Ik heb nog maar net Jamies kamerdeur gesloten wanneer hij me al ruw tegen de muur duwt.
'Zo...Jij kan echt niet wachten...' merk ik droog op.
'Ik heb je dat hele feest niet aangeraakt. Dan verdien ik toch een beloning.' zegt hij met een hese stem. Ruw en hard kust hij me op mijn lippen. Ik merk dat deze ruwe kant van hem me behoorlijk opwindt. Ik trek aan zijn haren en ga dan richting de zoom van zijn shirt. Hij doet zijn armen omhoog en ik trek het shirt uit.
'Beter.' zeg ik snel en ik plaats een paar kusjes achter zijn oor. Terwijl ik dat doe vindt Jamie de rand van mijn (zijn) shirt en trekt dat ook uit. Aangezien ik geen bh meer aanhad staan we beide halfnaakt tegen elkaar. Onze lippen vinden elkaar weer en Jamie knijpt in mijn heupen en trekt me zo nog dichter tegen hem aan.
'Ik wil je...nu.' brengt hij tegen mijn lippen uit. Ik knik en duw zijn boxer naar beneden. Zijn erectie komt me al tegemoet. Ik wil naar het bed lopen wanneer Jamie me tegenhoudt.
'Bureau.' beveelt hij. Een spannend gevoel bouwt zich op in mijn onderbuik wanneer hij de rommel die op het bureau lag er af gooit. Ik ga zitten en Jamie duwt mijn benen open zodat hij helemaal tegen me staat. Ik laat mijn hand afdwalen naar dáár en wrijf er speels over. Jamie kreunt mijn naam.
'Met of zonder condoom?' vraagt hij terwijl hij de rand van mijn slipje vastneemt.
'Met, voor de zekerheid.' antwoord ik. Jamie kust me nog een keer hard en gaat dan snel een condoom van zijn nachtkastje pakken. Al snel staat hij weer voor me en trekt hij mijn slipje uit.
'Je maakt me zo fucking geil.' fluistert hij. Deze woorden maken me nog veel meer opgewonden en ik duw mijn heupen naar hem toe, als teken dat hij voort moet doen.
'En ik was de persoon die niet kon wachten?' grijnst hij.
'God, Jamie, fuck me.' Voor ik het goed besef heb ik het gezegd. Jamie lijkt het niet raar te vinden en duwt mijn bovenlichaam naar beneden, zodat ik op het bureau lig. Ik voel hoe hij zich positioneert en dan eerst rustig in me gaat. Hij plaatst zijn handen op mijn polsen en pint zo mijn armen gestrekt boven mijn hoofd.
'Sneller...please.' kreun ik. Jamie lacht en kust mijn tepel waarna hij sneller in me stoot.
'Ik ga...' breng ik uit. Jamie laat één hand los en wrijft over mijn clitoris. Meer heb ik niet nodig om klaar te komen. Door mij mijn hoogtepunt zien te bereiken komt Jamie ook.
'Fuck...' mompelt hij en hij doet een stapje naar achter. Hij helpt me recht, en moe maar dolgelukkig zak ik tegen hem aan. Hij helpt me van het bureau en draagt me half naar het bed.
Verstrengeld in elkaar vallen we in slaap.
Zonder de gordijnen gesloten te hebben.
Wow! 115 reads! Ik heb geen idee hoe ik moet uitdrukken hoe blij ik ben dus daarom een simpele "DANKJEWEL!" 115 is voor veel "grote" schrijvers misschien niks maar voor mij lijkt het alsof de wereld meeleest ofzo...
IK hou van jullie xoxo
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...