25.

37 3 2
                                    

Terwijl we redelijk hevig zoenen ga ik over hem zitten. Ik probeer de rand van zijn boxer te vinden maar faal daar redelijk hard in. 

'Dacht het niet, love.' mompelt Jamie tegen mijn lippen. Dit is denk ik de eerste keer dat ik kriebels krijg van die bijnaam. Leuke kriebels dan. Voor ik het weet gooit hij me weer op het bed en komt hij boven me hangen. 

'Oneerlijk.' zucht ik. Hij lacht. Zijn lippen geven kusjes op mijn schouder en in mijn hals. Traag duwt hij een beetje stof van het shirt naar beneden, zodat hij bijna aan mijn borsten kan. 

'Je kan het gewoon uittrekken.' grijns ik. Hij rolt kort met zijn ogen maar pakt dan de rand vast.

Net wanneer ik mijn rug een beetje krom, zodat het gemakkelijker is laat hij het shirt weer los.

'Ik weet iets leuker.' zegt hij en hij scheurt het shirt gewoonweg doormidden. Verbaasd kijk ik hem aan. 

'In films doen ze het toch ook altijd zo.' grijnst Jamie. Voor ik een antwoord kan verzinnen kust hij zijn weg richting mijn slipje. Ik knijp de lakens fijn. 

'Hef je heupen op.' beveelt hij. Ik doe direct wat hij zegt. 'Ga jij altijd bazig blijven?' vraag ik. Hij kijkt me even aan. 'Zolang ik zie dat jij het aantrekkelijk vindt.' zegt hij gevat. Ik snuif lachend. Mijn vingers laat ik naar zijn boxer afdwalen en duw het ding eindelijk naar beneden.

Jamie kust intussen mijn bovenbeen en ontwijkt dé plaats waar ik zijn lippen wil voelen. Als ik kon had ik zijn hoofd of vingers of whatever er gewoon opgezet, maar dat zou niet heel romantisch zijn. In plaats daarvan neem ik hem vast. Dáár vast. Hij verstijft kort maar ademt dan terug diep in en uit.

'Charlie.' kreunt hij. Dear god, het is echt leuk als iemand je naam kreunt. Oké nee, foute gedachte. Focus Charlie. Iets voor Jamie klaarkomt stop ik. Hij kijkt me teleurgesteld aan.

'Waarom stop je?' hijgt hij. 

'Ik wil je laten voelen wat jij bij mij doet.' fluister ik. Hij kijkt me aan met een soort...lustige blik. Lustig, bewonderend en...liefdevol. 

'Fuck it...' mompelt hij. Hij laat zich bijna op me vallen en kust me weer. Zijn vingers bereiken eindelijk mijn gevoelige plaats en tijdens onze zoen verlaat de ene kreun na de andere mijn mond.

'Jamie....Ik ga...' mompel ik. Hij knikt en stopt. Traag breekt de spanning in mijn buik weer af. Ik hoor Jamie zijn nachtkastje opentrekken en het geluid van plastic. Hij komt weer boven me hangen en kijkt me lief en vragend aan. Ik bijt op mijn lip en knik. 

Wanneer onze lippen elkaar raken verdwijnen onze lichamen in elkaar. 

Al snel voert Jamie het tempo op en even later kreunt hij luid mijn naam.

'Charlie!' Ik voel hem klaarkomen en alleen al daardoor kom ik ook. 

Jamie kust me nog één keer teder en laat zich dan naast me zakken. Een dun laagje zweet schittert op zijn voorhoofd en waarschijnlijk ook op het mijne. Hij doet zijn arm uitnodigend opzij en ik kruip helemaal tegen hem aan. Hij speelt met mijn haar en ik volg de lijnen van zijn tatoeages. Zo blijven we nog lang liggen.

'Wanneer wist jij dat dit het leven is dat je wil leiden?' vraag ik op een gedempte toon. Hij denkt even na over mijn vraag.

'Ik denk dat het me gewoon stilaan duidelijk werd...Ik vond het altijd al leuk mensen te entertainen en ik besefte dat ik daar mijn beroep van wou maken.' antwoordt hij. 

'Heb je soms spijt van je keuze?' vraag ik weer.

Jamie slikt. 'Spijt niet echt...Maar er zijn momenten dat ik liever onbekend was voor de wereld,' mompelt hij. 'Waar komen die vragen van?' vraagt hij dan. Ik twijfel even over mijn woorden. 

'Ik...Ik ben gewoon bang voor...laat maar het is stom.' mompel ik.

Jamie zet zich recht en trekt mij ook recht. Teder pakt hij mijn gezicht vast. 

'Het is niet stom. Zeg het maar.' 

Ik zucht diep. 'Ik ben bang voor mensen hun reactie op ons...Op mij eigenlijk.' flap ik eruit. Jamie kijkt me bezorgd aan. 

'Maakt het uit wat ze zeggen?' vraagt hij dan. Ik schud mijn hoofd.

'Nee...maar het doet sowieso iets met je. Je hebt honderden modellen en bekende mensen gedated. Als fan zou ik ook schrikken als je plots met een gewoon schoolmeisje samen bent.' 

'Is dat echt hoe jij over jezelf denkt?' vraagt Jamie ongelovig. Hij zoekt mijn blik maar ik durf hem niet aan te kijken.

'Is dat zo raar?' vraag ik stil. 

'Charlie, kijk me aan.' zegt hij serieus. Ik bijt op mijn lip en draai mijn gezicht naar het zijne. IK ben ondertussen kampioen geworden in het lezen van zijn blik en deze blik vertelt me dat hij echt van me houdt.

'Een groot deel van mijn voorbije relaties waren fake, gepland door het management. Soms om mijn carrière te helpen, soms om die van dat meisje. IK ben nog nooit écht verliefd geweest. IK heb nog nooit gevoeld wat ik voel als ik bij jou ben. Wanneer je een kamer binnenloopt, verplaatst mijn aandacht zich naar jou, wanneer je iets zegt, kan ik alleen maar denken hoe leuk ik je stem vind.'

'Mijn stem is verschrikkelijk.'

'Laat me uitpraten.'

'Ik wil niet dat je je ook maar iets aantrekt van wat mensen zeggen. Al zijn het fans, paps of kennissen. Commentaar hebben ze altijd. Op eender wie. Maar jij bent sterk Charlie, jij kan je daarboven plaatsen. Dat is maar één van de duizenden redenen waarom ik als een blok voor jou gevallen ben. Dus, doe jezelf een plezier, en trek je geen moer aan van wat iemand van je zegt.'

Ik kijk hem vertederd aan. 

'En ik wil ook nog zeggen...' mompelt hij. Ik kijk hem vragend aan. Nog iets? Deze peptalk is langer dan elke peptalk die ik al heb gehad.

'Ik wil ook nog zeggen dat ik fucking veel van je hou. Zoveel dat het pijn doet. Ik denk niet dat het wetenschappelijk mogelijk is zoveel van iemand te houden maar elke dag hou ik weer meer van je.'

Mijn hart is nu helemaal gesmolten. Ik heb het gevoel dat elk atoom, elke cel in mijn lichaam getuige is van het meest romantische ooit. Oh grapje, dat is geen gevoel, dat is echt gebeurd. 

'Ik hou ook van jou, Jamie. Ik hou fucking veel van jou. En ik besef nu, zolang ik jouw steun heb, ik me inderdaad niks ga aantrekken van wat mensen denken of zeggen.'

Hij trekt me tegen zich aan en zo vallen we in slaap.


Meant to be?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu