62.

20 1 1
                                    

IK kijk hem in paniek aan. 'Wat voor stift is het?!' snauw ik. Hij haalt zijn schouders op.

'Diegene waarmee ik altijd handtekeningen uitdeel.'

Mijn mond valt open. 'Ik maak je af.' grom ik.

Hij haalt sarcastisch zijn wenkbrauwen op. 'Ik zou je graag zien proberen.' grijnst hij.

Het maakt me totaal niet uit dat ik geen shirt aanheb wanneer ik het dichtstbijzijnde kussen op zijn gezicht gooi. Snel duw ik hem naar achter en ga op hem zitten.

'Hoe krijg ik die fucking stift van mijn rug?!' roep ik in zijn gezicht.

'Er zijn veel manieren.' begint Jamie.

'Ik luister.' grom ik.

Hij lacht. 'Heb je enig idee hoe sexy je er nu uitziet? Halfnaakt op me en boos.'

'Als je zou zeggen hoe die vlek eraf gaat, zouden we hier en nu sex kunnen hebben.' zeg ik nog steeds op een geïrriteerde manier.

Jamie kijkt me verbaasd aan. 'Heb je dat nu echt gezegd?' Vraagt hij en hij begint luid te lachen. Alleen daardoor word ik nog geïrriteerder. Ik pak het kussen weer.

'Haal' zeg ik en ik sla met het kussen.

'Het' nog een slag.

'Eraf!' derde slag. 

'Oké, oké...' mompelt hij en hij steekt zijn handen verdedigend op. Trots laat ik het kussen vallen.

Ik buig me om hem een zoen te geven wanneer hij ons plots omdraait.

'Valsspeler!' roep ik uit. Hij rolt met zijn ogen en geeft me dan een kusje op mijn neus.

'Klein kind.' zegt hij en hij loopt richting de badkamer. Ik rol met mijn ogen maar loop dan snel achter hem aan. 

'Heb je scheerschuim?' vraagt hij. Ik knik en pak het scheerschuim uit een kastje.

'Ga je het daarmee verwijderen?' vraag ik ongelovig. Hij haalt zijn schouders op. 

'Ik las ooit dat het werkt. Maar anders ken ik nog manieren, beloofd.' zegt hij en hij gaat achter me staan. Hij klikt mijn bh los en spuit wat schuim op zijn hand.

'Eens kijken of het werkt.' mompelt hij en hij wrijft over mijn rug. Kippenvel ontstaat over heel mijn lichaam.

'Normale koppels masseren elkaar gewoon. Jij wrijft met scheerschuim over mijn rug.' zeg ik lachend. Jamie grinnikt.

'Werkt het?' vraag ik nieuwsgierig. 

'Euhm. Het is al wat lichter...' mompelt hij. Ik zucht geërgerd. 

'Als ik sterf aan huidkanker is dat volledig jouw schuld.' zucht ik. 'Probeer het andere maar. En wrijf wat harder.' beveel ik. 

'Oké, heb je haarspray?' vraagt hij terwijl hij zijn handen wast.

Ik pak een bus haarspray en geef het hem aan.

'Dit kan even koud zijn.' waarschuwt hij voor hij met de spray op mijn rug spuit. Ik maak een klein sprongetje. 

'Haast je...' mompel ik terwijl ik mijn armen over elkaar sla. Hij wrijft snel over mijn rug.

'Dit begint te werken.' zegt hij opgewekt. 

'Eindelijk.' grom ik als antwoord. Na vijf minuten koud lijden doe ik eindelijk mijn trui aan.

'Wat zeggen we dan?' grijnst Jamie. Ik haal mijn wenkbrauwen op. 

'Echt allesbehalve dankjewel. Oh ja, dat van die sex vanavond kan je ook wel vergeten.' zeg ik stellig en ik loop met opgeheven hoofd de badkamer uit. 

Ik weet dat Jamie nu grijnst.

300 reads! Dankjulliewel! X

Meant to be?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu