'Charlie! Ben je nou bijna klaar?' roept een jongensstem vanuit Jamie zijn kamer.
'Bijna!' gil ik terug.
'Dat is de 26ste bijna al!' roept de stem terug. Ik denk dat het Logan is. De jongens zitten in Jamie zijn kamer op mij te wachten om naar Vanessa's feest te gaan. Snel doe ik mijn ring om en open de deur.
Vier hoofden draaien zich naar me om. Niemand zegt iets.
'Stop met ongemakkelijk doen en maak jullie klaar, idioten.' zucht ik en ik stap in mijn crèmekleurige hakken. Ik weet dat het een risico is om ze aan te doen. IK buig voorover om mijn voet goed te steken. Plots voel ik iemand tegen me aanleunen. Ik schiet recht.
'Je ziet er fucking goed uit.' fluistert Jamie tegen mijn hals. Kippenvel verspreidt zich over mijn hele lichaam.
'Boek een kamer!' roept Chase.
'Waar zijn we nu, Chase?' vraag ik lachend. Hij denkt even na en snapt wat ik zei.
'Ugh. Liefde.' zucht hij. We verlaten het appartement. Terwijl we in de lobby zitten gaat mijn telefoon.
'CHARLIE!' gilt Em aan de andere kant van de lijn.
'Em?' vraag ik.
'WAAR BEN JE? JE ZOU ME OPHALEN VAN DE LUCHTHAVEN!' gilt EM in mijn oor.
Ohgod. Em zou vandaag komen. SHIT.
'Ik kom eraan. Doe een mooie jurk aan, we gaan feesten.' zeg ik en ik verbreek de verbinding.
'Euhm jongens...Is het mogelijk nog even langs de luchthaven te gaan?' vraag ik voorzichtig.
'Wat? Waarom?' zegt Jamie. Had ik al gezegd dat hij er goed uitziet? Wel, hij ziet eruit om op te eten.
'Em, mijn beste vriendin, wacht daar op me. Ze blijft hier ook een week.' zucht ik.
'Was je je beste vriendin vergeten?' lacht Sam.
'Shhht, niks zeggen.' mompel ik.
'Op naar de luchthaven dan.' lacht Logan.
'Ohgod, bedankt.' zeg ik.
°°°
Ik wurm me door allemaal mensen, op zoek naar Em. De jongens bleven in de auto zitten, i.v.m. gillende fans. Plots zie ik haar.
'EM!' roep ik luid. Ze draait haar hoofd en een grote grijns verschijnt om haar lippen. Ik zie hoe ze mijn naam zegt en ik versnel mijn pas. Wanneer we bij elkaar zijn geven we een dikke knuffel.
'CHARLIE! Jamie! VAN OW! Hoe dan?' gilt ze.
'Gewoon, puur toeval.' zucht ik terwijl ik haar naar de uitgang sleur.
'Oké, EM. Je moet me een paar zaken beloven. Je gaat niet gillen, fangirlen, of stiekem foto's maken.' beveel ik haar. Ze knikt enthousiast.
'Naar welk feest gaan we?' vraagt ze terwijl we naar de auto lopen.
'Dat van Vanessa, dat model.' antwoord ik.
Ze slaagt een gilletje van vreugde.
IK zucht.
'Jouw fangirl-gedrag wordt het einde van mijn leven...' zucht ik.
Nadat we de auto gevonden hebben houd ik de deur voor Em open. Ik heb geregeld dat ze naast Sam zou zitten, omdat ik denk dat die twee elkaar wel zullen mogen.
'Hup! Stap in!' beveel ik haar lachend. Ze zucht van geluk en stapt de wagen in. Ik gooi snel de deur dicht en ga ook op mijn plek zitten, op de tweede rij stoelen, naast Jamie.
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...