Ik schud nog snel mijn stijve Blair Waldorf-krullen los en trek mijn hoge sokken aan. Tenslotte zet ik een felrode haarband in mijn haar en doe mijn blazer aan. Goedkeurend kijk ik in de spiegel. Ik heb een kort stoffen shortje aan met een felrood topje. Daarover de blazer en om het af te maken mijn hoge witte sokken. Ik hoor beneden de bel gaan dus vlieg ik de trap af. Ik ben bijna aan de voordeur maar Dylan steekt me net voor en legt zijn hand op de deurknop. Snel bekijk ik Dylans outfit. Hij draagt een leren vest, geruit hemd en een beanie. Na even denken valt het kwartje.
'Lekkere outfit, Jug.' roep ik vanaf de trap. Hij lacht naar me en opent de deur. Een reusachtige massa staat op onze oprit.
'Waar wil je het vat?' vraagt een jongen. Ik herken hem vaag en stel vast dat hij een klasgenoot van Dylan is.
'In de keuken is goed.' antwoordt Dylan en hij houdt de deur helemaal open. Alle mensen wandelen het huis binnen. Vanaf mijn positie op de trap kan ik hun outfits goed bekijken. Ik zie weerwolven, vampiers, gevangenen, Friends achtige outfits en ga zo maar door... Tegen het einde zie ik Em, Jake en Tyler binnenkomen. Em heeft zoals afgesproken zich verkleed als Serena. Jake en Tyler hebben matchende baseball vesten aangetrokken in geel en blauw. Ik vermoed dat ze van Riverdale zijn. Snel huppel ik de trap af en omhels ze.
'Klaar om te feesten jongens?' grijns ik. Ze knikken instemmend en we lopen door naar de keuken om een drankje te gaan halen. Onderweg komen we nog mensen tegen waar we af en toe even mee praten. In de woonkamer zitten in een hoek Dylan, Aaron, de jongen met het vat bier en nog een paar meisjes een spel te spelen. Em, Jake, Tyler en ik besluiten mee te doen.
'Wat spelen jullie?' vraagt Jake terwijl hij zich neerzet op de bank.
'Jenga met opdrachten.' antwoordt een meisje. Ze zijn allemaal al redelijk aangeschoten. Het valt me op dat Dylan zijn arm om het meisje geslagen heeft.
'Oké, het was aan mij.' zegt Dylan. Hij schuift wat naar voren en pakt geconcentreerd een blok uit de toren. Hij grijnst en leest de opdracht voor.
'Beeld 3 standjes uit met de persoon links van je. De rest moet raden.' Hij legt het blokje bovenop de stapel en trekt het meisje naar hem toe. Hij gaat zitten en trekt het meisje op zijn schoot, met haar gezicht naar hem toe.
'Het zou duidelijker zijn als je wat zou bewegen.' roept de jongen van het biervat weer.
'Serieus Ethan?! Mijn zusje zit erbij.' roept Dylan lachend. Hij heet dus Ethan.
'Stiefzus. Het boeit me niet, doe maar.' roep ik lachend. Ethan knipoogt naar me en ik lach klein terug. Dylan wacht even maar duwt zijn heupen dan lichtjes tegen die van het meisje.
'Ik weet het... Wacht...Hoe heet die ook alweer?!' roept Em.
'Lotus ofzo?!' probeert ze.
'Ja! Lekker Em.' grijnst Dylan.
De volgende twee standjes die hij uitbeeldt zijn basic en dus al snel geraden. Het valt me op dat het meisje een rode blos op haar wangen gekregen heeft.
'Charlie, het is jouw beurt.' zegt Ethan. Ik knik en pak traag een blok uit de toren. Ik draai het om en lees de opdracht voor.
'Drankje in waterpistool.' zucht ik. 'Dat zullen we maar buiten doen.' grijns ik en we staan allemaal op om naar buiten te gaan. Ethan, Tyler en Em vullen waterpistolen met drank. Ik ga intussen klaarstaan. Ik besluit mijn blazer en sokken uit te doen, aangezien die toch maar vies gaan worden.
'Doe maar.' roep ik luid. Ze laden hun pistolen en spuiten de plakkerige vloeistof over me heen.
'Doe dan in mijn mond!' gil ik lachend. Ik weet niet wie het is want ik heb mijn ogen toe maar ik voel een straaltje richting mijn mond gaan. Snel open ik mijn mond wat meer en de drank loopt door mijn keel. Dear god... Ik ga zó dronken zijn.
'Nog een beetje, Charlie!' hoor ik Tyler roepen. Ik steek mijn duim omhoog en probeer zoveel mogelijk op te drinken. Na een halve minuut zijn de pistolen op.
Ik open mijn ogen en veeg de plakkerige drank van mijn gezicht.
'Wie wilt een knuffel?!' gil ik en ik storm op mijn vrienden af. Em en Tyler snellen direct weg, maar Ethan is te laat. IK spring op hem af en veeg mijn kleren zoveel mogelijk tegen hem aan. Plots voel ik zijn handen onder mijn oksels en een ander paar handen aan mijn benen.
'Wat-' voor ik mijn zin kan afmaken word ik weggedragen richting het zwembad. Ik spartel niet tegen. Integendeel, het is best een goed idee om deze plakkerige kleren nat te maken. Ethan en Tyler, die mijn benen vastheeft, schommelen me heen en weer.
'3...2...1...' roept iemand. Snel knijp ik mijn ogen dicht. Ik vlieg een paar seconden door de lucht voor ik het koele water om me heen voel. Wanneer ik boven kom zie ik mensen hun schoenen en sommigen hun kleren uitdoen en richting het zwembad lopen. Plots komt Dylan naast me boven water.
'Krijg ik toch nog een zwembadfeestje.' grijnst hij. Ik wil iets gevat terugzeggen maar voor ik het weet hangt het meisje van daarnet rond Dylans hals. Hij draait zich soepel om en tilt haar op. Ze mompelen iets tegen elkaar en zoenen dan. Ik besluit dat ik dit niet wil zien en zwem verder. Onderweg doe ik mijn topje uit want dat zit toch maar in de weg. Ik weet nu al dat dit een fantastische avond zal worden.
JE LEEST
Meant to be?
RomanceCharlie is 16 en studeert mediajournalistiek. Samen met haar beste vrienden en vriendin: Jake, Tyler en Em leven ze een zorgeloos studenten-leven. Tot hun klas de kans krijgt om in Londen op stage te gaan! Charlie komt stilaan in contact met de echt...