i nagle zobaczyłaś wielki, oprawiony czerwoną ramką artykuł o tytule:
PROBLEMY W BTS. FANI ZANIEPOKOJENI!
Nie był to jakiś najbardziej dramatyczny tytuł, więc nie do końca rozumiałaś, dlaczego jest tak wytłuszczony to też kliknęłaś w jego ikonę. Nie za bardzo cię to interesowało. Z członkami BTS nie widziałaś się od pamiętnego dnia, w którym oskarżyli cię o zdradę i wywalili na próg. Jednak, już dawno o nich zapomniałaś. Zmieniłaś się i nie obchodził cię już żaden z nich. Ale i tak nie miałaś co robić, więc co za różnica.
Po koszmarnej zdradzie [T/I] niespełna dwa miesiące temu, dowiadujemy się o kolejnych burzach w murach Big Hitu. Idole milionów nastolatek okazują się mieć parszywe szczęście w miłości. Już od dawna śledzimy losy związku Chaerin - która podobnie jak [T/I] poznała zespół przez pamiętną sesję z albumu, którego premiera miała miejsce parę tygodni temu- z Hoesokiem. Dziś rano zakochani byli przyłapani na ostrej kłótni przed siedzibą Big Hitu. Artysta wyraźnie stracił panowanie nad sobą i podobnie jak Chaerin, krzyczał w wściekłości. Niestety, naszym reporterom nie udało się usłyszeć tematu ich sporu, ale modelka opuściła pośpiesznie studio wyraźnie zdenerwowana. Odmówiła rozmowy z naszym reporterem, jednak każdy może zorientować się, że w ich związku nie dzieje się najlepiej.
A to nie koniec złych wiadomości. Suga też nie wydaje się być w najlepszym stanie. Jeszcze przed poznaniem [T/I] z raperem nie działo się najlepiej. Wiele rozgłosu zapewniał sobie wtedy przez liczne bójki, w które się wdawał. Przepraszał fanów za, jak to nazywał, 'chwilowy kryzys twórczy' i obiecywał poprawę. Można ją było zobaczyć przez jakiś czas, ale po zdradzie [T/I], z artystą zaczęło się dziać jeszcze gorzej. Od paru tygodni, po miesięcznym unikaniu rozgłosu, fani zauważyli niezdrowy wygląd idola. Niepokojąca bladość, brak wyrazu, podkrążone oczy, to wszystko oznaki zmęczenia i tego, że w zespole dzieje się o wiele więcej, niż jesteśmy informowani...Zamknęłaś laptop tracąc zainteresowanie artykułem, po czym zawołana na kolejną sesję opuściłaś pokój.
***
CZYTASZ
SUGA Imagine // Przez Ciebie.
FanfictionJesteś polką, która mieszka w Seoulu od dwóch lat. W życiu Yoongiego i reszty chłopaków z BTS pojawiasz się w sumie dzięki szczęśliwemu trafowi i zbiegu pozytywnych okoliczności, ale nie od razu jest różowo. Zaprzyjaźniasz się z członkami zespołu i...