Ik word wakker van het zonlicht dat de kamer binnen schijnt. Ik geeuw, rek me uit en ga rechtop zitten. Aan de muur tegenover me hangt een reusachtige spiegel. In de spiegel zie ik Jamie vredig naast me slapen. Hij ligt op zijn rug, zijn haren zijn warrig en zijn mond hangt een stukje open. Ik pak mijn telefoon en neem er snel een foto van.
'Goeiemorgen.' kreunt Jamie met een slaperige stem.
Ik draai me naar hem om en glimlach. 'Hey.' begroet ik hem. Hij bestudeert me zonder iets te zeggen en trekt me dan ruw onderuit zodat ik in zijn armen val.
'Je kon ook gewoon vragen of ik me neer wou leggen.' zucht ik.
'Daar is niks leuks aan.' grijnst Jamie. Ik zucht. Ik voel hoe zijn vingers door mijn haren strelen en voor mij mag dat gevoel voor eeuwig blijven.
Pov. Jamie
Ik weet niet hoelang we zo tegen elkaar liggen maar plots wordt er op mijn deur geklopt.
'Shit.' zucht Charlie. Ze trek mijn shirt, dat ze gisteren snel had aangedaan, goed en gaat wat rechtop zitten. IK kijk haar grijnzend aan.
'De jongens weten toch al dat ik je wou.' zeg ik.
'Verschrikkelijke woordkeuze.' zegt ze. Ik lach.
'Kom maar hoor!' roep ik door de kamer. Sam komt de kamer binnen. Zoals ik had verwacht heeft hij enkel zijn joggingbroek aan, hij verwachtte immers niet dat Charlie hier zou zijn.
'Oh.Fuck.' mompelt hij droog wanneer hij naar ons kijkt.
'Ik ga snel even douchen.' mompelt Charlie. Ze stapt uit bed en probeert het shirt zover mogelijk naar beneden te trekken. Het komt tot net onder haar kont. vervolgens pakt ze haar jurk en verdwijnt in de badkamer. Sam bekijkt haar grijnzend.
'Zijn jullie nu officieel een stel?' vraagt hij. Ik haal mijn hand door mijn haar.
'Soort van, ja.' zucht ik.
'Shit Jamie, als jullie relatie serieus wordt en het uitlekt gaat ze het zwaar te verduren krijgen. Dat besef je toch?' vraagt Sam.
'Ja tuurlijk besef ik dat! Waarom denk je dat het zo moeilijk is!' snauw ik luid.
'Jow man, kalmeer even. We vinden er wel iets op.' sust Sam.
'We?' vraag ik.
'Ja, we. Onbewust zitten we allemaal in hetzelfde schuitje.' zegt hij.
'Je doet alsof het verboden is ofzo.' zeg ik. Sam kijkt me fronsend aan.
'We houden het zolang mogelijk geheim en dan zien we wel...Wees voorzichtig.' zegt hij en hij wandelt naar de deur. 'En maak Charlie duidelijk waar ze aan begint.' Ik knik. Wanneer Sam weg is pak ik een broek en een trui uit mijn kast en klop op de badkamerdeur.
'Ja?' klinkt haar stem.
'Kan ik binnenkomen?' vraag ik.
'Ja.' Ik open de deur en stap de badkamer binnen. De spiegel is aangedampt en het is er vochtig en warm.
'Jezus, heb je hier even een tropisch regenwoud gecreëerd ofzo?' vraag ik haar lachend.
'De douche heeft 12 verschillende stralen. Kan je het me dan kwalijk nemen?' vraagt ze onschuldig. Ik lach en pak wat handdoeken.
'Wat moest Sam?' vraagt ze terwijl ze haar kettinkje probeert dicht te doen. Ik stap op haar af en neem het kettinkje vast.
'Niks speciaal.' zeg ik terwijl ik het sieraad vastmaak. Ze kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan in de spiegel.
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...