Ik word wakker van het zonlicht dat door de gordijnen komt piepen. Traag open ik mijn ogen, die nog plakken van de tranen van gisteren. Het eerste wat ik doe is de gedachte aan Em verdringen naar een plekje ver vanachter in mijn hoofd en vervolgens draai ik me om. Rechts van me ligt Jamie helemaal in de knoop met het laken. Zijn linkerarm ligt uitnodigend opzij dus grijp ik de kans om tegen hem aan te kruipen.
'Ik dacht dat je het nooit zou doen.' fluistert hij plots tegen mijn haar. Zijn ruwe ochtendstem is genoeg om flauw te vallen. Hij verlegt zijn arm wat zodat ik nu op zijn borstkas rust en wrijft zachtjes over mijn rug.
'Ik ga vandaag mijn eindwerk aan meneer Wouters en de rest laten zien.' zeg ik terwijl ik mijn vingers over zijn gespierde borstkas laat ronddwalen.
'Oh wow, ze zullen het geweldig vinden.' antwoordt hij terwijl hij naar zijn nachtkastje reikt.
'Hoe weet jij dat?' mompel ik. 'Hey! Wat doe je?! Ik zie er niet uit!' roep ik vervolgens. Jamie had zijn telefoon gepakt en maakt foto's van hoe we liggen.
'Ten eerste; Tuurlijk is je eindwerk goed, dat weet ik omdat jíj het hebt gemaakt. En ten tweede; ik maak een foto. Je ziet er trouwens fucking sexy uit in mijn shirt.' grijnst hij. Ik zucht en sta vervolgens op om naar mijn kamer te gaan.
'Wat ga je doen? Je kan je hier toch klaarmaken?' zegt Jamie snel terwijl hij ook recht gaat zitten.
'Mijn kleren die ik vandaag wil dragen hangen in mijn kamer en ik wil trouwens ook douchen.' antwoord ik terwijl ik mijn joggingbroek die ik gisteren aanhad snel weer aantrek. Jamie schiet van het bed en loopt de kamer uit. What the fuck? Ik besluit er geen aandacht aan te schenken en begin mijn linkerveter te knopen.
Plots stormt Jamie de slaapkamer weer in.
'Bedoel je deze outfit? Damn, hierin lijk je echt een zakenvrouw.' grijnst hij en hij houdt de outfit trots omhoog. 'Ik heb ook je toilettas.'
Ik haal verrast mijn wenkbrauwen omhoog.
'Al die moeite om mij hier te houden?' grijns ik uitdagend. 'Waarom zou je dat doen?'
Ik trek snel mijn linkerschoen en joggingbroek weer uit. Jamie komt op me afgelopen en blijft vlak voor me staan. Hij buigt door zijn knieën zodat hij ongeveer zo hoog komt als ik op het bed.
'Omdat ik besloten heb extra hard te genieten van alle mooie dingen in het leven. En jij bent er zo één van.' zegt hij en hij buigt om een kusje op mijn knie te plaatsen. Zelfvertrouwen, liefde en vooral verlangen naar Jamie borrelen in mijn lichaam op
'Ben ik maar één mooi dingetje in je leven?' fluister ik terwijl ik speels en hopelijk ook een beetje verleidelijk mijn wenkbrauwen optrek.
Jamie laat zijn vingertoppen traag over mijn blote been dwalen en er ontstaan kippenvel over heel mijn lijf.
'Je bent het mooiste. Het grootste. Het gene waarvan ik wil dat het voor altijd helemaal van mij is.'
We kijken elkaar een paar seconden gewoon aan. Ik ben degene die het oogcontact verbreekt, Jamie aan zijn shirt tot bij mij trekt en hem zoent. Hij gaat er direct in mee en duwt ons zonder de zoen te onderbreken op bed.
Onze lippen bewegen nu veel wilder en minder voorzichtig. Traag verlaten de zijne mijn mond om zich een spoor naar mijn nek te kussen.
'Ik...moet me echt...klaar gaan maken.' zucht ik. Hij kijkt me even aan maar negeert dan mijn opmerking. Ik zou gewoon moeten opstaan en de douche inlopen denk ik terwijl Jamie mijn, nou ja eigenlijk zijn, shirt opzij schuift en mijn schouder begint te zoenen. Maar mijn lichaam wilt niet luisteren naar mijn hoofd en ik trek zelfs lichtjes aan zijn haar, omdat ik weet dat hij dat opwindend vindt. Stoute Charlie. Ik geniet nog vijf tellen van zijn perfecte zoenen en duw hem dan naar achter.
