Ik word wakker van iets nat in mijn gezicht. Traag open ik mijn ogen. Het lijkt wel alsof ze aan elkaar vast plakken. Ethans kat kijkt me nieuwsgierig aan. Ik veeg het kattenspeeksel uit mijn gezicht en neem mijn telefoon. Het is 15 uur. Het feest bij Ethan duurde tot 10 uur in de ochtend. Ik kijk rond me om te zien waar ik ben. Ik lig in een slaapkamer, waarschijnlijk een logeerkamer, in een groot bed. Naast me ligt Jamie en op de grond naast me liggen Sam en Em. Ik besluit de badkamer te zoeken om wat te drinken. Ik sta zo stil mogelijk op en op mijn tippen loop ik de kamer uit. De hal is lang en ik vraag me af welke deur de badkamer zou kunnen zijn. Ik besluit ze één voor één af te gaan. In de eerste kamer is het pikdonker, dus doe ik die deur weer dicht. Pas bij de vijfde deur wandel ik de badkamer in. Tot mijn opluchting is er niemand. Ik loop naar de wastafel en kijk in de grote spiegel. Mijn ogen zijn klein met zwarte plekken rond. Op mijn sleutelbeen zit een paarse vlek. Wanneer is die daar gezet? Snel plens ik wat water in mijn gezicht en probeer de zwarte vlekken weg te krijgen. Ik zie dat ik Jamies wit hemd aanheb, dat voor mij over mijn kont komt en niet meer wit is. Ik wandel traag terug naar de logeerkamer.
Wanneer ik de deur open zit Jamie rechtop in bed. Hij grijnst kort wanneer hij me ziet.
'Daar ben je.' mompelt hij droog. Ik knik en en kruip weer bij hem in bed.
'Moeten we Ethan niet helpen? Ik hoor een stofzuiger beneden.' vraagt Jamie. Ik kijk hem sarcastisch aan.
'Ik hoor helemaal niks.' lieg ik terwijl ik me neerleg. Jamie rolt kort met zijn ogen maar legt zich toch neer. Hij opent zijn arm en ik rol naar hem toe.
'Je ziet er leuk in in dat hemd.' fluistert hij. Ik knik. 'Tuurlijk, ik zie er altijd leuk uit.' grijns ik. Hij zucht maar kan een grijns niet onderdrukken. Net wanneer ik in slaap aan het vallen ben staat Em nogal luid op.
'Em, doe normaal.' zucht Sam. Ze zucht geïrriteerd.
'Kom op jongens, we gaan Ethan helpen.' zegt ze bazig en ze begint me te duwen.
'Hou op!' roep ik. Ik zet me recht in bed, wat me een tevreden lach van Em oplevert.
'Hey, je hebt een zuigzoen!' roept ze verbaasd. Met rode wangen trek ik snel het hemd wat omhoog.
'Blijkbaar...' mompel ik.
'Kinky...' voegt Sam toe terwijl hij opstaat.
Met zijn vieren lopen we naar beneden. Daar treffen we Ethan, Dylan, Jake, Tyler en Alyssa aan.
'Eindelijk. Ik dacht dat jullie gevlucht waren.' grijnst Ethan. Ik rol met mijn ogen en loop de keuken in.
'Zal ik hier beginnen?!' roep ik naar de rest. 'Is goed!' hoor ik Ethan antwoorden.
Ik neem een grote vuilniszak en begin alle bekers en andere troep erin te gooien.
Rond 17 uur vertrekken we allemaal naar huis.
Dylan, Jamie en ik hangen op de bank een film te kijken wanneer mijn moeder binnenkomt.
'Waarom zijn jullie niet deftig aangekleed?!' gilt ze geschrokken.
'We zijn net thuis, mam.' zeg ik.
'Wel, dan denk ik dat jullie iets vergeten zijn. We moeten om 18 uur bij oma en opa zijn.' snauwt ze gestresseerd.
'Mijn oma en opa?' vraagt Dylan.
'Nee, mijn ouders.' antwoordt mijn moeder. Ik vertel snel alles tegen Jamie en we vluchten alle drie naar boven. Dylan staat in onze douche en Jamie in die van onze ouders. Gestresseerd wandel ik in mijn inloopkast. Ik haat het als ik last minute dingen moet doen. Alles gaat dan altijd fout. Zoals nu: Ik zal veel te weinig tijd hebben om te douchen, aangezien Dylan en Jamie zich nooit haasten. Er is maar één mogelijke oplossing, denk ik bij mezelf. Ik pak snel mijn outfit en loop naar mijn ouders badkamer. Jamie ziet me niet en ik trek snel al mijn kleren uit. Ik pak een paar handdoeken en wandel naar de douche toe. Jamie staat met zijn rug naar me toe en ik moet mijn best doen niet te staren. Ik adem diep in en wandel de douche in. Ik tik tegen zijn schouder en geschrokken draait hij zich om.
'Charlie, fuck. Ik heb je niet horen binnenkomen.' reageert hij verbaasd.
'Weet ik. Sorry dat ik je stoor maar als ik na jullie moest douchen zou ik nooit op tijd klaar zijn. Daarom dacht ik...' ik maak mijn zin niet af want het is best duidelijk wat ik dacht.
'Denk je serieus dat ik dit storend vind?' grijnst Jamie. Ik voel mijn wangen rood worden en pak snel de shampoo. Terwijl we ons beiden wassen hangt er een sterke spanning in de lucht. Ik adem vrij onregelmatig en ik zie Jamie soms ook op zijn lip bijten.
'Zal ik je lichaam wassen?' stelt hij voor. Ik draai me naar hem om.
'Als je dat doet, zijn we hier binnen drie uur nog niet klaar.' grijns ik dubbelzinnig.
'Wat ben jij romantisch.' zucht hij.
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...