'Ik moet echt opstaan. Ik wil alles nog even nakijken.' zeg ik verontschuldigend wanneer ik zijn teleurgestelde blik zie. Hij likt zijn lippen (so hot) en laat zich dan naast me op het bed zakken.
'De badkamer is van jou.' zucht hij. Ik geef hem een laatste kus op zijn wang en loop dan de badkamer in. Eigenlijk kan je het beter een balzaal noemen. Ik hang mijn outfit op aan een haakje en poets snel mijn tanden. Vervolgens kleed ik me uit en zoek een paar handdoeken. Het duurt ongeveer tien minuten tot ik doorheb hoe deze reusachtige inloopdouche werkt maar het was de tijd dubbel en dik waard. Een grote regendouche hangt boven me en in de zijkanten zitten kleine straaltjes, die je via een afstandsbediening kan richten hoe je zelf wilt. Ik besluit er wijselijk af te blijven.
Omdat ik met mijn rug naar de deur sta, schrik ik me een ongeluk wanneer ik twee gespierde armen om mijn middel voel. Ik draai me snel om en kijk in de glinsterende, ondeugende ogen van Jamie. Hij twijfelt niet en duwt me tegen de koude tegels van de douche. Vervolgens zet hij me klem met zijn eigen, naakte lichaam. Hij kijkt me nog één keer aan en drukt zijn lippen dan hard op de mijne. Ik zoen direct terug en trek aan zijn inmiddels natte haren.
'Charlie.' kreunt hij tegen mijn lippen.
'Wat? Wil je iets?' fluister ik tegen zijn wang. Hij duwt zijn onderlichaam tegen het mijne en ik besluit te beginnen aan wat we van plan zijn. Ik laat mijn hand naar beneden afdwalen en pak hem vast.
Als aanmoediging zet Jamie een zuigzoen op mijn sleutelbeen. Ik grijns, vind zijn lippen weer en laat mijn hand eerste traag maar dan steeds sneller op en neer gaan. Jamie kreunt tegen mijn lippen aan. Hij bijt zacht op mijn onderlip en pakt mijn linkerborst vast. Hij wrijft en kneedt maar ontwijkt mijn tepel. Ik kijk hem verlangend en bijna smekend aan. Hij grijnst en omvat mijn tepel met zijn mond. Ik weet niet precies wát hij doet, maar hij doet het fantastisch.
'Ik...Ik ga...'kreunt Jamie tegen mijn huid.
'Weet ik.' antwoord ik en ik stop met wat ik bezig was. Nu kijkt hij me smekend aan.
'Ik wil je, Jamie. Doe het gewoon. Nu.' zeg ik. Jamie knikt en drukt op wat knopjes. Een plank met verschillende zeepjes schuift uit de muur.
'Euhm, ik wil sex. Geen wasbeurt.' zeg ik verward.
'Oh, geloof me, je krijgt sex.' grijnst hij. Voor ik kan vragen wat hij van plan is gooit hij alle flesje zeep op de grond en tilt mij op de plank.
'Is het stevig genoeg?' vraag ik onzeker.
'Het is van marmer, love. Een olifant zou hierop kunnen zitten.' grijnst hij. Hij duwt mijn benen open en komt ertussen staan zodat we weer kunnen zoenen.
'Fuck...condoom.' zucht hij.
'Ik neem...de pil.' kreun ik moeizaam terug. Hij kijkt me met glinsterende ogen aan en stoot dan eindelijk in me. Mijn handen trekken aan zijn haren en mijn hoofd rust op zijn schouder.
Kreunen, scheldwoorden en het geroep van onze namen overtreffen bijna het lawaai van het stromend water. Jamie voert het tempo op en ik merk dat mijn benen beginnen te trillen.
'Jamie. Ik ga-' kreun ik.
'Weet ik. Ik ook.' luidt het antwoord. Hij stoot nog één keer diep en we komen samen klaar.
JE LEEST
Meant to be?
RomantiekCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...